Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da jeg var gravid sist, hadde jeg tidlig i svangerskapet et tilfelle av grusomme smerter i magen etter samleie.

Dette opplevde jeg igjen i høst etter en Pergotimekur.

Smertene har begge gangene vart i ca. en halv time, og sitter på høyre side, helt nederst i magen.

Dette har vært så vondt at jeg har vridd meg i smerte, og blitt veldig redd.

Jeg har ikke hatt vondt under samleie, men rett etterpå har dette "bygd seg opp", for så å sakte forsvinne av seg selv etter ca. en halv time.

Jeg er nå i uke 5+4, og forrige uke holdt dette på å skje igjen, men det ga seg før det ble så fryktelig vondt. Jeg lå helt stille, og prøvde å slappe av, og puste rolig til det gikk over.

Nå er jeg ganske redd for at dette skal skje igjen. Jeg er ikke redd for at det er noe farlig, men jeg er redd for smerten som nesten ikke er til å holde ut.

Er det noen andre som har opplevd dette under svangerskap, eller er det noe som er galt med meg?

Noen som vet hva dette kan være?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19387-sterke-smarter-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...