Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• flisa

9

• mariaflyfly

6

• mil1365380270

4

fuji1365380447
Skrevet

ja, dette er omtrent like smart som han bystyre-representanten fra Frp som mente at mishandlede kvinner fikk skylde seg selv når de nektet mannen sex..

Det værste er jo at avisene gir ham spalteplass!

makan!

Skrevet

ja, dette er omtrent like smart som han bystyre-representanten fra Frp som mente at mishandlede kvinner fikk skylde seg selv når de nektet mannen sex..

makan!

Klart de gir han spalteplass - det er jo urkomisk -han driter seg jo ut for hele Norge og hele Arkitektmiljøet -

Skrevet

Det er en tråd om dette lenger ned her også " Barnslig sutring" - - og der sier jeg at han må da bare være broren til Yggeseth - hehe

Skrevet

Ræva mi ler av han.

Den premenstruelle ræva di da eller? hehe

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har en voksen kjæreste og ikke en sutrete skittunge som han der. Skjønner han virkelig ikke hvor patetisk og teit det er?

Skrevet

makan!

Enig med flisa. Arkitektstanden må jo skjemmes.

Skrevet

Den premenstruelle ræva di da eller? hehe

Selvfølgelig. ;)

Skrevet

Ræva mi ler av han.

Ja, den er bra! For det er som sagt umulilg å få noe ut munnen :)

Skrevet

Det er en tråd om dette lenger ned her også " Barnslig sutring" - - og der sier jeg at han må da bare være broren til Yggeseth - hehe

Yggeseth... det står stille her, men iler og sjekker!

Skrevet

Ja, den er bra! For det er som sagt umulilg å få noe ut munnen :)

Nettopp det var poenget mitt. ;)

Skrevet

Yggeseth... det står stille her, men iler og sjekker!

Det var han som ikke ville la jentene hoppe i skiflyving.

mil1365380270
Skrevet

Leste det. Tipper Røkke er takknemlig for den hjelpen der ;-)

Faktisk ligner han litt på Staff, sånn ved første øyenkast. Lesingen forsterker inntrykket.

Skrevet

Faktisk ligner han litt på Staff, sånn ved første øyenkast. Lesingen forsterker inntrykket.

Jeg har møtt han der jeg *rødme*

Skrevet

Hehe, to meget gode poeng :)

Skrevet

Det var han som ikke ville la jentene hoppe i skiflyving.

Harru sett, jeg tenkte skihopp (en eller annen refleks), men slo det fra meg.

Skrevet

Jeg har møtt han der jeg *rødme*

Landsstyremøte i Venstre? Hehe! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det utrolige er jo at hele medianorge kaster seg over et lesebrev i en lokalavis.

Men jeg lurer på om fyren er doler. Hans måte å uttrykke seg på kan minne om enkelte her inne. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...