Gå til innhold

Å finne en på nett

Anbefalte innlegg

Gjest På sjekkern ;)
Skrevet

Leser om alle dere som har funnet kjæresten på nett. Jeg har ikke det :)

Ønsker kontakt :)

Gjest På sjekkern ;)
Skrevet

nb! en viktig detalje :)

Jeg er en mann på 27 år , :)

Gjest På sjekkern ;)
Skrevet

nei , inge som svarer da får jeg legge inn noen svar selv da vettu :) , blir det av dere da,

Kanskje det er greit å få med at jeg i tillegg til ser bra ut , så er jeg også veltrent?!!!

Nå da? :)

Gjest litt info.
Skrevet

nei , inge som svarer da får jeg legge inn noen svar selv da vettu :) , blir det av dere da,

Kanskje det er greit å få med at jeg i tillegg til ser bra ut , så er jeg også veltrent?!!!

Det er ikke lov til å ha slike annonser her...

Skrevet

Det er ikke lov til å ha slike annonser her...

Dessuten er han for ung....

Gjest svensk sviske
Skrevet

blink.no

Skrevet

Folk som ser bra ut, og er veltrente, bør vel gode sjanser for å sjekke opp noen, uten å måtte gå veien om nettsteder?

Skrevet

Dessuten er han for ung....

Jepp, alt for ung for meg i alle fall. :o)

Ïkke at jeg på sjekker'n altså, har gjort fra meg det der jeg. For en goooood stund håper jeg.

Skrevet

Folk som ser bra ut, og er veltrente, bør vel gode sjanser for å sjekke opp noen, uten å måtte gå veien om nettsteder?

Antyder du at vi som har funnet hverandre på nett ikke er vakre og veltrente??????

;o)

Skrevet

Antyder du at vi som har funnet hverandre på nett ikke er vakre og veltrente??????

;o)

Neida ;o)

Poenget var vel heller at han skrøt på seg et flott utseende, og da er jo mulighetene først og fremst veldig store ute i det "åpne markedet". Hvis han ikke har lykkes DER med sitt vakre utseende, så kan det jo hende at det ringer en og annen klokke om at personligheten kanskje kunne hatt noen sterkere kvaliteter?

Skrevet

Er du ute etter en doler, eller?

Siden du skriver om igjen og om igjen her, selv om kontaktannonser ikke egentlig er tillatt på dol?

;)

Skrevet

Jepp, alt for ung for meg i alle fall. :o)

Ïkke at jeg på sjekker'n altså, har gjort fra meg det der jeg. For en goooood stund håper jeg.

Ja vi får håpe det er blink nå :)

Gjest På sjekkern ;)
Skrevet

Er du ute etter en doler, eller?

Siden du skriver om igjen og om igjen her, selv om kontaktannonser ikke egentlig er tillatt på dol?

;)

hehe , ja kanskje d :)

Jeg lover å aldri å gjøre det igjen , bare denne går inn :)

Hvem er du da?

Skrevet

hehe , ja kanskje d :)

Jeg lover å aldri å gjøre det igjen , bare denne går inn :)

Hvem er du da?

hehe tenkte det var noe sånt ja.

Hvem jeg er? Hvis du har vært en stund på dol så vet du nok godt hvem jeg er. Her på dol, altså.

Hvem jeg er i RL går jeg ikke ut med her ;)

Gjest På sjekkern ;)
Skrevet

hehe tenkte det var noe sånt ja.

Hvem jeg er? Hvis du har vært en stund på dol så vet du nok godt hvem jeg er. Her på dol, altså.

Hvem jeg er i RL går jeg ikke ut med her ;)

skjønner skjønner , ikke så greit å brette alt ut her på internett , noen forslag ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...