Gå til innhold

Hvor ofte oppgraderer du din SE k750i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor ønsker å klage på sitt batteri fordi det bare holder 3 dager ved "normal" bruk.

Er dette normalt for alle disse telefonene?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min står på døgnet rundt og jeg tror jeg lader den opp ca. 1 gang i uka.

Så hvis jeg var mor din ville jeg klaget. I hvert fall med mindre den står på hele døgnet i 3 dager.

Skrevet

Skjønner ikke helt sammenhengen mellom oppgradere og batterivarighet?

Man oppgraderer ved å levere inn til butikken så sender de inn. Husket mora di å fullade første gang, og så tømme batteriet de neste par gangene for så å fullade? Men tre dager med en del bruk er jo ikke så ille!

Skrevet

Man oppgraderer ved å levere inn til butikken så sender de inn. Husket mora di å fullade første gang, og så tømme batteriet de neste par gangene for så å fullade? Men tre dager med en del bruk er jo ikke så ille!

Blæh, Li-on batterier har ikke godt av å lades ut de første gangene.

Lev i 2005 a.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg lader den omtrent en gang i uka, men da ringer jeg ikke så mye med den, skriver helst sms, tar bilder og sender mms. Oppgradere gjør jeg mye sjeldnere. Å, har visst aldri gjort det... :-)

Skrevet

Blæh, Li-on batterier har ikke godt av å lades ut de første gangene.

Lev i 2005 a.

Det har du vel egentlig rett i.

MEN det er viktig å lade den helt opp første gang.....

Skrevet

Jeg må lade min ca 1 gang i uka, og jeg bruker den "passe mye".

Hvis du tar en del bilder, og eventuelt bruker en del andre funksjoner (WAP mm) - så vil du nok oppleve å måtte lade oftere.

Skrevet

*klaske panna*

Skrevet

Jeg lader den omtrent en gang i uka, men da ringer jeg ikke så mye med den, skriver helst sms, tar bilder og sender mms. Oppgradere gjør jeg mye sjeldnere. Å, har visst aldri gjort det... :-)

Ja lader var det selvfølgelig jeg mente, jeg hang visst igjen på forrige innlegg jeg svarte på :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...