Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• flisa

4

• bb71

4

• Freya

3

Mest aktive i denne tråden

Der fikk du meg på en ny tanke, gitt... Jeg er svært renslig av meg, men har hatt samme dokost i fem år. Kanskje på tide å bytte? :-/

Det var godt å høre... husker faktisk ikke når jeg kjøpte den vi har. sikkert fem år siden, kanskje syv!

Men den står på vaskerommet, og vi (dvs. jeg) bruker den når doen vaskes, ikke for å gnikke vekk brune etterlatenskaper! Og da bruker jeg Domestos fresk, og skyller den i skyllevannet etterpå.

Det var godt å høre... husker faktisk ikke når jeg kjøpte den vi har. sikkert fem år siden, kanskje syv!

Men den står på vaskerommet, og vi (dvs. jeg) bruker den når doen vaskes, ikke for å gnikke vekk brune etterlatenskaper! Og da bruker jeg Domestos fresk, og skyller den i skyllevannet etterpå.

hva tar du vekk bremsespor med da? - de klasene som henger seg konsekvent på venstre side - - ? hehe

Annonse

hva tar du vekk bremsespor med da? - de klasene som henger seg konsekvent på venstre side - - ? hehe

Jeg tar dopapir med en gang og tørker det bort før det stivner. Enkelt og greit. Dopapiret kaster jeg og hånda (som da selvfølgelig ikke har vært i direkte kontakt med det ekle) vasker jeg!

Ja, hvorfor alltid til venstre??? Jeg blir så mektig irritert, hvorfor kan ikke dritten bare treffe vannet med en gang? Alltid merarbeid etter en god runde på trykkeriet.

Himmel og hav! Det er jo bare å sprute litt domestos nedi do, legge litt papir oppå for å slippe det ekle synet, og ved neste skylling forsvinner stripene. Mye mer renslig enn å dyppe en kost nedi der for så å ta den samme kosten opp igjen og oppbevare den tilgjengelig for små barn.........

Det er sikkert slik noen på jobben tenker også, for her er det stadig vekk brune striper i bunnen av dassen som hilser meg velkommen når jeg kommer inn i avlukket! ;-)

Hadde det enda VÆRT himmel og hav, så! ;-)

Annonse

Gjest look to suomi

Det er sikkert slik noen på jobben tenker også, for her er det stadig vekk brune striper i bunnen av dassen som hilser meg velkommen når jeg kommer inn i avlukket! ;-)

Hadde det enda VÆRT himmel og hav, så! ;-)

Og så? Ikke mange år siden vi ikke bare så striper nedi do, men hele fjell av andres mannskit. På do drites det, og noen lager striper. Meeget sjelden det er dokost på offentlige do, og var det det foretrakk jeg heller brune striper framfor å måtte bruke den.

*Grøss*

Gjest papirtiger

Der fikk du meg på en ny tanke, gitt... Jeg er svært renslig av meg, men har hatt samme dokost i fem år. Kanskje på tide å bytte? :-/

Tja..med mindre noen leker med toalettbørsten din, så ser jeg ikke problemet.

Like mye bakterier på en slik koste etter én gangs bruk og etter 54..

laguna1365380434

Jøss, sparer folk på dokosten sin altså? Jeg trodde selv de dyre & fancysmancy egentlig nbare var en vanlig billig & utbyttbar en med kult lokk?

Uansett, dokoster er forbruksvare og jeg kjøper ny når jeg kommer på det..Har vel dokosten i et par måneder kanskje? Noe sånt.

Tja..med mindre noen leker med toalettbørsten din, så ser jeg ikke problemet.

Like mye bakterier på en slik koste etter én gangs bruk og etter 54..

Vi har en på snart 15 mnd som må passes på som en smed på badet. Hun er fryktelig nysgjerrig på dokosten ;-)

Tror nok jeg piler til butikken og kjøper ny kost imorgen den dag. Alt man lærer her på DOL!

*imponert*

Gjest papirtiger

Vi har en på snart 15 mnd som må passes på som en smed på badet. Hun er fryktelig nysgjerrig på dokosten ;-)

Tror nok jeg piler til butikken og kjøper ny kost imorgen den dag. Alt man lærer her på DOL!

*imponert*

Hehe..

Men hvis hun er nysgjerrig på den, så bør du kanskje oppbevare den utilgjengelig.

Ja!!! *grøss*

Det skjer stadig vekk på jobben at det er striper i do! Ekkelt!

Har noia for at det skal se eller lukte ekkelt etter meg, så jeg sjekker alltid om det er noe grums i do før jeg går ut. Hvis det lukter, sniker jeg meg ut og fjerner meg hurtig fra stedet før noen får sett at det var jeg som var der! *fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...