Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og min mann har ulik sex lyst, noe som fører til jevnlige opprivende krangler.

Pga jobb er vi borte fra hverandre 2 uker om gangen og når vi da møtes igjen er alt utrolig bra. Vi har god sex og begge får gode orgasmer. Men etter noen få dager trenger jeg en pause, mens min mann er like ivrig som før. Han er snill, stryker og kjæler med meg, men jeg tenner ikke og føler all strykingen nesten som masing om mer sex. Jeg har liksom fått nok sex for en liten stund, og har lyst å bare ligge inntil og kjenne varmen fra mannen min. Jeg vet at gir han meg noen dager fri så er jeg like klar som tidligere....Dette forteller jeg han, men likevel fortsetter han å stryke og kjæle og oppmuntre til sex. Jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å gi han det han vil ha, og det ender som oftest med at vi har sex uten at jeg har noe lyst. Denne sexen blir nesten alltid fiasko! Jeg synest det er vondt og blir nedfor etterpå mens han får dårlig samvittighet fordi han ikke stoppet. Dagen etterpå prøver vi å snakke om saken, og ender alltid opp med å krangle høylydt. Jeg føler han ikke respekterer at jeg har et mindre sex behov enn han ( er det opp til meg er 3-4 ganger i uka ideelt), mens han føler han blir avvist og aldri tar initiativ til sex. Dessuten mener han at 3-4 ganger i uka er altifr lite for oss som er borte fra hverandre 2 uker hver 6 uke.

Jeg har oppmuntret han til å onanere slik at vi blir litt mer liekstilt, men dette gjør han svært sjelden.

Vi er begge utrolig glade i hverandre og stortrives i hverandres selskap, derfor blir dette problemet vårt veldig opprivende. Har du noen råd til oss??

Hilsen fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193809-ulikt-sexlysthva-skal-vi-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hildegard B.

3-4 ganger i uka er mer enn de fleste har, snittet ligger på 2 ganger i uka for folk flest. Han virker egoistisk, lite omtenksom og barnslig.

Jo mer du lar ham presse deg til noe du egentlig ikke vil, jo mer fortsetter han å presse. Han driter i hva du føler, han får jo vilja si til slutt uansett!

Sett deg i respekt! Noe annet råd har jeg ikke når han er for dum til å snakkes med...

3-4 ganger i uka er vel i grunnen bra, vil jeg si, men det hjelper jo ikke hva jeg mener ;)

Om du er innstilt på sex såpass ofte, så synes jeg det er noe urimelig å mase etter mer. Dere har jo snakket om det, du har kommet med forslag til løsninger, men uten at han tar det innover seg.

Jeg har egentlig ikke noe råd annet enn å forklare som best du kan og kreve respekt for et nei. Det er jo ikke akkurat slik at du _aldri_ vil, heller!

Clue1365380406

3-4 ganger i uka er vel i grunnen bra, vil jeg si, men det hjelper jo ikke hva jeg mener ;)

Om du er innstilt på sex såpass ofte, så synes jeg det er noe urimelig å mase etter mer. Dere har jo snakket om det, du har kommet med forslag til løsninger, men uten at han tar det innover seg.

Jeg har egentlig ikke noe råd annet enn å forklare som best du kan og kreve respekt for et nei. Det er jo ikke akkurat slik at du _aldri_ vil, heller!

Enig i det Knotten skriver.

Men som et kompromiss, kanskje du kan ronke ham de gangene han maser.

Se det som kos og nærhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...