Aryane Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er det i dag det skal være nytt rentemøte? Tror dere renten stiger nok en gang? Får inderlig håpe den holder seg stabil.... 0 Siter
Gjest likvid Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Håper inderlig den går opp. Den renten bankene tilbyr sparere er et hån. 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Håper inderlig den går opp. Den renten bankene tilbyr sparere er et hån. Thihihi, ukjent problemstilling. Er nok mer på linje med Aryane her og ønsker meg en stabil, lav og fin rente! 0 Siter
Aryane Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Thihihi, ukjent problemstilling. Er nok mer på linje med Aryane her og ønsker meg en stabil, lav og fin rente! Ja jeg måtte jo kjøpe meg leilighet da jeg flyttet fra samboeren, og da måtte jeg låne, lånte litt ekstra også slik at jeg fikk pusset opp før jeg flyttet inn. Tok selvfølgelig høyde for rentestigning, men har det så bra nå at jeg ønsker IKKE en stigning. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg bandt halve huslånet to dager før de økte den sist:) 0 Siter
Aryane Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Jeg bandt halve huslånet to dager før de økte den sist:) Har også lurt på å binde renten, men vet liksom ikke om det er så lurt. økonomi er vel ikke det jeg har best greie på, men heldigvis har jeg en kjempeflink personlig rådgiver i banken, får vel ta en samtale med henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.