Gå til innhold

Enda eklere tråd

Anbefalte innlegg

Gjest feit og ekkel
Skrevet

Jeg er blitt feit de siste tre årene, sikkert 20 kilo overvektig.

Jeg har lagt merke til at jeg nå bimmelibommer på do blir det mer griseri, ikke bare å tørke og ferdig med det.

har kommet til den konklusjonen at rumpa er blitt så stor og feit, også rundt åpningen, så alt setter seg fast før det faller ned. Har andre feite samme erfaring?

Jeg må liksom tørke overalt, før kunne jeg bare tørke i sprekka og ren var jeg.

Ja, jeg sa det var en ekkel tråd!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Putt ræva i oppvaskmaskina sammen med litt klorin! *knis* ;)

Gjest feit og ekkel
Skrevet

Du har samme problem skjønner jeg?

Gjest isbjørnen
Skrevet

.........og sammen med dobørsten:)

Skrevet

Ikke ekkelt i det hele tatt. Har man småunger er man mer enn middels opptatt av avføring, konsistens, farge og hvor "seig" den er å få vekk. Man blir tilslutt en ekspert på feltet, faktisk.

Min ekspertuttalelse må bli at det er potetgullet som gjør at konsistensen er endret og derfor blir hele skiten verre å få bort. Den er full av seigt fett...?? Kanskje?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du har samme problem skjønner jeg?

Jepp! Har gode erfaringer med oppvaskmaskina :P

Skrevet

Jeg bruker faktisk våtservietter på meg selv, ved hver bommelom. Av merke Coop, naturligvis.

Gjest M.Angelica
Skrevet

.........og sammen med dobørsten:)

He he.. og kanskje oppvaskbørsta? ;)

Gjest feit og ekkel
Skrevet

Jeg bruker faktisk våtservietter på meg selv, ved hver bommelom. Av merke Coop, naturligvis.

Hiver du de i do etterpå?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skulle til å si det samme.

Nei, org må nok kjøpe papirserviettene til Libero!

Ja, det vil nok være det sikreste.. De kan vist brukes til så mangt, har jeg lært her på dol =D

Skrevet

Hiver du de i do etterpå?

Ja, det gjør jeg. De skal vel egentlig ikke skylles ned i toalettet, men jeg hæler ikke annet jeg, altså!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det derfor man bruker dem på små barn, da?

Si det! hehe

Skrevet

Ja, det vil nok være det sikreste.. De kan vist brukes til så mangt, har jeg lært her på dol =D

Nettopp!

Skrevet

Er det derfor man bruker dem på små barn, da?

Debatten har rast på dol, og nå er vi vel der at om du bruker sånne våtservietter så, vel, det er ikke noe å skryte av, for å si det slik.

Det er en av de tingene man bare ikke sier høyt...

Skrevet

*LOL* - sikker på at du ikke bare er blitt gammel og slaskete i knipemuskelen? :)

Gjest Bimmelim&Bommelom
Skrevet

Mulig du bare tuller, så for ikke å vise hele verden hvor dum jeg er, svarer jeg under engangsnick...

Jeg har også nemlig det samme problemet med toalettbesøkene, men jeg har aldri satt det i sammenheng med vekta. Men når du sier det, så var det jo ikke slik før, og det er ikke slik nå heller (har gått ned masse, selv om jeg fortsatt er litt overvektig).

Jeg tror dog ikke det har sammenheng med bakens størrelse, men mer med hva som faktisk kommer ut. Det er jo ikke kli, gulerøtter og fruktose-sukker som gir vektøkning...

Bare vær trygg, vi er flere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...