Gå til innhold

Jeg kommer ikke noen vei!!!

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke forstår er hvordan noen kan ønske å skade et annet menneske så ille følelsemessig!

Later som man elsker den man er sammen med, men koser seg, pådrar seg sykdommer som kan smitte over, ødelegge forhold til evt. barn osv.. Bare tenker man på seg selv og sitt sexliv. Lar sexbehovet og bekreftelsen ødelegge andres liv.

Det er ikke lett for en person son blir bedratt å forstå når konen/kjæresten later som alt er bra, men alikevel lever som "bigamister" Rart at folk som er utro ser ned på de som driver med bigami.. >Men det er jo det samme de gjør, bare at det ikke er på papiret...

Lykke til da!

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

9

• sheba

3

• AngelRose

1

• psst

1

Mest aktive i denne tråden

det man ikke vet har man ikke vondt av.. din historie var spennende og lese, det var som jeg hadde skrevet den selv..hyyysjj. Et godt råd, hva jeg gjorde, ta den lille hemmeligheten din og grav den langt ned. Ikke fortell noe til din mann, men begynn med helt blanke ark med han. Det virker som at du har det trygt og godt der. At studietiden med mye hard jobbing ga deg sulten på oppmerksomhet..og det fikk du jo :) Tenk hvis du nå gikk ifra mann og barn..iallefall mann. Ville du da blitt lykkeli med din lille elsker hvis du fikk han på heltid? Jeg tror ikke det. Tror aldri at du ville stolt på han. Du vet jo hvilken oppmerksomhet og sms du fikk, selv om han er gift..Kanskje han vil gjøre dette mot deg en dag. Nei, vær lur nå, før det er for seint..Hold deg til din familie og kutt ut elskeren din. Du kan jo ikke ha begge deler. Lykke til hva enn du gjør.

Jeg blir helt dårlig innvendig når mennesker helt seriøst mener at man skal la være å fortelle sannheten bare for å skåne sin mann.

Jeg blir dårlig av å tenke på at noen kunne finne på å gjøre det mot meg. Hadde noen vært utro mot meg ville jeg hatt valget selv om jeg skulle være sammen med personen.. og ikke la den utro løgnhalsen bestemme over mitt liv. Hvordan har noen rett til å bestemme over noen andre sine liv??

Gjest lykkeli nå...

Jeg blir helt dårlig innvendig når mennesker helt seriøst mener at man skal la være å fortelle sannheten bare for å skåne sin mann.

Jeg blir dårlig av å tenke på at noen kunne finne på å gjøre det mot meg. Hadde noen vært utro mot meg ville jeg hatt valget selv om jeg skulle være sammen med personen.. og ikke la den utro løgnhalsen bestemme over mitt liv. Hvordan har noen rett til å bestemme over noen andre sine liv??

Er jo litt enig med deg så klart. Men akkurat her så tror jeg sannheten vil gjøre mer skade enn hvis ShameOnMe tier om dette. Hun har jo uansett tenkt og kutte ut "elskeren" sin..Hadde det ikke vært for det så burde hun ha tatt et oppgjør..Oppdaget en gang at typen til venninna mi hadde et sidesprang..jeg "sladra" tvert til venninna mi, og du ska tro det ble oppstyr.. dette holdte på og ta helt knekken på henne og det ble selvfølgeli..slutt. Men nå,etter noen år, så er de begynt ilag(hmmrrff) igjen. Hun har fortalt at det hadde vært best og ikke hadde fått vite om typen sitt sidesprang, for det var så opprivende..Nok om det! Ærlighet varer lengst, men i dette tilfelle kan ShameOnMe bare se fremover og glemme det som skjedde. (hvis hun klarer) For over 10 år siden var jeg utro, det angrer jeg på i dag, det har ikke, og vil ikke skje igjen!!! Jeg fikk mye oppmerksomhet og "trøst" i ei sårbar tid (ingen unnskyldning) og plutselig ble jeg forelsket, i en annen..Utroskap fører aldri noe bra med seg, det vet jeg. Og ja, jeg er veldi imot utroskap. Det er jeg som er mest sjalu i mitt forholdet, jeg som har vært utro.. Ha ei fin helg AngelRose :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...