Gå til innhold

Hva vasker dere doen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før fantes det domestus engangsservietter, de syntes jeg var perfekte!

Hva slags såpe bruker dere for å vaske doen med? Og bruker dere en egen klut eller papir?

Skrevet

Bruker Ajax eller Jif baderom, og klut.

Syns ikke de serviettene var noe gode, jeg.

Skrevet

Jeg bruker jif universal og papir. Synes det er greit å kaste det jeg har vasket doen med etterpå, og slippe å vaske det.

Gjest girasol
Skrevet

På Lidl selger de våtservietter som er ment for å bruke på kjøkkenet, men de synes jeg er geniale til doen og! Men jeg må jo i tillegg bruke et vaskemiddel nedi doen da, med dobørsten, og synes jeg jif baderom er bra!

Gjest miljøbevisst
Skrevet

Jeg vaker kun med vann på en eidsvoll miljklut. Tro det eller ei men det blir helt rent. Nedi do bruker jeg dokosten til EIdsvoll som har en desinfiserende såpe i bånn.

Skrevet

Jif skurekrem.Dobørste på innsida og nedi doen, gulvkluten på utsida av porselenet nede, og en chiffonett-klut på sisterna + ring + lokk.

Etter dette skylles kluten og senere går den i vaskemaskina. Ser ikke noe større problem i å vaske og bruke om igjen denne kluten enn det er å vaske og bruke om igjen vaskekluter som har vært brukt til rumpevask! ;-)

Gjest papir i do
Skrevet

Jeg bruker jif universal og papir. Synes det er greit å kaste det jeg har vasket doen med etterpå, og slippe å vaske det.

Akkurat som jeg gjør det jo :o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Samme her.

Skrevet

Bruker ett eller annet middel for wc nedi skåla og dobørsten. Ellers på selve skåla bruker jeg en klut og Jif baderom, kluten går i vaskemaskina etterpå.

Skrevet

Det er vel omtrent slik jeg også gjør + klorin oppi doen + børsten i klorin.

Skrevet

Bruker Domestos og kost innvendig - flere ganger i uka - og utapå sånn spraygreier for badet (som fjerner kalk, smuss og sånt) og egen klut.

Skrevet

Våtserviett. Spruter først med allrengjøringsmiddel fra Green & clean. Effektivt og hygienisk.

Skrevet

Jif universal og papir rundt kanten.

Dobørste nedi.

Skrevet

Det er vel omtrent slik jeg også gjør + klorin oppi doen + børsten i klorin.

Jeg bruker dovask som inneholder klorin. Bare klorin blir for tyntflytende. Må ha noe som skummer litt. Hehe... Man har sine vaner. :)

Skrevet

Jeg bruker Jifspray og dopapir til alt utenpå, pluss ringen, og så bruker jeg Jif skurekrem og dobørste nedi. Blir skinnende rent, og føles greit og renslig :-)

Skrevet

Jeg bruker Jifspray og dopapir til alt utenpå, pluss ringen, og så bruker jeg Jif skurekrem og dobørste nedi. Blir skinnende rent, og føles greit og renslig :-)

Domestos og do børste.

såpe og vann til toalettring og utenpå doet.

laguna1365380434
Skrevet

Jif baderom, billig doklut som kastes etter bruk, shining med papir. dobørste nedi.

Skrevet

Skrubber rundt hele doen unntatt i skåla med jif skurekrem e.l. Bruker domestos eller annen do-rengjøring nedi skåla og oppunder kanten og skrubber etter med dobørsten. Til slutt spyler vi hele dassen med varmt vann fra dusjen, tørker opp etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...