Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det utrolige er jo at hele medianorge kaster seg over et lesebrev i en lokalavis.

Men jeg lurer på om fyren er doler. Hans måte å uttrykke seg på kan minne om enkelte her inne. :)

*LOL*

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• flisa

9

• mariaflyfly

6

• mil1365380270

4

mil1365380270
Skrevet

Jeg har møtt han der jeg *rødme*

Og da var han sikkert hyggelig?

Er så ekstremt lite tiltrekkende når folk som har evner og kontakter og klarer seg bra, nedverdiger seg til å forsøke å dupere andre på den smålige, diskriminerende måten der.

Men han om det, det er han som driter seg ut!

Skrevet

Det utrolige er jo at hele medianorge kaster seg over et lesebrev i en lokalavis.

Men jeg lurer på om fyren er doler. Hans måte å uttrykke seg på kan minne om enkelte her inne. :)

*knegg*

Skrevet

Egentlig er han litt kul -særlig at folk tar det alvorlig. Han har meldt seg ut av Arkitektforbundet også - for han liker ikek den morderne minimalistiske stilen - han får mye pepper for stilen sin i Røkke-hytta - hehe

Skrevet

Landsstyremøte i Venstre? Hehe! ;)

Nei - lunsj med arkitekter :)

Skrevet

Og da var han sikkert hyggelig?

Er så ekstremt lite tiltrekkende når folk som har evner og kontakter og klarer seg bra, nedverdiger seg til å forsøke å dupere andre på den smålige, diskriminerende måten der.

Men han om det, det er han som driter seg ut!

nei - kan ikke huske han som spesielt hyggelig - bare spesiell.

mil1365380270
Skrevet

nei - kan ikke huske han som spesielt hyggelig - bare spesiell.

Det var faktisk litt godt å høre. Så slem er jeg! ;-)

Skrevet

Jeg synes synd på han, jeg, og håper han får en durablig mèn-erstatning etter lobotomeringen han tydeligvis ble utsatt for på 60-tallet. Tragisk skjebne...

Skrevet

Stakkars mann, han der kan ikke ha det lett...

Håper noen hudfletter han i et svarinnlegg!!

Det er jo så tåpelig at han ikke fortjener at vi hisser oss opp over det egentlig..

Skrevet

He-he, faktisk så påvirket ikke de utsagnene der meg i det hele tatt, de faller så til de grader på sin egen urimelighet. Umulig å ta seriøst.

Tipper arkitekten får mange oppdrag fra kvinner heretter ;-)

Skrevet

Kvinnelige saksbehandlere gjør "feil" pga PMS, mannlige arkitekter gjør feil pga at det ikke har blitt no på'n på lenge! ;-)

mil1365380270
Skrevet

Kvinnelige saksbehandlere gjør "feil" pga PMS, mannlige arkitekter gjør feil pga at det ikke har blitt no på'n på lenge! ;-)

Ja, han sa jo han savnet det engasjementet i senga. Blir neppe bedre heretter..!

Skrevet

Ja, han sa jo han savnet det engasjementet i senga. Blir neppe bedre heretter..!

*hi hi* går nok neppe inn i lista over hsitoriens ti beste sjekketips, nei! ;-)

Skrevet

*hi hi* går nok neppe inn i lista over hsitoriens ti beste sjekketips, nei! ;-)

*knegg*

Skrevet

Kanskje fjotten burde gjøre noe drastisk med seg selv, da, slik at kjærringen(e) får lyst å engasjere seg :-)

"....................................."

Skrevet

Heh-heh. Slikt burde stått ukommentert. Problemet er bare at en slik idiot-uttalelse lager masse oppstyr, og da vinner fjotten :-)

"...................................."

Skrevet

Kanskje fjotten burde gjøre noe drastisk med seg selv, da, slik at kjærringen(e) får lyst å engasjere seg :-)

"....................................."

Tror han gir blanke jeg!:-)

Skrevet

Gapskratta jeg! At noen gidder å hisse seg opp over han skjønner jeg ikke, det beste ville vært "no coments". Han oppnår akkurat den blesten han vil.

Gjest sussilei
Skrevet

Stakkars Røkke! Hva skal man med fiender når man har sånne venner??

Fyren er en tufs og bør helst ties i hjel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...