Gå til innhold

Nyåpnet kaffe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mmmm....

Det er få ting som lukter så godt som når man åpner en ny pose kaffe, og trekker inn lukten.

Duften av nyåpnet kaffe plasserer jeg i kategorien "ren nytelse".

:)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• morsan

3

• Simen

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig - kan du huske de kvernene de hadde på butikkene før? - jeg elsket å gå å kjøpe kaffe for mamma, og kverne bønnene - - det var den gang man fikk ukebladet sitt rullet med en strikk rundt - "Smakk" :-) koselig

Skrevet

Helt enig - kan du huske de kvernene de hadde på butikkene før? - jeg elsket å gå å kjøpe kaffe for mamma, og kverne bønnene - - det var den gang man fikk ukebladet sitt rullet med en strikk rundt - "Smakk" :-) koselig

GJETT om jeg husker det! Kaffekverna på Samvirkelaget var den reneste barnevakten når min mor var der på handel, for der sto jeg og sniffet! :-)

Slike maskiner har jo kommet tilbake, men da til bruk på rådyr spesialkaffe. På 70-tallet var det jo helt normalt å kjøpe Coop kaffe som hele bønner, og hvor man kunne male dem opp i butikken! :-)

Skrevet

Enig i at det er en deilig lukt selv om jeg ikke liker kaffe. Tenkte på det i morges at jeg hadde savnet kaffelukten om morningen etter at jeg flyttet fra samboeren. Nå har jeg besøk og han måtte selvfølgelig få kaffe til frokost.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kaffe lukter godt ja, men smaker ikke noe særlig =)

Skrevet

Kaffe lukter godt ja, men smaker ikke noe særlig =)

Jeg liker kaffe, jeg. :)

Skrevet

Lukter nydelig, men smaker forjævlig.

Syns du? jeg liker kaffesmaken også, jeg. :)

Skrevet

hehe ja. Husker ihvertfall godt at vi fikk ukeblad med strikk rundt! Det var tider, det...*mimre*

Skrevet

Enig i at det er en deilig lukt selv om jeg ikke liker kaffe. Tenkte på det i morges at jeg hadde savnet kaffelukten om morningen etter at jeg flyttet fra samboeren. Nå har jeg besøk og han måtte selvfølgelig få kaffe til frokost.

Ja, lukten er nok god selv om du ikke liker smaken. Jeg liker kaffesmaken også jeg, da, men lukten er spesielt god. :)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Lukter nydelig, men smaker forjævlig.

Akkurat motsatt som ostepop: smaker godt, men nyåpnede poser lukter dri*host* ikke godt :)

Skrevet

Signerer på den! Det lukter helt herlig akkurat i det posen klippes opp!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer an på kaffen. Jeg fikk en kaffepresse i bursdagsgave nå, sammen med en så velduftende og velsmakende kaffe at jeg ikke lenger tror på at Ali kaffe kurerer noe som helst.

Royal Malabar heter den, og jeg kommer aldri til å kjøpe Evergood igjen. :)

Skrevet

Med en mann som ukependler, så er ren nytelse for meg å kjene duften av nykokt kaffe på helgemorgenen. Stå opp til ferdig kaffe, det er digg, det!

Skrevet

Kommer an på kaffen. Jeg fikk en kaffepresse i bursdagsgave nå, sammen med en så velduftende og velsmakende kaffe at jeg ikke lenger tror på at Ali kaffe kurerer noe som helst.

Royal Malabar heter den, og jeg kommer aldri til å kjøpe Evergood igjen. :)

Evergood er uansett ekstremt oppskrytt!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Evergood er uansett ekstremt oppskrytt!!

Men det samme gjelder de andre merkene de selger på Rimi også.

Den greia jeg drikker nå er av en helt annen verden! :)

Skrevet

Men det samme gjelder de andre merkene de selger på Rimi også.

Den greia jeg drikker nå er av en helt annen verden! :)

Det kan så være at andre merker ikke alltid er så bra heller!

Men jeg får litt fnatt av at Evergodd liksom har klart å få indoktrinert enkelte av reklametitterne at den er litt mer eksklusiv - litt dyrere for smakens skyld!

En bekjent, som gjerne vil være en fiin frue i Bærum - understreker alltid at det er Evergood hun serverer. Akkurat som om det skulle bety at hun har vært en ekstra flink vertinne! *humre*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg liker kaffe, jeg. :)

Liker best gele, jeg ;p

hare1365380455
Skrevet

Jeg er helt enig; det lukter kjempegodt! Men smaken er en annen sak...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...