Gå til innhold

Reddet fra fjellhylle

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Jo, men det er sikkert mange som har kommet opp også. Og han her har vært oppe på 1500 andre topper før.

Glad for at det ikke er en jeg er glad i, men sånn er det med mange andre yrker/interesser også. Men verden hadde blitt blassere om ingen kjørte formel 1 f.eks.

Skrevet

Jeg har null respekt for sånne testosteronbomber.

Hadde det nå bare vært sitt eget liv han satte i fare, så kunne han bare kravle rundt i fjellet for meg. Men når hjelpemannskapet må hente ham ned med fare for sitt eget liv, da blir det jo en annen sak. Så moralen er: finn gjerne en hobby der du leker med døden, men sørg for å klare deg selv når ulykken er ute!

Skrevet

Hadde det nå bare vært sitt eget liv han satte i fare, så kunne han bare kravle rundt i fjellet for meg. Men når hjelpemannskapet må hente ham ned med fare for sitt eget liv, da blir det jo en annen sak. Så moralen er: finn gjerne en hobby der du leker med døden, men sørg for å klare deg selv når ulykken er ute!

Helt enig med meimei....

Slike aksjoner koster flesk også, og hvem skal betale?

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Spørs om hjelpemannskapet har et like stort kick av å leke fjellgeiter...

Skrevet

Tullprat. Redningsmannskap er profesjonelle, og lever av at det de gjør er risikofylt. Det er ikke synd på dem fordi de gjør jobben sin.

"...................................."

Gjest glad fyr
Skrevet

Jeg har null respekt for sånne testosteronbomber.

Bestigninger er ultimate utfordringer for noen, enten det er fjelltopper eller sekretærer. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...