Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg få legge til Sonic Youth og Pixies, selvom det kanskje er litt vel sært er det verdt et forsøk.

Pixies har jeg aldri likt. Broren min derimot digget dem, det er vel derfor jeg ikke liker dem og, for han spilte det alltid på fullt bare for å irritere meg når det minst passet.

Skrevet

Åh.. Karate Kid.. Guuud hvor kjekk han var! Men gudhjelpe hvor lite attraktiv han ble senere... :-(

Skrevet

Glemte helt - jeg har faktisk sett Glenn Medeiros i virkeligheten.. Han opptrådde på et arrangement i hjembygda, var det kåring av Miss Norway, tro? I vår lille bygd! :-)

Fjortisene flokket seg som gale rundt han utenfor lokalet og tok masse bilder, mens jeg var et par år yngre og ville aldri innrømmet at jeg var interessert i en gutt ;-)

Skrevet

Åh.. Karate Kid.. Guuud hvor kjekk han var! Men gudhjelpe hvor lite attraktiv han ble senere... :-(

Har ikke sett ham sener jeg.

Vittig hvordan folk kan forandre seg med årene.

Mange av dem jeg vokste opp sammen med er mine naboer i dag, og noen av de mest attraktive guttene på den tiden er dem som har størst vaskeball og måne i dag... Må smile når jeg tenker på alle jentene som sto i kø etter dem den gangen.....

kakki1365380609
Skrevet

Å så gøy!!!

Vi har snakket om det samme i vennegjengen vår, og nå MÅ det bare skje snart.

Noen må dra det i gang, vi har snakket om det i årevis ;)

Hmmmm, jeg kanskje?

Kjør på!!! Vi har lurt i lengre tid, men fikk tatt oss sammen. Eneste er at de fleste vi kjenner er småbarnsforeldre, så ikke alle vi ønsket kunne komme desverre, men gøy blir det nok likevel. Grill, dans og kanskje singstar etter mørkets frembrudd.

Gleder meg til å lage noe annet enn fotballkake, skillingsboller og dele ut godteposer :o)

Nå må jeg bare få tatt meg sammen og ryddet huset.....

Skrevet

Har ikke sett ham sener jeg.

Vittig hvordan folk kan forandre seg med årene.

Mange av dem jeg vokste opp sammen med er mine naboer i dag, og noen av de mest attraktive guttene på den tiden er dem som har størst vaskeball og måne i dag... Må smile når jeg tenker på alle jentene som sto i kø etter dem den gangen.....

Akkurat sånn er det! Du har noen som knapt fikk et blikk den gangen - som har vokst seg til DE kjekkasene, mens kjekkasene...

Sånn er det jo blant oss også, og da må jeg si jeg lurer fælt på hva de sier om meg....

Skrevet

Pixies har jeg aldri likt. Broren min derimot digget dem, det er vel derfor jeg ikke liker dem og, for han spilte det alltid på fullt bare for å irritere meg når det minst passet.

Uffda... Men det er verdt å prøve igjen kanskje? Jeg elsker jo bandet villt og hemningsløst, så jeg er totalt innhabil. Jeg fikk etter mye om og men endelig sett de live på Quarten i fjor, noe jeg aldri hadde trodd skulle skje og det flyter jeg på enda :)

Gjest Johnny hates tele2
Skrevet

Hadde Glenn M. med den låten til Karate Kid?!?Mener å huske at den meste kjente Karate Kid-låta var Peter Cetera med "glory of love"?

Apropos innlegget til hare om at Survivor "eye of the tiger" er en låt som bør med når man snakker om 80-tallet. Helt enig, men pokker ta Tele2 som har greid å ødelegge hele låta med å bruke den i stykker i alle reklamefilmene sine. Pokker ta Survivor og plateselskapet deres også, som kunne synke så dypt at de solgte låta til en amatør av teleleverandør. Den låta kommer aldri til å bli den samme igjen, og jeg kommer aldri til å bli Tele2 kunde...ALDRI!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...