Aryane Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 I dag bestemte minsten kjøttdeig og spagetti, var ikke nei i min munn, enkelt og greit, meg og kjæresten skal ut og spise i kveld, så da er det greit å lage noe lettvindt til ungene. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 I dag bestemte minsten kjøttdeig og spagetti, var ikke nei i min munn, enkelt og greit, meg og kjæresten skal ut og spise i kveld, så da er det greit å lage noe lettvindt til ungene. En rar rett som kanskje ikke er helt til å anbefale for en familie; Nemlig, maiskolbe og kalkunpølse! =) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Wok med kylling. Bare en slik en ferdig frossen wok-blandingpose også har vi kyllingfileter kjøpt i sweden som vi kapper i småbiter. Nam nam. Med hvitløkspulver og olje, ikke noe annet stæsj. Også ris ved siden av hvis vi husker det, men sånt pleier vi å glemme. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 I dag bestemte minsten kjøttdeig og spagetti, var ikke nei i min munn, enkelt og greit, meg og kjæresten skal ut og spise i kveld, så da er det greit å lage noe lettvindt til ungene. Sorry..den var ikke til deg Aryane 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Tror det blir kylling. Kutter opp en haug broccoli og blomkål og legger i en liten ildfastform. Steker så en kyllingfilet i godt med smør og legger den oppå, ha på litt salt, pepper og basilikum under stekingen. Kok ut sjyet med creme fraiche eller noe annet (jeg bruker gjerne lettmelk! litt mindre fett...) og hell det over kyllingen. Sett forma i stekeovnen på 200 grader i 15 min. Server med ris aller pasta. Nammmmm.....!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 En rar rett som kanskje ikke er helt til å anbefale for en familie; Nemlig, maiskolbe og kalkunpølse! =) Maiskolbe og kalkunpølse?? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 En rar rett som kanskje ikke er helt til å anbefale for en familie; Nemlig, maiskolbe og kalkunpølse! =) Maiskolbe og kalkunpølse? Dét stod høyest på ønskelisten idag? Da er vi nok ikke helt like i matveien M.A. På min bursdag forlanger jeg helst indisk (my favourite) eller en av mammas gode gryteretter 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Har spist fiskegrateng med kokt brokkoli og poteter. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Tror det blir kylling. Kutter opp en haug broccoli og blomkål og legger i en liten ildfastform. Steker så en kyllingfilet i godt med smør og legger den oppå, ha på litt salt, pepper og basilikum under stekingen. Kok ut sjyet med creme fraiche eller noe annet (jeg bruker gjerne lettmelk! litt mindre fett...) og hell det over kyllingen. Sett forma i stekeovnen på 200 grader i 15 min. Server med ris aller pasta. Nammmmm.....!!!! Dette ser godt ut. Skal prøve det en dag. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Maiskolbe og kalkunpølse? Dét stod høyest på ønskelisten idag? Da er vi nok ikke helt like i matveien M.A. På min bursdag forlanger jeg helst indisk (my favourite) eller en av mammas gode gryteretter He he..er ikke akkurat min favoritt heller..Men det var bare noe jeg sopte sammen mens jeg pratet med mamma i tlf. Dessuten er jeg alene hjemme, så har ingen til å lage god mat til meg heller 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Maiskolbe og kalkunpølse?? Hmm..ja.. Du kan godt sende over noe bedre om du vil 0 Siter
Line Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Restemiddag her - pizza, pølser og spaghetti. Og sikkert masse ketshup, kjenner jeg ungene rett. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Biff med ovnsbakte poteter og min suverne champignonstuing + en vørterøl. Og nå skal jeg snart ut å spise Sushi. 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Siden storebror er på hyttebesøk og jeg og mini er alene hjemme, skulle han få bestemme middag. Det ble pølsepizza! 0 Siter
....AV Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Vi hadde hjemmelagde fiskekaker av torsk og sei i pitabrød (eller med ris til for de som foretrakk det) og en salat av paprika, agurk, tomat og blomkål. 0 Siter
zapata Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 I dag har jeg hatt frikassé med svinekjøtt, gulrøtter, kålrabi, persille og timian. Laga hvitsausen med maisenna, men det skal inrømmes at den er og blir aldri like god som ekte hvit saus med hvetemel og smør! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Det ble enkelt i dag; en pakke pommes frites og en pakke marinert kylling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.