Gå til innhold

Nyåpnet kaffe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker best gele, jeg ;p

Ja, det er jo klart ;-p

Ikke glem å lage til neste fredag, da!

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• morsan

3

• Simen

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig!

Men smake på kaffien nekter jeg ;-)

hehe greit det. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er jo klart ;-p

Ikke glem å lage til neste fredag, da!

Neida!

Nå er det bare en uke igjen!

Gleder meg vilt! =)

Skrevet

Jeg er helt enig; det lukter kjempegodt! Men smaken er en annen sak...

Så du liker også bare lukten, altså?

:)

Forresten, jeg hentet billetten min idag. De var helt utsolgt nå...så vi var i siste liten. Var kjempeheldige!

Skrevet

Med en mann som ukependler, så er ren nytelse for meg å kjene duften av nykokt kaffe på helgemorgenen. Stå opp til ferdig kaffe, det er digg, det!

Enig!!

Skrevet

Kommer an på kaffen. Jeg fikk en kaffepresse i bursdagsgave nå, sammen med en så velduftende og velsmakende kaffe at jeg ikke lenger tror på at Ali kaffe kurerer noe som helst.

Royal Malabar heter den, og jeg kommer aldri til å kjøpe Evergood igjen. :)

Den har jeg ikke hørt om, men det var nok kjempegod vil jeg tro!

Jeg liker godt den som heter Noir, fra Friele. Men den kommer nok ikke opp mot den du nevner, vil jeg tro. :)

Skrevet

Signerer på den! Det lukter helt herlig akkurat i det posen klippes opp!

Nettopp. :)

Jeg åpnet to poser idag, og helte oppi glassbeholderen jeg pleier å ha kaffe i. Og måtte snuse inn den gode lukten :)

Skrevet

Jeg vet noe som lukter bedre enn en pose nyåpnet kaffe. Kjøp deg en elektrisk kaffekvern og nyt _den_ deilige duften av nymalt kaffe:-) Min favoritt er Monsooned Malabar.

Men den er så dyr at jeg til daglig drikker jeg Løfbergs Lila.... *harryhandler på Svinesund* Men den er ihvertfall bedre enn noen norske merker jeg vet om.

Skrevet

Jeg vet noe som lukter bedre enn en pose nyåpnet kaffe. Kjøp deg en elektrisk kaffekvern og nyt _den_ deilige duften av nymalt kaffe:-) Min favoritt er Monsooned Malabar.

Men den er så dyr at jeg til daglig drikker jeg Løfbergs Lila.... *harryhandler på Svinesund* Men den er ihvertfall bedre enn noen norske merker jeg vet om.

Nymalt kaffe lukter helt vidunderlig...

*sukker henført*

Forøvrig ser jeg at du har samme favorittmerke som SDD lenger ned i tråden, bare forskjellig type. :)

Skrevet

Nymalt kaffe lukter helt vidunderlig...

*sukker henført*

Forøvrig ser jeg at du har samme favorittmerke som SDD lenger ned i tråden, bare forskjellig type. :)

En OK elektrisk kaffekvern er ikke så dyr som mange tror. Jeg fikk en Krups-kvern for ca. 800,-. Den er regulerbar fra helt finamlt til helt grovmalt.

Kaffebønner holder seg også mye lengre enn ferdigmalt kaffe.

Skrevet

Skriver under på det! Den lukten har jeg likt fra jeg var ganske liten - lenge før jeg begynte å drikke kaffe selv :-)

Skrevet

Må innrømme at jeg går rundt å småtygger kaffepulver :o)

Sniker i kaffe-krukken, slik som andre sniker i kjøkken-skapet :o)

Skrevet

Helt enig - kan du huske de kvernene de hadde på butikkene før? - jeg elsket å gå å kjøpe kaffe for mamma, og kverne bønnene - - det var den gang man fikk ukebladet sitt rullet med en strikk rundt - "Smakk" :-) koselig

*mimre*

Og så fikk vi pakningen med Saba til mor i en papirpose beregnet på frukt. Denne passet så akkurat, det var litt flaut, alle skjønte jo at det ikke var bananer i posen!

Skrevet

Vanvittig god lukt. Jeg har det sånn i forhold til surkål og. Nyåpnet surkålpose og skikkelig magadrag er rene rusen ; )

Skrevet

Helt enig.Og jeg drikker ikke kaffe engang.

Skrevet

Vanvittig god lukt. Jeg har det sånn i forhold til surkål og. Nyåpnet surkålpose og skikkelig magadrag er rene rusen ; )

Surkål?? Virkelig? hehe

Skrevet

Må innrømme at jeg går rundt å småtygger kaffepulver :o)

Sniker i kaffe-krukken, slik som andre sniker i kjøkken-skapet :o)

hehe den var ny!

Skrevet

Skriver under på det! Den lukten har jeg likt fra jeg var ganske liten - lenge før jeg begynte å drikke kaffe selv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...