Gjest venter på lesbepatruljen Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Trodde at lesbepatruljen skulle komme nå etter homsepatruljen, men nå er det jo homsepatruljen på nytt igjen, bare at de nå har et kvinnelig offer. Skal de lage en lesbepatrulje også eller? 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tror ikke en lesbepatrulje hadde vært det samme. Homsepatruljen er jo veldig feminine og det er jo nettopp det som gjør dem egnet til den jobben de utfører. Mange lesbiske er mer maskuline. Se f.eks på Rita (husker ikke etternavnet i farten, men hun som var programleder i BB) Tror du hun hadde egnet seg til å være med i noen lesbepatruje? Nope, det tror ikke jeg.... Men du skal bare se på at det kommer allikevel... 0 Siter
Gjest Lesbepatruljen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tror ikke en lesbepatrulje hadde vært det samme. Homsepatruljen er jo veldig feminine og det er jo nettopp det som gjør dem egnet til den jobben de utfører. Mange lesbiske er mer maskuline. Se f.eks på Rita (husker ikke etternavnet i farten, men hun som var programleder i BB) Tror du hun hadde egnet seg til å være med i noen lesbepatruje? Nope, det tror ikke jeg.... Men du skal bare se på at det kommer allikevel... Kan ikke hun og de andre maskuline lesbene hjelpe en stakkars heterofil alenemor med å skifte en pære og bildekk og sånn da? Eller lære henne å sitte med bena i kors og drikke øl? kunne jo vært gøy det 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Kan ikke hun og de andre maskuline lesbene hjelpe en stakkars heterofil alenemor med å skifte en pære og bildekk og sånn da? Eller lære henne å sitte med bena i kors og drikke øl? kunne jo vært gøy det Hehe, den tanken slo meg også...... Jo det kunne blitt artig det! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hva skal de gjøre da? Komme hjem til folk og brenne opp bhene deres og lære dem å bryte rævkrok? ;-) 0 Siter
Gjest venter på lesbepatruljen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hva skal de gjøre da? Komme hjem til folk og brenne opp bhene deres og lære dem å bryte rævkrok? ;-) synes det høres ut som et kult konsept jeg Vi kvinner trenger jo å lære å skru inn noen spikere også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.