nyca Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg sitter her, og holder på å bli gal! Kjøpte en tlf i fjor som jeg fikk masse trøbbel med, fikk til slutt mast meg til å få en ny, denne fikk jeg i april, og nå må den til service nr 2!! Det burde jaggu pine være unødvendig... Så nå lurer jeg på å skaffe meg en eller annen tlf. Dette er Nokia tlf det er snakk om. Skulle man sett seg om etter et nytt merke? Har ikke masse penger å bruke, skal ha en okei tlf, som jeg kan ringe, sende sms/mms og kanskje ta bilder med!? Trenger egentlig ikke det, men nå som man er vant med det er det kjekt å ha også! Kom med tips og erfaringer da folkens!! 0 Siter
Gemini Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 På Nettavisen står det om høstens nyheter på mobilfronten: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article434487.ece Ellers er det vel mange telefoner der ute som kan passe ditt behov. Selv skal jeg kjøpe meg en SonyEricsson K750i (har idag en annen SonyEricsson-telefon, T610 som jeg egentlig er fornøyd med, men den begynner å bli litt preget av x antall fall i gulvet, og så er jeg litt "fysen" på ny telefon...) Så en SonyEricsson-telefon kan anbefales! K750i er kanskje i dyreste laget ift. hva du ønsker deg. Men hva med fx T630? (etterfølgeren etter T610). Den har kamera osv. dinside.no har forresten en tester, der du legger inn kriterier som er viktige for deg (inkl pris), og får opp de tlf. som passer: http://www.dinside.no/php/data/prod_comp.php?kat=1000972 Du kan evt. også gå inn og lese om den enkelte telefonmodellen uten å ta testen, telefonene er listet opp i en kolonne til høyre der, under "testede produkter". NB! Det er ikke sikkert at de har testet alle aktuelle modeller på den siden der altså! http://amobil.no/ er en annen side som har tester og omtaler av ulike telefoner. Men altså, etter mine erfaringer anbefales en eller annen SonyEricsson-telefon. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har en to år gammel Siemens C55, har _aldri_ hatt noen som helst problemer med den. Den har gått i steingolv så batteri og deksel har flakset veggimellom mange ganger, men funker like godt. ) 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har en to år gammel Siemens C55, har _aldri_ hatt noen som helst problemer med den. Den har gått i steingolv så batteri og deksel har flakset veggimellom mange ganger, men funker like godt. ) Jeg har en enda eldre Simens-modell (C45) som også har deiset i gulv og asfalt et uttall ganger. Hver gang tenker jeg 'neeeeeei....', men bare jeg får tatt ut og satt batteriet inn i igjen, er alt ok. Nesten irriterende støtsikker. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 SE k750i er utrolig god. Tar til og med gode bilder, og trenger nesten aldri å lades opp. Altså: Sammenlignet med andre telefoner. Har ikke funnet noen ulemper med den ennå. Tror du får den for 5-700 kroner med abonnement. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har en SE K700i, helt grei, men nå står SE K750i på ønskelisten, den skal være helt fantastisk har jeg hørt, med bra kamera... Alle mobiler er dyr med det samme de kommer, så går det bare en vei....til slutt kaster de dem etter deg for 1 krone, og det går ikke lang tid heller.... 0 Siter
Gemini Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 SE k750i er utrolig god. Tar til og med gode bilder, og trenger nesten aldri å lades opp. Altså: Sammenlignet med andre telefoner. Har ikke funnet noen ulemper med den ennå. Tror du får den for 5-700 kroner med abonnement. Hvor har du funnet den SÅ billig? Den rimeligste med abonnement jeg har sett lå på 900 kr. Men jeg har et sært, men lønnsomt bedriftsabonnement, så jeg kan ikke benytte meg av slike tilbud. Men har mine kontakter & finner en løsning selv jeg altså! Ender vel omtrent på 900 kr, eller noe lavere. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hvor har du funnet den SÅ billig? Den rimeligste med abonnement jeg har sett lå på 900 kr. Men jeg har et sært, men lønnsomt bedriftsabonnement, så jeg kan ikke benytte meg av slike tilbud. Men har mine kontakter & finner en løsning selv jeg altså! Ender vel omtrent på 900 kr, eller noe lavere. Jeg vet ikke. Men jeg er helt sikker på at jeg så den til 598,- i Dagbladet, VG eller Asker og Bærums Budstikke en av de siste 3-4 dagene nå. Expert pleier å være rimelige, så se hva de tar. Mulig det var dem. 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har akkurat kjøpt en Samsung som jeg er innmari fornøyd med 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 1,5 år gammel SonyEricsson T230. Bortsett fra at plasten over skjermen er oppskrapa funker den like bra som ny, dog er den svært lite i bruk. Sikler på ny (K750i)men siden jeg er en überfornuftig person ang. penger blir det ikke noe før denne dør. 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har akkurat kjøpt en Samsung som jeg er innmari fornøyd med E730, ikke sant? Jeg lurer på om denne mobilen lager stor bokstav automatisk etter punktum? Det gjør nemlig ikke D500 og antagelig ikke D500E (oppfølgerenn med EDGE) heller. 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 E730, ikke sant? Jeg lurer på om denne mobilen lager stor bokstav automatisk etter punktum? Det gjør nemlig ikke D500 og antagelig ikke D500E (oppfølgerenn med EDGE) heller. Nei, den gjør ikke det, og det er vel det eneste aberet jeg har funnet så langt. I forhold til min gamle LG 7100, hvor man måtte trykke og trykke og trykke før man fikk stor bokstav, så er jeg allikevel fornøyd med å kunne trykke en gang for stor bokstav på E730'n. Optimalt er det allikevel ikke. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage det til med automatisk stor bokstav etter punktum når Nokia klarer det? 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Nei, den gjør ikke det, og det er vel det eneste aberet jeg har funnet så langt. I forhold til min gamle LG 7100, hvor man måtte trykke og trykke og trykke før man fikk stor bokstav, så er jeg allikevel fornøyd med å kunne trykke en gang for stor bokstav på E730'n. Optimalt er det allikevel ikke. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage det til med automatisk stor bokstav etter punktum når Nokia klarer det? ... og Siemens. En detalj, men temmelig viktig likevel hvis man skriver noen sms på en dag. Du taster altså én tast + bokstaven? 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 ... og Siemens. En detalj, men temmelig viktig likevel hvis man skriver noen sms på en dag. Du taster altså én tast + bokstaven? Ja, jeg taster stjerne-tasten og da kommer en stor bokstav, deretter små. 0 Siter
favn Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg taster stjerne-tasten og da kommer en stor bokstav, deretter små. Ok, takk for svar. 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Den som jobben til enhver tid kan tily oss ansatte! :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 SE k750i er utrolig god. Tar til og med gode bilder, og trenger nesten aldri å lades opp. Altså: Sammenlignet med andre telefoner. Har ikke funnet noen ulemper med den ennå. Tror du får den for 5-700 kroner med abonnement. Har samme telefonen, og er meget godt fornøyd - også med kameraet. Det tar overraskende gode bilder, så fremt lyset er godt. I dårlig lys (innelys om kvelden) blir bildene så som så. Men i dagslys blir bildene tilnærmet like gode som med mitt gamle Canon Ixus V. 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Ok, takk for svar. Bare hyggelig, vet du 0 Siter
Goliath Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 På Nettavisen står det om høstens nyheter på mobilfronten: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article434487.ece Ellers er det vel mange telefoner der ute som kan passe ditt behov. Selv skal jeg kjøpe meg en SonyEricsson K750i (har idag en annen SonyEricsson-telefon, T610 som jeg egentlig er fornøyd med, men den begynner å bli litt preget av x antall fall i gulvet, og så er jeg litt "fysen" på ny telefon...) Så en SonyEricsson-telefon kan anbefales! K750i er kanskje i dyreste laget ift. hva du ønsker deg. Men hva med fx T630? (etterfølgeren etter T610). Den har kamera osv. dinside.no har forresten en tester, der du legger inn kriterier som er viktige for deg (inkl pris), og får opp de tlf. som passer: http://www.dinside.no/php/data/prod_comp.php?kat=1000972 Du kan evt. også gå inn og lese om den enkelte telefonmodellen uten å ta testen, telefonene er listet opp i en kolonne til høyre der, under "testede produkter". NB! Det er ikke sikkert at de har testet alle aktuelle modeller på den siden der altså! http://amobil.no/ er en annen side som har tester og omtaler av ulike telefoner. Men altså, etter mine erfaringer anbefales en eller annen SonyEricsson-telefon. Enig med deg - og jeg er meget fornøyd med min nye K750i. Så du har noe å se frem til:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Har samme telefonen, og er meget godt fornøyd - også med kameraet. Det tar overraskende gode bilder, så fremt lyset er godt. I dårlig lys (innelys om kvelden) blir bildene så som så. Men i dagslys blir bildene tilnærmet like gode som med mitt gamle Canon Ixus V. Finnes det ikke en blitz man kan kjøpe som ekstrautstyr til? Vet ikke om jeg vil prioritere dette sjøl altså, men innbiller meg at jeg har sett noe slikt på SE sine sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.