Gå til innhold

tynn eller feit?

Gjest kommer ikke på noen nick jeg altså

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Goliath

3

• nypa

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest bursteller

"Hvem har fortalt at litt fyldige kvinner ikke kan være sexy?"

HVERTFALL ikke typen min, for han syns nå jeg var sexy da jeg var litt fyldig. Elsket puppene mine................ Men han syns jeg er det nå og, sier: ser ut som om du blitt litt tynnere, sexy!

Og forresten setter det ingen likhetstegn mellom smal midje og sexy, men det er en medvirkenede faktor på mange damekropper. Tåpelig av deg å vrenge på ting! Som om jeg skulle gå rundt å si "så kvinner som ikke er litt fyldige kan ikke være sexy?" av dine få ord. Like dumt hadde det sett ut! Dessuten er det uansett hva typen MIN mener(og det var han det var var "spurt etter" og, så vil det alltid være noen som elsker de som bar en stor traktor på magen isteden for midje. Så trenger IKKE komme å stille meg spm om "hvem sier?"

nope!

Beklager at jeg først trodde du var en voksen kvinne, men når jeg nå ser at du bruker begrepet "typen", så forstår jeg at du er tenåring. Da kan man ikke kreve all verdens reflekterte holdninger av deg.

Åååååå nei du...denne godbiten gir jeg ikke fra meg frivillig.

Har levd noen år og har sett og opplevd mye...at det kunne finnes så gode og fine menn hadde jeg faktisk ikke trodd.

Og at jeg skulle ende opp med et slikt prakteksemplar er helt utrolig.

Han er virkelig en strålende og unik partner og et fantastisk menneske.

Så takk som byr men...du får nok beholde din ;)

Jaja, jeg må vel slite med ham.

Neida, han er god og snill på alle tenkelige måter. En skikkelig gromkar.

Min eks hadde ikke hatt problemer med det, så sant ikke jeg hadde forandret meg som person. Jeg trives ikke med mange kilo på kroppen, så jeg hadde ikke vært noe koselig å leve sammen med.

Om min kjæreste hadde lagt på seg mye hadde det nok helt sikkert plaget meg, jeg liker tynne menn og får litt hetta av bilringer og sånn. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir turned off av tjukke menn og kvinner.

Annonse

Gjest Red Hot

Beklager at jeg først trodde du var en voksen kvinne, men når jeg nå ser at du bruker begrepet "typen", så forstår jeg at du er tenåring. Da kan man ikke kreve all verdens reflekterte holdninger av deg.

morsomt å lage krangel med folk ved å påstå dem har meninger dem ikke har?

Du virker ikke særlig voksen selv da.

Gjest Red Hot

"Hvordan ville typen/mannen din ha reagert hvis du la på deg noen ekstra kilo?"

så du den forresten?

Ikke finner du argumenter mot svaret mitt til deg heller, du innså vel at du hadde driti på draget. Så prøver du snu om og vinne diskusjonen ved å kalle meg umoden tenåring.

niiice. (..lol)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...