amber sun Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Liker best gele, jeg ;p Ja, det er jo klart ;-p Ikke glem å lage til neste fredag, da! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Enig! Men smake på kaffien nekter jeg ;-) hehe greit det. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Ja, det er jo klart ;-p Ikke glem å lage til neste fredag, da! Neida! Nå er det bare en uke igjen! Gleder meg vilt! =) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Jeg er helt enig; det lukter kjempegodt! Men smaken er en annen sak... Så du liker også bare lukten, altså? Forresten, jeg hentet billetten min idag. De var helt utsolgt nå...så vi var i siste liten. Var kjempeheldige! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Med en mann som ukependler, så er ren nytelse for meg å kjene duften av nykokt kaffe på helgemorgenen. Stå opp til ferdig kaffe, det er digg, det! Enig!! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Kommer an på kaffen. Jeg fikk en kaffepresse i bursdagsgave nå, sammen med en så velduftende og velsmakende kaffe at jeg ikke lenger tror på at Ali kaffe kurerer noe som helst. Royal Malabar heter den, og jeg kommer aldri til å kjøpe Evergood igjen. Den har jeg ikke hørt om, men det var nok kjempegod vil jeg tro! Jeg liker godt den som heter Noir, fra Friele. Men den kommer nok ikke opp mot den du nevner, vil jeg tro. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Signerer på den! Det lukter helt herlig akkurat i det posen klippes opp! Nettopp. Jeg åpnet to poser idag, og helte oppi glassbeholderen jeg pleier å ha kaffe i. Og måtte snuse inn den gode lukten 0 Siter
Simen Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg vet noe som lukter bedre enn en pose nyåpnet kaffe. Kjøp deg en elektrisk kaffekvern og nyt _den_ deilige duften av nymalt kaffe:-) Min favoritt er Monsooned Malabar. Men den er så dyr at jeg til daglig drikker jeg Løfbergs Lila.... *harryhandler på Svinesund* Men den er ihvertfall bedre enn noen norske merker jeg vet om. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Jeg vet noe som lukter bedre enn en pose nyåpnet kaffe. Kjøp deg en elektrisk kaffekvern og nyt _den_ deilige duften av nymalt kaffe:-) Min favoritt er Monsooned Malabar. Men den er så dyr at jeg til daglig drikker jeg Løfbergs Lila.... *harryhandler på Svinesund* Men den er ihvertfall bedre enn noen norske merker jeg vet om. Nymalt kaffe lukter helt vidunderlig... *sukker henført* Forøvrig ser jeg at du har samme favorittmerke som SDD lenger ned i tråden, bare forskjellig type. 0 Siter
Simen Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Nymalt kaffe lukter helt vidunderlig... *sukker henført* Forøvrig ser jeg at du har samme favorittmerke som SDD lenger ned i tråden, bare forskjellig type. En OK elektrisk kaffekvern er ikke så dyr som mange tror. Jeg fikk en Krups-kvern for ca. 800,-. Den er regulerbar fra helt finamlt til helt grovmalt. Kaffebønner holder seg også mye lengre enn ferdigmalt kaffe. 0 Siter
org Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Helt enig! Men jeg liker ikke smaken av kaffe, bare lukta. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Skriver under på det! Den lukten har jeg likt fra jeg var ganske liten - lenge før jeg begynte å drikke kaffe selv :-) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Må innrømme at jeg går rundt å småtygger kaffepulver ) Sniker i kaffe-krukken, slik som andre sniker i kjøkken-skapet ) 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Helt enig - kan du huske de kvernene de hadde på butikkene før? - jeg elsket å gå å kjøpe kaffe for mamma, og kverne bønnene - - det var den gang man fikk ukebladet sitt rullet med en strikk rundt - "Smakk" :-) koselig *mimre* Og så fikk vi pakningen med Saba til mor i en papirpose beregnet på frukt. Denne passet så akkurat, det var litt flaut, alle skjønte jo at det ikke var bananer i posen! 0 Siter
kalle kun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Vanvittig god lukt. Jeg har det sånn i forhold til surkål og. Nyåpnet surkålpose og skikkelig magadrag er rene rusen ; ) 0 Siter
astridny Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Helt enig.Og jeg drikker ikke kaffe engang. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Helt enig.Og jeg drikker ikke kaffe engang. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Vanvittig god lukt. Jeg har det sånn i forhold til surkål og. Nyåpnet surkålpose og skikkelig magadrag er rene rusen ; ) Surkål?? Virkelig? hehe 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Må innrømme at jeg går rundt å småtygger kaffepulver ) Sniker i kaffe-krukken, slik som andre sniker i kjøkken-skapet ) hehe den var ny! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Skriver under på det! Den lukten har jeg likt fra jeg var ganske liten - lenge før jeg begynte å drikke kaffe selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.