Aryane Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kommer vel an på hvor du kjøper dem det. Kjøper du dem hos en gateselger er de garantert falsk, men hos en opitiker bør du få ekte vare... 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Rimelige i 'Syden' er garantert ikke ekte 0 Siter
nyca Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Kommer vel an på hvor du kjøper dem det. Kjøper du dem hos en gateselger er de garantert falsk, men hos en opitiker bør du få ekte vare... Dette er jeg klar over ja... Det er en som skal selge, og en venninne av meg som vil kjøpe... Men da er det jo en fordel å kjøpe ekte vare! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Dette er jeg klar over ja... Det er en som skal selge, og en venninne av meg som vil kjøpe... Men da er det jo en fordel å kjøpe ekte vare! Ta med brillene til noen som selger Gucci, da vel? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg synes det er lett å se det på kvaliteten som regel. Men det er klart noen fake er kanskje veldig bra laget så det nesten ikke synes. Men uansett, venninen din bør ta dem med til en brilleforretning og spørre. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Rimelige i 'Syden' er garantert ikke ekte Er det så det så! Ekte kopi. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.