Knotten Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Tidligere i kveld været hunden min opp mot skogen, knurret og bar seg veldig. Jeg tenkte ikke mer på det akkurat da, for han er litt truskete innimellom. En god stund etterpå hører jeg et sabla katteleven, så jeg kaller og lokker og ho-katta mi kommer pilende fra et annet hold. Hannkatten hadde jeg litt tidligere sett i skogen... Akkurat da hadde jeg ingen mulighet til å komme fra og nå er det svart. Jeg lokker og kaller, men ingen katt... Hva er oddsen for at en voksen hannkatt tas av et eller annet skummelt? Ikke så stor, håper jeg? Får gå og puse litt på ham igjen... 0 Siter
org Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Uff, ekkelt. Men forhåpentligvis kom Pus seg vekk! 0 Siter
Knotten Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Uff, ekkelt. Men forhåpentligvis kom Pus seg vekk! Hel og fin og alt, og mor er lettet 0 Siter
org Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hel og fin og alt, og mor er lettet Flott! Godt å se at han er like hel. 0 Siter
Gjest mangeårig katteeier Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det er vel mest reven som er den største trusselen for en katt. Men så lenge katten er frisk og rask til bens og kan komme seg opp i et tre, så er det liten sjanse for at den blir tatt av reven. Grevlingen kan angripe dersom de kommer overraskende på hverandre (grevlingen ser dårlig). Har aldri hørt at grevling har drept katt. Men bittskader fra grevling har jeg selv opplevd med mine katter. 0 Siter
Knotten Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Det er vel mest reven som er den største trusselen for en katt. Men så lenge katten er frisk og rask til bens og kan komme seg opp i et tre, så er det liten sjanse for at den blir tatt av reven. Grevlingen kan angripe dersom de kommer overraskende på hverandre (grevlingen ser dårlig). Har aldri hørt at grevling har drept katt. Men bittskader fra grevling har jeg selv opplevd med mine katter. Sier du det, ja! Trudde nesten grevlingen var for treg for en katt, jeg, men om de brått kommer på hverandre.. Vi har grevling bak huset til tider, men det hører vi lang vei for det grynter og snufser sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.