Gå til innhold

Når kommer lesbepatruljen?

Anbefalte innlegg

Gjest venter på lesbepatruljen
Skrevet

Trodde at lesbepatruljen skulle komme nå etter homsepatruljen, men nå er det jo homsepatruljen på nytt igjen, bare at de nå har et kvinnelig offer.

Skal de lage en lesbepatrulje også eller?

Skrevet

Tror ikke en lesbepatrulje hadde vært det samme. Homsepatruljen er jo veldig feminine og det er jo nettopp det som gjør dem egnet til den jobben de utfører.

Mange lesbiske er mer maskuline. Se f.eks på Rita (husker ikke etternavnet i farten, men hun som var programleder i BB) Tror du hun hadde egnet seg til å være med i noen lesbepatruje? Nope, det tror ikke jeg....

Men du skal bare se på at det kommer allikevel...

Gjest Lesbepatruljen
Skrevet

Tror ikke en lesbepatrulje hadde vært det samme. Homsepatruljen er jo veldig feminine og det er jo nettopp det som gjør dem egnet til den jobben de utfører.

Mange lesbiske er mer maskuline. Se f.eks på Rita (husker ikke etternavnet i farten, men hun som var programleder i BB) Tror du hun hadde egnet seg til å være med i noen lesbepatruje? Nope, det tror ikke jeg....

Men du skal bare se på at det kommer allikevel...

Kan ikke hun og de andre maskuline lesbene hjelpe en stakkars heterofil alenemor med å skifte en pære og bildekk og sånn da? Eller lære henne å sitte med bena i kors og drikke øl?

kunne jo vært gøy det

Skrevet

Kan ikke hun og de andre maskuline lesbene hjelpe en stakkars heterofil alenemor med å skifte en pære og bildekk og sånn da? Eller lære henne å sitte med bena i kors og drikke øl?

kunne jo vært gøy det

Hehe, den tanken slo meg også...... Jo det kunne blitt artig det!

laguna1365380434
Skrevet

Hva skal de gjøre da? Komme hjem til folk og brenne opp bhene deres og lære dem å bryte rævkrok? ;-)

Gjest venter på lesbepatruljen
Skrevet

Hva skal de gjøre da? Komme hjem til folk og brenne opp bhene deres og lære dem å bryte rævkrok? ;-)

synes det høres ut som et kult konsept jeg :) Vi kvinner trenger jo å lære å skru inn noen spikere også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...