Gjest itimitt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg hadde bestemt meg for å være singel en god stund etter det ble slutt med eksen min i mai. det som så skjedde, var at en annen gutt, som jeg visste var interessert i meg, viste seg å være litt mer..søt og sjarmerende..enn det jeg tidligere hadde visst/trodd om ham. vi flørtet en del på fest, har sendt mange mld, og på den siste festen jeg var på sa kameraten hans til meg at denne gutten liker meg veldig godt osv... den samme kvelden hadde jeg og den fyren sex, pga ett litt for høyt alkoholinntak. dette har jeg skrevet om tidligere, hun med "mensen ulykken.." (huff..) det som skjedde etterpå(ikke at jeg husker allverden..) - var at eksen min, som er kameraten til ham jeg er interessert i, la an på meg. han har dame, og sier at han ikke har like sterke følelser for meg lengre, men at vi bare skulle ha det litt gøy.. dette synes jeg er så dårlig gjort. han har gjort det en gang tidligere også, og da var jeg faktisk med på det.. men denne gangen sa jeg nei. jeg ville jo ikke at han andre fyren skulle tro jeg lå rundt med hvem som helst, og jeg hadde ikke særlig lyst..¨ dagen etterpå maste eksen min om at dette ikke måtte komme ut, i fare for at dama hans skal få vite det.. det får være opp til ham, synes jeg, jeg har ikke tenkt å ødelegge for dem..men jeg synes det er så EGOISTISK at han legger an på meg når han vet at kameraten hans liker meg, og at vi kanskje har noe på gang.. og når han i tillegg har dame!han er ikke typen til å være utro heller... han som tidligere på kvelden satt og fortalte meg hvor godt kameraten likte meg, hvor bra det hadde vært om vi ble sammen...og så ødelegger han alt ved sin innpåslitne "bli med meg i senga"- oppførsel senere samme natt. selv om det ike skjedde noe særlig mellom meg og eksen den natta, er jeg redd at han kameraten tror det.. han har ikke svart på sms på 2 uker, og jeg er redd han tenker at jeg gjør sånn med alle, og at jeg vil ha eksen min me enn jeg vil ha ham... det er ikke sånn det er!det er så frustrerende!! før denne kvelden var jeg til skeptisk til at jeg og denne gutten kunne ha noe på gang, siden han og eksen min er så gode venner...jeg tenkte at det ville være feil i forhold til eksen min, siden jeg var usikker på om han hadde følelser for meg enda osv.. men så snakket altså jeg og eksen om dette den kvelden, og da hørtes det ut som om han ønsket at jeg og kameraten skulle bli ett par...og så med en gang kameraten har dratt så gjør han ALT for å få meg i seng. jeg er så lei meg..vet ikke hva jeg skal gjøre. har snakket litt med eksen etter denne kvelden, men ikke om dette...jeg tør ikke. vet ikke hvordan og hva jeg skal si. kameraten hans hører jeg ingenting fra. det som er mest irriterende er at jeg ikke vet HVORFOR...er det fordi jeg virker billig, siden denne gutten vet at jeg har rotet med eksen for en stund siden, at jeg har ligget med en annen fra samme sted på en fest for en stund siden, og også havnet til sengs med ham på denne festen? i tillegg til at han kanskje tror at det skjedde noe mellom meg og eksen denne natta også? eller er det pga han er flau, litt umoden,(han er litt yngre enn meg) og ikke vet hva han skal si?rett og slett litt uerfaren og usikker? eller er det kanskje fordi han ikke VAR så interessert...målet hans var bare å få meg i seng..(jeg skjønner jo forøvrig hvis han ikke har noe ønske om at det skal skje igjen, med tanke på den mensenepisoden og litt av hvert..) jeg vet at ingen her inne vet svaret, at det er det bare han som vet...og at det er HAM jeg bør spørre...men det går ikke...jeg bor på ett lite sted, og er redd for å drite meg ut..blant ham og kameratene. jeg håper bare ikke det går dumme rykter om meg.. tror jeg bare skal ligge lavt i terrenget etter dette, i hvert fall ikke rote med noen på fest e.l...fordi jeg ER interessert i ham..skjønner bare ikke hvorfor jeg måtte drikke meg så dritafull og ødelegge alt! tenker på ham hele tiden, hvorfor kan han ikke bare sende en mld som viser at han ikke vil ha noe med meg å gjøre hvis han ike vil det...orker ikke vente til neste fest for å finne dette ut.. aaaarghhhhh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Du har nok rett i at ingen her vet svaret:-) men jeg må bare spørre om hvor gammel du er?? mener ikke noe galt i det, men svaret mange kanskje vil gi deg avhenger litt av erfaring og alder:-) det er tross alt forskjell på en 18 åring og en 25 åring:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/#findComment-1349136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det kan nok virke som om du har deg selv å takke. Du sier at du bor på et lite sted, og da kan man vel anta at "alle kjenner alle" og ryktene fort flyr. I et forhold (nytt som gammelt) så er tillitt det som binder det hele sammen. Og det kan nok være at din oppførsel i sum har bidratt til at han ikke lenger har den samme interessen for deg. Det kan også være at han kun var interessert i sex med deg, og når han fikk det (ganske så kjapt) så hadde han fått det han var ute etter. Mitt råd til deg er at du tar lærdom av det, og ikke gjør samme feilen neste gang du treffer noen som interesserer deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/#findComment-1349874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg antar ut fra innlegget ditt at du er rimelig ung, iallfall godt under 20. Kan du ikke bare blåse i disse to kompisene? Du har bare rotet det til for deg, og det går flere tog! Lykke til på neste fest! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/#findComment-1349927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itimitt Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg antar ut fra innlegget ditt at du er rimelig ung, iallfall godt under 20. Kan du ikke bare blåse i disse to kompisene? Du har bare rotet det til for deg, og det går flere tog! Lykke til på neste fest! :-) nei, er ikke godt under 20...men kan nok virke sånn med de patetiske innleggene mine,jeg vet.. er bare så frustrert og flau og føler meg fjortis og..ja, har vel meg selv å takke. men jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, så jeg synes jeg fortjener en forklaring ihvertfall... men meg om det:) jeg er 19... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/#findComment-1350664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itimitt Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg antar ut fra innlegget ditt at du er rimelig ung, iallfall godt under 20. Kan du ikke bare blåse i disse to kompisene? Du har bare rotet det til for deg, og det går flere tog! Lykke til på neste fest! :-) nei, er ikke godt under 20...men kan nok virke sånn med de patetiske innleggene mine,jeg vet.. er bare så frustrert og flau og føler meg fjortis og..ja, har vel meg selv å takke. men jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, så jeg synes jeg fortjener en forklaring ihvertfall... men meg om det:) jeg er 19... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/#findComment-1350665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itimitt Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det kan nok virke som om du har deg selv å takke. Du sier at du bor på et lite sted, og da kan man vel anta at "alle kjenner alle" og ryktene fort flyr. I et forhold (nytt som gammelt) så er tillitt det som binder det hele sammen. Og det kan nok være at din oppførsel i sum har bidratt til at han ikke lenger har den samme interessen for deg. Det kan også være at han kun var interessert i sex med deg, og når han fikk det (ganske så kjapt) så hadde han fått det han var ute etter. Mitt råd til deg er at du tar lærdom av det, og ikke gjør samme feilen neste gang du treffer noen som interesserer deg. ja...jeg vet.. det som plager meg, og som jeg ikke skjønner, er hvordan og hvorfor jeg lot meg selv miste kontrollen på den måten..greit nok at gutten er uimotståelig for meg ,og at han ikke blir mindre uimotståelig etter ett par shot med sprit, men jeg hadde ikke i mine villeste fantasier tenkt at kvelden skulle føre til sex..verken med ham,eller noen andre.. dagen i forveien hadde jeg og veninna mi snakket om nettopp dette, hun spurte sånn på tull hvem jeg hadde i kikkerten for neste "one night stand.."..og så siktet hun til ham da...men da nektet jeg blankt for at jeg kunne tenke meg å ha sex med ham allerede nå, og jeg mente det virkelig... så hvorfor det skjedde den kvelden, det skjønner jeg ikke...liker ikke å skylde på alkoholen heller. og jeg er ikke typen som ligger rundt med mange...det er bare ikke meg. eller..VAR ikke meg, vel å merke... åååh føler meg så dum. måtte bare få det ut... skulle ønske jeg ikke ble servert sprit den kvelden og ikke ble så totalt BLOTTA for fornuft..da kunne kanskje flørten mellom oss utviklet seg i en litt mer...positiv retning.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/#findComment-1350751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 nei, er ikke godt under 20...men kan nok virke sånn med de patetiske innleggene mine,jeg vet.. er bare så frustrert og flau og føler meg fjortis og..ja, har vel meg selv å takke. men jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, så jeg synes jeg fortjener en forklaring ihvertfall... men meg om det:) jeg er 19... Du har jo ikke gjort noe galt, ikke drept noen eller noe sånt. Men hvis jeg forstår innlegget ditt rett, så har du ligget med (iallfall prøvd) kameraten til eksen din på fest. Senere på samme fest har du klina litt med eksen din også, men ikke ligget med ham. Uansett høres det ikke så veldig bra ut i mine ører, så dersom du helt oppriktig er interessert i denne gutten (ikke eksen, men han andre altså), så bør du nok ta tiden til hjelp, og holde deg helt trofast en god stund, så kanskje han til slutt stoler på at det er ham du vil ha. Det kan vel også være lurt at du legger deg flat, og beklager at du ble litt for intim med eksen din. Men du høres litt vaklete ut, så jeg vil vel egentlig tro at ingen av disse to gutta er "mr right". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193860-jeg-er-s%C3%A5deppa/#findComment-1355299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.