Gjest i alle dager...? Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 En dame ringte nettopp. Vårt telefonnummer sto 3-4 ganger på telefonsvareren hennes... Så hun lurte på om vi hadde ringt i går. Merkelig! Jeg har ikke ringt, og mannen min var nesten ikke hjemme i går. Hvordan kan det da ha seg at vårt nummer sto på hennes telefonsvarer? Kan mannen min ha ringt...? Jeg får spørre ham når han kommer hjem. Jeg vet at noen ganger når jeg ringer fra jobben ser jeg nummeret jeg ringer men så kommer jeg til noen fremmede. Så kan jeg trykke repeat og komme til rett sted; eller et annet. 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Sånn er det jo mange ganger - hos oss er det som regel en unge som har ringt. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Sånn er det jo mange ganger - hos oss er det som regel en unge som har ringt. Jeg fikk en dag i fjor en sint mann på tråden, han lurte på hvem det var på vårt nummer som drev og ringte kona hans. Hver dag var mobilen hennes full av ubesvarte anrop fra vår fasttelefon. Jeg ble paff! Men etter litt tankevirksomhet kom jeg på at jeg hadde slitt med å få tak i telemontøren som hadde lagt inn ISDN-linje hos oss to år før. Ringt og ringt på mobilnummeret hans. Så viste det seg at telefonmontøren var blitt skilt, og kona hadde fått mobiltelefonen hans for å klare seg i overgangsfasen, og mannen som ringte, var den nye mannen hennes. Hun kunne vel ha skifta nummer ... Mannen hørtes sur og mistenksom ut til og med etter at det var oppklart! 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg fikk en dag i fjor en sint mann på tråden, han lurte på hvem det var på vårt nummer som drev og ringte kona hans. Hver dag var mobilen hennes full av ubesvarte anrop fra vår fasttelefon. Jeg ble paff! Men etter litt tankevirksomhet kom jeg på at jeg hadde slitt med å få tak i telemontøren som hadde lagt inn ISDN-linje hos oss to år før. Ringt og ringt på mobilnummeret hans. Så viste det seg at telefonmontøren var blitt skilt, og kona hadde fått mobiltelefonen hans for å klare seg i overgangsfasen, og mannen som ringte, var den nye mannen hennes. Hun kunne vel ha skifta nummer ... Mannen hørtes sur og mistenksom ut til og med etter at det var oppklart! Hårsår fyr.... 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 I en periode opplevde jeg flere tilfeller av totalt umulige inn- og utkomne ubesvarte og besvarte anrop pluss sms. En dame fra andre kanten av landet ringte og sa at mitt nummer hadde ringt henne. Jeg hadde ikke ringt, og hennes nr var da heller ikke arkivert blant utgående nr. Kjæresten min sendte sms til en annen person og viste meg endog ut-kvitteringen. Jeg mottok sms-en. Jeg mottok flere meget sensitive sms fra ukjente - som selvsagt kunne vært feilsendt, men innholdet fortalte at disse personene var nære venner/familie som hadde jevnlig mobilkontakt, hvilket igjen betyr at de ikke drev og tastet nr manuelt. Sant å si var jeg sikker på at det var virus på mobilen. Men nå har alt vært normalt lenge, så... 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har fått oppringninger hvor personen har spurt hva JEG ville, nummeret mitt kom opp på tapte anrop på hans/hennes mobil. Det har skjedd flere ganger. Den ene gangen spurte jeg om tidspunktet jeg skulle ha ringt og da vet jeg for a fact at telefonen lå på kommoden i gangen og at ingen hadde rørt den. Andre ganger har jeg fått meldinger som tydeligvis en av flere i en følgetong, type "Ja, men vi skal på treningssenteret først, så da får du ringe meg etter det." Meget mystisk... Jeg tror det er cyber-trollet som leker med laser-pistolen sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.