Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, herregud! Ingen fjong frisyre - ingen sex!

Milde...Trodde opplysningstiden hadde tatt oss igjen for lenge siden, jeg.

For tjue år siden var det litt slik at kondomer var menns ansvar. Trodde vi hadde kommet et stykke lenger på veien, og at unge kvinner av i dag tok mer ansvar for sin egen helse enn å bare prioritere toppetasjen! ;-)

Ja, herregud! Ingen fjong frisyre - ingen sex!

Milde...Trodde opplysningstiden hadde tatt oss igjen for lenge siden, jeg.

"Ingen fjong frisyre - ingen sex!"

Enkelte menn her på DOL mener at en "fjong frisyre" er et absolutt krav for at de vil ha sex med en dame, men da snakker jeg altså om _under_etasjen!! *LOL*

ganske utrolig! jeg har sikkert hoppet litt av lasset, har jo vært i fast forhold siden jeg var 15. jeg er nok sikkert det man kaller "gammeldags" i forhold til det jeg tror om single.

så mange som tror/håper på sex på ferie...

høres bare så stress ut å være singel. å måtte gå ut på jakt for å få sex. å når de først har funnet en eller annen...dårlig sex er vel et velkjendt problem?

å det med å føle seg "brukt". noen tenker sikkert "jeg har hatt så mange seksualpartnere at nå får jeg dårlig samvittighet hver gang jeg har sex med en ny".

det er vel ikke så kult å komme inn i et fast forhold der partneren har hatt 20-30 seksualpartnere før?

Annonse

"Ingen fjong frisyre - ingen sex!"

Enkelte menn her på DOL mener at en "fjong frisyre" er et absolutt krav for at de vil ha sex med en dame, men da snakker jeg altså om _under_etasjen!! *LOL*

Ja, men da gjelder det å IKKE ha en frisyre som krever hårskum!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...