Gå til innhold

Hvordan mobiltelefon har dere? Helst til en rimelig penge...

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Samsung e330. Liker Samsung veldig godt, mye bedre enn nokia. Tok litt tid før jeg ble vant til tastene, men etter det er jeg kjempefornøyd.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

8

• Goliath

6

• Knotten

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du er inne på noe der:-)

Men en slik blitz som Gemini la ut link til, tror jeg kan være meget bra for billedkvaliteten.

Det tror jeg også, og det er fristende selv om jeg er redd den ville bli liggende sammen med digitalkameraet og dermed ville ha liten verdi for meg. Men jeg elsker små duppedingser... *sukk*

Skrevet

Har en sony erickson k700i er kjempefornøyd.

Siden det er kommet en nyere modell k750 i, er den ikke så dyr lengre heller

Skrevet

Jeg har en 2 år gammel Nokia 3100. Har ikke hatt noen problemer med den, men man blir jo lei. Så den står for utbytting.

Har hatt SE 750 på ønskelista en stund, men nå kommer jo SE 800 da, så det spørs... Kanskje litt slitsom farge.

Skrevet

Samsung E700, begynner å bli gammel modell nå. Helt grei mobil med god skjerm og ganske bra kamera, men jeg vet ikke om den er i salg lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...