Gjest På sjekkern ;) Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Leser om alle dere som har funnet kjæresten på nett. Jeg har ikke det Ønsker kontakt 0 Siter
Gjest På sjekkern ;) Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nb! en viktig detalje Jeg er en mann på 27 år , 0 Siter
Gjest På sjekkern ;) Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nb! en viktig detalje Jeg er en mann på 27 år , nei , inge som svarer da får jeg legge inn noen svar selv da vettu , blir det av dere da, Kanskje det er greit å få med at jeg i tillegg til ser bra ut , så er jeg også veltrent?!!! Nå da? 0 Siter
Gjest litt info. Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nei , inge som svarer da får jeg legge inn noen svar selv da vettu , blir det av dere da, Kanskje det er greit å få med at jeg i tillegg til ser bra ut , så er jeg også veltrent?!!! Nå da? Det er ikke lov til å ha slike annonser her... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Det er ikke lov til å ha slike annonser her... Dessuten er han for ung.... 0 Siter
Gjest svensk sviske Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nb! en viktig detalje Jeg er en mann på 27 år , blink.no 0 Siter
Gemini Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kontaktannonser på Doktoronline er fyfy ihht. regelverket. Men du finner tusener av folk på div. andre nettsteder, som er nettopp bygget opp for kontaktannonser osv. Se http://www.startsiden.no/kategorier/familie_og_livsstil/forhold_og_samliv/kontaktannonser/ 0 Siter
Gjest quando Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nei , inge som svarer da får jeg legge inn noen svar selv da vettu , blir det av dere da, Kanskje det er greit å få med at jeg i tillegg til ser bra ut , så er jeg også veltrent?!!! Nå da? Folk som ser bra ut, og er veltrente, bør vel gode sjanser for å sjekke opp noen, uten å måtte gå veien om nettsteder? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Dessuten er han for ung.... Jepp, alt for ung for meg i alle fall. ) Ïkke at jeg på sjekker'n altså, har gjort fra meg det der jeg. For en goooood stund håper jeg. 0 Siter
nypa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Folk som ser bra ut, og er veltrente, bør vel gode sjanser for å sjekke opp noen, uten å måtte gå veien om nettsteder? Antyder du at vi som har funnet hverandre på nett ikke er vakre og veltrente?????? ;o) 0 Siter
Gjest quando Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Antyder du at vi som har funnet hverandre på nett ikke er vakre og veltrente?????? ;o) Neida ;o) Poenget var vel heller at han skrøt på seg et flott utseende, og da er jo mulighetene først og fremst veldig store ute i det "åpne markedet". Hvis han ikke har lykkes DER med sitt vakre utseende, så kan det jo hende at det ringer en og annen klokke om at personligheten kanskje kunne hatt noen sterkere kvaliteter? 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nei , inge som svarer da får jeg legge inn noen svar selv da vettu , blir det av dere da, Kanskje det er greit å få med at jeg i tillegg til ser bra ut , så er jeg også veltrent?!!! Nå da? Er du ute etter en doler, eller? Siden du skriver om igjen og om igjen her, selv om kontaktannonser ikke egentlig er tillatt på dol? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jepp, alt for ung for meg i alle fall. ) Ïkke at jeg på sjekker'n altså, har gjort fra meg det der jeg. For en goooood stund håper jeg. Ja vi får håpe det er blink nå 0 Siter
Gjest På sjekkern ;) Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er du ute etter en doler, eller? Siden du skriver om igjen og om igjen her, selv om kontaktannonser ikke egentlig er tillatt på dol? hehe , ja kanskje d Jeg lover å aldri å gjøre det igjen , bare denne går inn Hvem er du da? 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hehe , ja kanskje d Jeg lover å aldri å gjøre det igjen , bare denne går inn Hvem er du da? hehe tenkte det var noe sånt ja. Hvem jeg er? Hvis du har vært en stund på dol så vet du nok godt hvem jeg er. Her på dol, altså. Hvem jeg er i RL går jeg ikke ut med her 0 Siter
Gjest På sjekkern ;) Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hehe tenkte det var noe sånt ja. Hvem jeg er? Hvis du har vært en stund på dol så vet du nok godt hvem jeg er. Her på dol, altså. Hvem jeg er i RL går jeg ikke ut med her skjønner skjønner , ikke så greit å brette alt ut her på internett , noen forslag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.