fliptrip Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei. For tre-fire måneder tilbake gikk det litt for hardt for seg med ei dame og jeg tror en nerve (den som ender i lukkemuskelen på penishodet) blei skada og jeg tror den har pådratt seg en infeksjon. Nerven synes godt som en rød stripe i overhuden på penis. Av og til hovner den opp og legger seg som et rør utenpå huden. Penis ser direkte stakkarslig ut, innskrumpa og rynkete med mørkebrunfarge og et seigt belegg. Har tidvis hyppig vannlating, selvom vannlatingstrangen knapt er merkbar. Kan slite med å starte og det trykket er svakt. Jeg klarer sjelden å tømme blæra helt. I perioder er det også mye etterdrypp. Venstre balle ser større ut, men kan virker som om den trekker seg opp? Rett før penisroten buler huden seg inn i en grop. Huden her ser litt knudrete ut og den er vond å ta på. Noen ganger skjer/kjennes det en lekkasje fra penishodet; om det er urin eller verk fra den betente nerven er jeg usikker på. Men lekkasjen er av en slik mengde at buksa kan bli fuktig. Verket er seigt, blå/brunt av farge, og lukter ILLE ("brent") og MYE. Må ofte bytte 3-4 bukser og dusje 2 ganger på en dag, men lukta er tilbake på 15mins tid. Det kan også virke som om det kommer verk ut fra ballene og det er en øm kul like før endetarmsåpningen. Når Verket tørker får det en gulaktig farge og blir til støv (ikke hvis det ligger på huden, da er det seigt og mørkfarget!) For en stund sida hadde jeg også store problemer med trykk i området ved blæra, magen, nyrene og på sidene. Hadde problemer med å sitte, selv småtrykk gjorde meg kvalm og ofte fikk jeg følelse av at et organ kom til å sprenge. Fikk også problemer med å puste (særlig når jeg var tørst), hosta mye og hadde to hovne klumper i halsen. Det verste var på 17 Mai i år da blei jeg skikkelig "borte i hodet" (kræsja i flere dører og klarte ikke svare på spørsmål, surrete, tåkesyn). Dette er nå så godt som borte bortsett fra at jeg til tider blir trykkømfintelig. Siste uke har jeg også merket varm strømning/svie på oversida av begge låra, men mest på høyre side. Alle symptomene ser ut til å forverres ved seksuell aktivitet (det begynner da å lekke verk ut av penis igjen), og ved bruk av amfetamin (tar 1-3 dager i uka. Holdt på i 5 år). Doser på et 1/4gr og mindre har invirkning. Har roa mye ned i forhold til før hvor jeg brukte det daglig (5-6 måneder sia). Har vært en tur på legevakta og venta i 7 timer før jeg dro hjem, tre turer til fastlegen, hvor jeg har tatt en urinprøve som testet negativt på bakterier, og positivt på proteiner (eggehvitestoffer), en tur på Ultralyd av urinveiene (hvor de fant forstørra milt og "en annen greie" jeg ikke fikk vite). Siden det har jeg ikke hørt noe mere fra hverken de eller fastlegen. Kjempefint om noen greier å finne ut hva som foregår med meg. Kjipt å unnvike venner og gjemme seg for folk fordi man stinker dritt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193891-trenger-litt-hjelp-til-%C3%A5-finne-ut-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.