Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag bestemte minsten kjøttdeig og spagetti, var ikke nei i min munn, enkelt og greit, meg og kjæresten skal ut og spise i kveld, så da er det greit å lage noe lettvindt til ungene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

I dag bestemte minsten kjøttdeig og spagetti, var ikke nei i min munn, enkelt og greit, meg og kjæresten skal ut og spise i kveld, så da er det greit å lage noe lettvindt til ungene.

En rar rett som kanskje ikke er helt til å anbefale for en familie;

Nemlig, maiskolbe og kalkunpølse! =)

Gjest trultemor25
Skrevet

Wok med kylling. Bare en slik en ferdig frossen wok-blandingpose også har vi kyllingfileter kjøpt i sweden som vi kapper i småbiter. Nam nam. Med hvitløkspulver og olje, ikke noe annet stæsj. Også ris ved siden av hvis vi husker det, men sånt pleier vi å glemme.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sorry..den var ikke til deg Aryane ;)

Skrevet

Tror det blir kylling. Kutter opp en haug broccoli og blomkål og legger i en liten ildfastform. Steker så en kyllingfilet i godt med smør og legger den oppå, ha på litt salt, pepper og basilikum under stekingen.

Kok ut sjyet med creme fraiche eller noe annet (jeg bruker gjerne lettmelk! litt mindre fett...) og hell det over kyllingen. Sett forma i stekeovnen på 200 grader i 15 min. Server med ris aller pasta. Nammmmm.....!!!!

Skrevet

Maiskolbe og kalkunpølse??

Skrevet

Maiskolbe og kalkunpølse? Dét stod høyest på ønskelisten idag? ;)

Da er vi nok ikke helt like i matveien M.A. På min bursdag forlanger jeg helst indisk (my favourite) eller en av mammas gode gryteretter :)

Gjest isbjørnen
Skrevet

Har spist fiskegrateng med kokt brokkoli og poteter.

Gjest isbjørnen
Skrevet

Tror det blir kylling. Kutter opp en haug broccoli og blomkål og legger i en liten ildfastform. Steker så en kyllingfilet i godt med smør og legger den oppå, ha på litt salt, pepper og basilikum under stekingen.

Kok ut sjyet med creme fraiche eller noe annet (jeg bruker gjerne lettmelk! litt mindre fett...) og hell det over kyllingen. Sett forma i stekeovnen på 200 grader i 15 min. Server med ris aller pasta. Nammmmm.....!!!!

Dette ser godt ut. Skal prøve det en dag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Maiskolbe og kalkunpølse? Dét stod høyest på ønskelisten idag? ;)

Da er vi nok ikke helt like i matveien M.A. På min bursdag forlanger jeg helst indisk (my favourite) eller en av mammas gode gryteretter :)

He he..er ikke akkurat min favoritt heller..Men det var bare noe jeg sopte sammen mens jeg pratet med mamma i tlf.

Dessuten er jeg alene hjemme, så har ingen til å lage god mat til meg heller :(

Gjest M.Angelica
Skrevet

Maiskolbe og kalkunpølse??

Hmm..ja.. Du kan godt sende over noe bedre om du vil ;)

Skrevet

Restemiddag her - pizza, pølser og spaghetti. Og sikkert masse ketshup, kjenner jeg ungene rett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Biff med ovnsbakte poteter og min suverne champignonstuing + en vørterøl.

Og nå skal jeg snart ut å spise Sushi. :)

Skrevet

Siden storebror er på hyttebesøk og jeg og mini er alene hjemme, skulle han få bestemme middag. Det ble pølsepizza!

Skrevet

Vi hadde hjemmelagde fiskekaker av torsk og sei i pitabrød (eller med ris til for de som foretrakk det) og en salat av paprika, agurk, tomat og blomkål.

Skrevet

I dag har jeg hatt frikassé med svinekjøtt, gulrøtter, kålrabi, persille og timian. Laga hvitsausen med maisenna, men det skal inrømmes at den er og blir aldri like god som ekte hvit saus med hvetemel og smør!

hare1365380455
Skrevet

Det ble enkelt i dag; en pakke pommes frites og en pakke marinert kylling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...