tiliti Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Min mor ønsker å klage på sitt batteri fordi det bare holder 3 dager ved "normal" bruk. Er dette normalt for alle disse telefonene? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Min står på døgnet rundt og jeg tror jeg lader den opp ca. 1 gang i uka. Så hvis jeg var mor din ville jeg klaget. I hvert fall med mindre den står på hele døgnet i 3 dager. 0 Siter
bb71 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Skjønner ikke helt sammenhengen mellom oppgradere og batterivarighet? Man oppgraderer ved å levere inn til butikken så sender de inn. Husket mora di å fullade første gang, og så tømme batteriet de neste par gangene for så å fullade? Men tre dager med en del bruk er jo ikke så ille! 0 Siter
Excelsion Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Skjønner ikke helt sammenhengen mellom oppgradere og batterivarighet? Man oppgraderer ved å levere inn til butikken så sender de inn. Husket mora di å fullade første gang, og så tømme batteriet de neste par gangene for så å fullade? Men tre dager med en del bruk er jo ikke så ille! Blæh, Li-on batterier har ikke godt av å lades ut de første gangene. Lev i 2005 a. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg lader den omtrent en gang i uka, men da ringer jeg ikke så mye med den, skriver helst sms, tar bilder og sender mms. Oppgradere gjør jeg mye sjeldnere. Å, har visst aldri gjort det... :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Blæh, Li-on batterier har ikke godt av å lades ut de første gangene. Lev i 2005 a. Det har du vel egentlig rett i. MEN det er viktig å lade den helt opp første gang..... 0 Siter
Goliath Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg må lade min ca 1 gang i uka, og jeg bruker den "passe mye". Hvis du tar en del bilder, og eventuelt bruker en del andre funksjoner (WAP mm) - så vil du nok oppleve å måtte lade oftere. 0 Siter
tiliti Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Skjønner ikke helt sammenhengen mellom oppgradere og batterivarighet? Man oppgraderer ved å levere inn til butikken så sender de inn. Husket mora di å fullade første gang, og så tømme batteriet de neste par gangene for så å fullade? Men tre dager med en del bruk er jo ikke så ille! *klaske panna* 0 Siter
tiliti Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Jeg lader den omtrent en gang i uka, men da ringer jeg ikke så mye med den, skriver helst sms, tar bilder og sender mms. Oppgradere gjør jeg mye sjeldnere. Å, har visst aldri gjort det... :-) Ja lader var det selvfølgelig jeg mente, jeg hang visst igjen på forrige innlegg jeg svarte på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.