Gjest Timari Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Dette kunne jeg vel ha skrevet i fobi-tråden her. Hver gang jeg ser at jeg har fått et ubesvart anrop og en talemelding fra et ukjent nr så går pulsen min ganske så fort opp. Får liksom helt hetta av å måtte høre på en beskjed om ikke vite hva det dreier seg om. For alt jeg vet kan det jo være en som gir meg en drapstrussel eller en sjef som skal gi meg sparken høres sikkert teit ut, men er det ting dere føler ubehag med som man egentlig ikke har noen grunn til å føle ubehag for? 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Sjekke kontoen! Dessuten må jeg tvinge meg til å skrive kjøreregning og utleggsregning til jobben. Helt bort i natta -men jeg skammer meg for å be om å få tilbake penger jeg har lagt ut -det har hendt at jeg har latt det fare.......fryktelig idiotisk. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Sjekke kontoen! Dessuten må jeg tvinge meg til å skrive kjøreregning og utleggsregning til jobben. Helt bort i natta -men jeg skammer meg for å be om å få tilbake penger jeg har lagt ut -det har hendt at jeg har latt det fare.......fryktelig idiotisk. Syns det er eklere å snakke på en svarer jeg. Møter jeg en svarer når jeg ringer, legger jeg heller bare på og prøver igjen senere... 0 Siter
zapata Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hei! Akkurat sånn har jeg det også, bare hakket verre tror jeg... får nemlig helt angst hvis noen ringer på mobilen og det står enten "ukjent" eller et nummer jeg ikke kjenner, f.eks.i en annen del av landet... huff, det er ganske ille, mannen min mener jeg kommer til å gå glipp av en lottogevinst e.l. en dag, for jeg tør ikke ta telefonen... I tillegg har jeg telefonfobi, så jeg er ikke noe god på å ringe til folk, andre enn de aller nærmeste... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hei! Akkurat sånn har jeg det også, bare hakket verre tror jeg... får nemlig helt angst hvis noen ringer på mobilen og det står enten "ukjent" eller et nummer jeg ikke kjenner, f.eks.i en annen del av landet... huff, det er ganske ille, mannen min mener jeg kommer til å gå glipp av en lottogevinst e.l. en dag, for jeg tør ikke ta telefonen... I tillegg har jeg telefonfobi, så jeg er ikke noe god på å ringe til folk, andre enn de aller nærmeste... Godt det er flere enn meg. Selv om det er fok jeg kjenner som har lagt igjen beskjed på svareren så synes jeg det er så ekkelt å høre på det, kanskje fordi jeg senser at fok synes det er litt ekkelt å snakke med telefonsvarere og at det låter unaturlig. Men jeg kan gjerne legge igjen beskjed på svareren til andre!! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Sjekke kontoen! Dessuten må jeg tvinge meg til å skrive kjøreregning og utleggsregning til jobben. Helt bort i natta -men jeg skammer meg for å be om å få tilbake penger jeg har lagt ut -det har hendt at jeg har latt det fare.......fryktelig idiotisk. akkurat slik føler jeg det også. Har en sånn felleskasse der jeg bor (i et bokollektiv) og jeg synes det er så ekkelt å betale for ting, for så å gå i felleskassa og få tilbake pengene. Vet ikke hvorfor det er ekkelt, men det er bare sånn!!! Første gangen så betalte jeg tingene selv uten å ta fra felleskassa. Håper jeg klarer det neste gang 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 akkurat slik føler jeg det også. Har en sånn felleskasse der jeg bor (i et bokollektiv) og jeg synes det er så ekkelt å betale for ting, for så å gå i felleskassa og få tilbake pengene. Vet ikke hvorfor det er ekkelt, men det er bare sånn!!! Første gangen så betalte jeg tingene selv uten å ta fra felleskassa. Håper jeg klarer det neste gang Det er ganske SYKT! hehe 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Det er ganske SYKT! hehe ja det er det *flirer* 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Godt det er flere enn meg. Selv om det er fok jeg kjenner som har lagt igjen beskjed på svareren så synes jeg det er så ekkelt å høre på det, kanskje fordi jeg senser at fok synes det er litt ekkelt å snakke med telefonsvarere og at det låter unaturlig. Men jeg kan gjerne legge igjen beskjed på svareren til andre!! Du er ikke alene. jeg avskyr å legge igjen en beskjed på andre folks svarere, og må gjerne skrive det ned hvis jeg bare må. Dessuten hender det at telefonen ringer og jeg bare kjenner at den vil jeg IKKE ta. Og da tar jeg den ikke. Ringer de lenge nok går det over til min manns mobil. Det var verre før i min "ungdom". Da var jeg redd for å både ta og ringe telefoner, så det har kommet seg. Så sånn er det. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Du er ikke alene. jeg avskyr å legge igjen en beskjed på andre folks svarere, og må gjerne skrive det ned hvis jeg bare må. Dessuten hender det at telefonen ringer og jeg bare kjenner at den vil jeg IKKE ta. Og da tar jeg den ikke. Ringer de lenge nok går det over til min manns mobil. Det var verre før i min "ungdom". Da var jeg redd for å både ta og ringe telefoner, så det har kommet seg. Så sånn er det. men den telefonen som gir meg mest hjertebank av alle ting er sensurtelefonen som på telefon skal si meg hvilken karakter jeg har fått Vet ikke om den telefonen eksisterer lenger nå, men jeg har iallefall ikke tenkt å ringe til den, tar heller å sjekker det på studentweb eller drar på universitetet og ser det selv. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 men den telefonen som gir meg mest hjertebank av alle ting er sensurtelefonen som på telefon skal si meg hvilken karakter jeg har fått Vet ikke om den telefonen eksisterer lenger nå, men jeg har iallefall ikke tenkt å ringe til den, tar heller å sjekker det på studentweb eller drar på universitetet og ser det selv. Jeg sjekker det på studentweb. Med hjertet i halsen. For meg selv. Ja, det er grusomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.