Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk jeg fingern ut og fikk gjort noe på jobben etter ferien. Klarte ikke komme meg tidlig opp sånn jeg hadde store planer om i dag, ble sent i natt og jeg sov så godt.

Da jeg kom inn på kontoret og så alt rotet og bunken med pairer fikk jeg litt panikk. Så jeg stod på i mange timer og fikk gjort kjempemasse, bare avbrutt av noen turer innom her på Dol, klarer ikke la vær :o)

Så nå har jeg orden i systemet mitt, slik jeg liker å ha det. Det er alltid kaos etter ferier, siden alt er mitt ansvar.

Nå er alt sortert, regninger er betalt, momsen er innlevert... bare en dag for sent!

Så nå skal jeg løpe opp og kaste meg i dusjen, syns virkelig jeg har fortjent en bedre middag på byen i kveld!

Det er SÅ hardt å begynne igjen etter ferien, men nå er jeg klar for ny innsats!

Ha en fin kveld alle sammen!

Skrevet

Er ikke momsoppgavene i beg av juli og sept. da?

Momsoppgaven for mai-juni hadde forfall 10.august, så det er nok litt oftere enn det du sier...

Skrevet

Er ikke momsoppgavene i beg av juli og sept. da?

Momsoppgjøret skjer 6 ganger i året. Omsetningsoppgaven skal sendes Fylkesskattekontoret senest 1 måned og 10 dager etter termin, så den jeg sendte inn nå var for mai/juni, med frist 10.august.

Den neste blir for juli/august og skal inn senest 10. oktober.

Skjønner?

Skrevet

Momsoppgjøret skjer 6 ganger i året. Omsetningsoppgaven skal sendes Fylkesskattekontoret senest 1 måned og 10 dager etter termin, så den jeg sendte inn nå var for mai/juni, med frist 10.august.

Den neste blir for juli/august og skal inn senest 10. oktober.

Skjønner?

Ja jeg skjønner det, men trodde ikke det var så lang frist. Jeg tror min kollega sender mai/juni i beg. av juli f.eks.

Skrevet

Ja jeg skjønner det, men trodde ikke det var så lang frist. Jeg tror min kollega sender mai/juni i beg. av juli f.eks.

har h*n det klart er det jo ingenting i veien for å sende det da, men fristen er altså 1 måned og 10 dager etter termin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...