Gå til innhold

Noen her som har utendørs spa?

Anbefalte innlegg

Gjest synspunkter
Skrevet

Fornøyde?

Skjønner at vi har en sånn vedfyrt badestamp,men nå prøver mannen min å overtale meg til å bytte det ut med et sånn massasjespa....

Noen tilbakemeldinger?

;o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hadde mannen min foreslått noe slikt, hadde jeg blitt glad. Uten at jeg vet noe om badestamper..

Skrevet

Jeg har et kar stående i hagen hjemme, og er veldig godt fornøyd. Min far driver med dette, derfor utforskes det alltid litt på kvalitet og slikt hjemme hos oss ;o) Karet stod mer eller mindre fullt med vann i hele vinter, og med strømmen på(dette fordi vi prøvde ut litt). Det er helt sinnsykt utrolig deilig å sitte oppi der, spesielt for stiva nakker, skuldre ol. Og det er alltid klart til bruk. Istede for at det må fyres opp i timesvis, kan man enkelt koble til strømmen, og få flott varme.

Jeg hadde ikke vært i tvil. Badestampene mysser stort sett av bakterier!

Skrevet

Jeg har et kar stående i hagen hjemme, og er veldig godt fornøyd. Min far driver med dette, derfor utforskes det alltid litt på kvalitet og slikt hjemme hos oss ;o) Karet stod mer eller mindre fullt med vann i hele vinter, og med strømmen på(dette fordi vi prøvde ut litt). Det er helt sinnsykt utrolig deilig å sitte oppi der, spesielt for stiva nakker, skuldre ol. Og det er alltid klart til bruk. Istede for at det må fyres opp i timesvis, kan man enkelt koble til strømmen, og få flott varme.

Jeg hadde ikke vært i tvil. Badestampene mysser stort sett av bakterier!

Hva koster det i strømutgifter, vet du noe om det? Hørtes deilig ut!! Men de jeg har sett har 'stygg' design.

Skrevet

Skulle gjerne hatt en sånn stamp, jeg!

Ikke sånn stygg "liksom-tre"-stamp. Eller plast-look, whatever.

Skrevet

Vi har ingen av delene, men jeg skulle anta at her som ellers kommer det an på brukervennligheten hvor mye dette blir brukt.

Og da vil jeg anta at en elektrisk variant scorer høyt fremfor en vedfyrt variant! ;-)

Jeg antar videre at massasjebiten er et pluss.

Dog antar jeg at massasjebad - i likhet med badstuer da det var veldig "in" - blir mye brukt i starten, og så går interessen over etterhvert.

Skrevet

Hva koster det i strømutgifter, vet du noe om det? Hørtes deilig ut!! Men de jeg har sett har 'stygg' design.

Det vet jeg faktisk ikke... Pappa har jo spreng-fyrt til tusen, men med normalt bruk tror jeg ikke det er ille altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...