Gjest svensk sviske Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Skal jge melde fra til folkeregisteret i norge? hvordan får jeg tak i skjema? be noen om å sende det iol meg? 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Om du flytter innenfor de Svenske grenser så skal du melde fra til det stedet du flytter TIL 0 Siter
Gjest svensk sviske? Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Om du flytter innenfor de Svenske grenser så skal du melde fra til det stedet du flytter TIL Sikker på at jeg ikke må regirere i norge også? noen andre som vet sikkert. 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Sikker på at jeg ikke må regirere i norge også? noen andre som vet sikkert. Hvorfor skulle du det -eller mener du TIL Sverige fra Norge? det er ikke det samme som innad i Sverige... 0 Siter
Gjest svensk svisk Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hvorfor skulle du det -eller mener du TIL Sverige fra Norge? det er ikke det samme som innad i Sverige... så folkeregister i norge skal ikke ha min nye andresse i sverige? 0 Siter
gullfisk Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Skatteetaten og folkeregisteret: 815 444 55 Ring folkeregisteret og spør. Eller se om du finner noe her: http://www.likningskontoret.oslo.no/ligning/sos.htm#flytting 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 så folkeregister i norge skal ikke ha min nye andresse i sverige? Jeg tror de får det automatisk ) men sjekk for å være sikker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.