Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gammel bruker inne å kikker etter kjentfolk og her er det jo bare "ferskinger" hehe ..

stå på det ordner seg tilslutt

kjære dere, har aldri opplevd noe så sterkt og lammende som sorgen og driften mho. ufrivillig barnløshet og må avogtil minne megselv på hvordan det var ( spesielt når jeg er drita lei )

Vi fikk det til, til slutt og fikk en levende og frisk gutt som nå er fem ,og ved et lite( stort ho var nesten fem kg...auuuh)mirakel fik vi en jente som nå er 8 mnd helt uten å prøve!!!!

(med ny mann, barnløsheten knakk første ekteskap og sente gubben i sjokk da vi fikk det til..)

Min nye mann var steril og sædprøven( fra seks år før han traff meg) var stein død ,men to mnd. etter jeg slutta med pillen så var jenta på vei, (for det var jo ingen vits å spise piller)ufattelig rart å bli gravid ved en "ulykke" etter alt som var skjedd.Og deilig å være "normalt" gravid å tilate seg selv å være stressa selv om det er noe man vil mest i hele værden var en frihet jeg ikke følte jeg hadde med første mann.

..... så godt som alle vi hadde kontakt med i de årene vi var ufrivillig barnløse har unger nå .

ikke gi opp ting blir bra igjenn jeg lover!

OG det er værdt hvær tåre og bloddråpe, men husk å ta vare på verandre når denne grusomme "mellomtiden" er ferdig...

OG DET BLIR DEN lykke til alle( jeg sitter med laptopen på fanget med enepuppen ute hakke dusja siden i går og baby vil tygge på ledningen)

OG jeg var nok den mest besatte barnløse triste damen dere kan tenke dere la hele livet på hylla)

Vet ikke helt hvor jeg vil men vil bare prøve å gi litt håp gi ikke opp det ordnersæ liksom:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193808-p%C3%A5-gammle-tomterlaaaaaaaangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...