favn Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Det utrolige er jo at hele medianorge kaster seg over et lesebrev i en lokalavis. Men jeg lurer på om fyren er doler. Hans måte å uttrykke seg på kan minne om enkelte her inne. *LOL* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har møtt han der jeg *rødme* Og da var han sikkert hyggelig? Er så ekstremt lite tiltrekkende når folk som har evner og kontakter og klarer seg bra, nedverdiger seg til å forsøke å dupere andre på den smålige, diskriminerende måten der. Men han om det, det er han som driter seg ut! 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Det utrolige er jo at hele medianorge kaster seg over et lesebrev i en lokalavis. Men jeg lurer på om fyren er doler. Hans måte å uttrykke seg på kan minne om enkelte her inne. *knegg* 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Det utrolige er jo at hele medianorge kaster seg over et lesebrev i en lokalavis. Men jeg lurer på om fyren er doler. Hans måte å uttrykke seg på kan minne om enkelte her inne. Egentlig er han litt kul -særlig at folk tar det alvorlig. Han har meldt seg ut av Arkitektforbundet også - for han liker ikek den morderne minimalistiske stilen - han får mye pepper for stilen sin i Røkke-hytta - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Landsstyremøte i Venstre? Hehe! Nei - lunsj med arkitekter 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Og da var han sikkert hyggelig? Er så ekstremt lite tiltrekkende når folk som har evner og kontakter og klarer seg bra, nedverdiger seg til å forsøke å dupere andre på den smålige, diskriminerende måten der. Men han om det, det er han som driter seg ut! nei - kan ikke huske han som spesielt hyggelig - bare spesiell. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nei - kan ikke huske han som spesielt hyggelig - bare spesiell. Det var faktisk litt godt å høre. Så slem er jeg! ;-) 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg synes synd på han, jeg, og håper han får en durablig mèn-erstatning etter lobotomeringen han tydeligvis ble utsatt for på 60-tallet. Tragisk skjebne... 0 Siter
sigga Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Stakkars mann, han der kan ikke ha det lett... Håper noen hudfletter han i et svarinnlegg!! Det er jo så tåpelig at han ikke fortjener at vi hisser oss opp over det egentlig.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 He-he, faktisk så påvirket ikke de utsagnene der meg i det hele tatt, de faller så til de grader på sin egen urimelighet. Umulig å ta seriøst. Tipper arkitekten får mange oppdrag fra kvinner heretter ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kvinnelige saksbehandlere gjør "feil" pga PMS, mannlige arkitekter gjør feil pga at det ikke har blitt no på'n på lenge! ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kvinnelige saksbehandlere gjør "feil" pga PMS, mannlige arkitekter gjør feil pga at det ikke har blitt no på'n på lenge! ;-) Ja, han sa jo han savnet det engasjementet i senga. Blir neppe bedre heretter..! 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Ja, han sa jo han savnet det engasjementet i senga. Blir neppe bedre heretter..! *hi hi* går nok neppe inn i lista over hsitoriens ti beste sjekketips, nei! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 *hi hi* går nok neppe inn i lista over hsitoriens ti beste sjekketips, nei! ;-) *knegg* 0 Siter
Prozak Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Ja, han sa jo han savnet det engasjementet i senga. Blir neppe bedre heretter..! Kanskje fjotten burde gjøre noe drastisk med seg selv, da, slik at kjærringen(e) får lyst å engasjere seg :-) "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Heh-heh. Slikt burde stått ukommentert. Problemet er bare at en slik idiot-uttalelse lager masse oppstyr, og da vinner fjotten :-) "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kanskje fjotten burde gjøre noe drastisk med seg selv, da, slik at kjærringen(e) får lyst å engasjere seg :-) "....................................." Tror han gir blanke jeg!:-) 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Gapskratta jeg! At noen gidder å hisse seg opp over han skjønner jeg ikke, det beste ville vært "no coments". Han oppnår akkurat den blesten han vil. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Stakkars Røkke! Hva skal man med fiender når man har sånne venner?? Fyren er en tufs og bør helst ties i hjel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.