amber sun Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 og den er fra -73, ikke 80-talls *LOL LOL* !! Akkurat nå skjønte jeg hva nicket ditt egentlig sier når man uttaler det! Hahaha - utrolig at jeg ikke har sett det før. *ler så jeg griner* 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 *LOL LOL* !! Akkurat nå skjønte jeg hva nicket ditt egentlig sier når man uttaler det! Hahaha - utrolig at jeg ikke har sett det før. *ler så jeg griner* Hyggelig å være til glede 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Husker alle disse du nevner, men Erasure har du glemt de er superbra 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Rick Astley Kylie Minogue Pet shop boys New kids on the block big fun etc etc... 80-tallet var vel litt tidlig for New Kids On The Block? 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 *LOL LOL* !! Akkurat nå skjønte jeg hva nicket ditt egentlig sier når man uttaler det! Hahaha - utrolig at jeg ikke har sett det før. *ler så jeg griner* Du da, amber. Så hyggelig at du fikk deg en latter du også - selv om den kom litt etter ... LOL 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Du da, amber. Så hyggelig at du fikk deg en latter du også - selv om den kom litt etter ... LOL hehe ja, av og til går det litt treigt før jeg skjønner sånne poenger, Gyda. Kanskje det hjelper på om jeg spriter meg opp litt med M.Angelicas gele? ;-p 0 Siter
Cumbria Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 China in your hand - T'pau Hello - Lionel Richie Sittin' on the dock of the bay - Michael Bolton Life is Life (husker ikke artist, noen?) Heaven is a place on earth - Belinda Carlisle Cheerio - the Monroes Love changes everything - Climie Fisher Rosanna og Africa - TOTO 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 "If Music Could Talk" - The Clash "The River" - Bruce Springsteen "Running To Stand Still" -U2 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 China in your hand - T'pau Hello - Lionel Richie Sittin' on the dock of the bay - Michael Bolton Life is Life (husker ikke artist, noen?) Heaven is a place on earth - Belinda Carlisle Cheerio - the Monroes Love changes everything - Climie Fisher Rosanna og Africa - TOTO Vi må visst være omtrent like gamle, vi! 0 Siter
Cumbria Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Vi må visst være omtrent like gamle, vi! Russ -85 ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg blir nesten fra meg av ekstase når jeg hører 80-tallsmusikk, minnene strømmer på, noen gode og noen langt fra gode. På den tiden vekslet man fra den søteste forelskelse til den dypeste kjærlighetssorg i løpet av minutter. For så å forelske seg i en annen i neste minutt...og alle kjærester eller forelskelser hadde sin sang... TOTO med Africa liker jeg godt. Boy George/Culture Club Wham, selvfølgelig! Last Christmas.. Chris D'Burgh med Lady in red...klinesang, det gitt... Madonna med Like a virgin Michael Jackson med en drøss låter. Franco med Amadeus Def Leppard, Bon Jovi, Whitesnake, Scorpions, Nazareth sine ballader, Kizz med Beth, Funky Town het en melodi jeg festet mye etter, men husker ikke artist? Europe, da selvfølgelig Return med Sing me a song Seasons in the sun med?? Farenheit Mmmmmmmm...*drømme* "Chris D'Burgh med Lady in red...klinesang, det gitt..." Som ihuga Chris deBurgh-fan _før_ "The Lady In Red" har jeg fremdeles, etter alle disse årene, problemer med å tilgi ham den blemma der. At det er den han huskes for i Norge er nesten tragisk, mannen lagde stor musikk før den tid. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 China in your hand - T'pau Hello - Lionel Richie Sittin' on the dock of the bay - Michael Bolton Life is Life (husker ikke artist, noen?) Heaven is a place on earth - Belinda Carlisle Cheerio - the Monroes Love changes everything - Climie Fisher Rosanna og Africa - TOTO Mener det var "Opus" som hadde Life is life ;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hmmm....er nok litt sær med henhold til åttitallet tror jeg *s* Av sangene jeg husker best, kan vel "New Day" med Killing Joke og "Ace of Spades" med Motorhead nevnes. Og var stor fan av Iron Maiden og Mercyful Fate. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Filler'n, jeg glemte Nik...Han må jo bare med Og Never Ending Story!! Limahl. ) Han med håret! "Neverending stooooory!" Hadde plakat av ham på veggen husker jeg. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 80-tallet var vel litt tidlig for New Kids On The Block? Neida, de slapp et album i 86. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 "Chris D'Burgh med Lady in red...klinesang, det gitt..." Som ihuga Chris deBurgh-fan _før_ "The Lady In Red" har jeg fremdeles, etter alle disse årene, problemer med å tilgi ham den blemma der. At det er den han huskes for i Norge er nesten tragisk, mannen lagde stor musikk før den tid. Han hadde jo en hit noen år før damen i rødt da - Don't pay the Ferryman vaket noen uker på Ti i skuddet om jeg erindrer korrekt ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Han hadde jo en hit noen år før damen i rødt da - Don't pay the Ferryman vaket noen uker på Ti i skuddet om jeg erindrer korrekt ;-) Ja usj, men før den også... Selv om damen i rødt ikke nådde fergemannen til knea en gang var ikke den heller særlig bra. 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Han hadde jo en hit noen år før damen i rødt da - Don't pay the Ferryman vaket noen uker på Ti i skuddet om jeg erindrer korrekt ;-) DETTE er det beste albumet! Kom i 1980 tror jeg! (Det står utgivelsesdato i 1985, men det må være på CD.) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 DETTE er det beste albumet! Kom i 1980 tror jeg! (Det står utgivelsesdato i 1985, men det må være på CD.) http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Jepp, albumet lå til sammen 62 uker på VG-lista i 1980-81! *S* http://lista.vg.no/album_info.php?AlbumOp=show&albumId=1408&albumtype=album&albumtype_id=1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.