Gjest til BUP Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg ville bedt fastlegen om en henvisning til nærmeste BUP - Barne- og ungdomspsykiatrisk Poliklinikk. Jeg har selv jobbet ved en slik, og denne typen atferdsproblemer er slett ikke ukjent der, for å si det slik. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Rådet var mer rettet mot de som enda ikke har barn i den alderen. En familie der rollefigurene framelsker og bevisstgjør en "ærlighets-kultur", vil ikke utvikle slik adferd hos barna. Men rådet ditt var nå en gang satt inn i en spesiell sammenheng. Hvis ikke, må det tydeliggjøres. Jeg er heller ikke enig med deg i det du skriver. Det er for enkelt, og virkeligheten er mer kompleks. Mange foreldre fremelsker "ting", og er rollefigurer i forhold til ulike "ting", uten at det er slik at barna tar etter. Man har sin egen vilje også. Og det er andre enn familien som påvirker oss. 0 Siter
Gjest Erfaringer Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Rådet var mer rettet mot de som enda ikke har barn i den alderen. En familie der rollefigurene framelsker og bevisstgjør en "ærlighets-kultur", vil ikke utvikle slik adferd hos barna. Det var da en bastant konklusjon. Hvorfor blir noen barn narkomane da, selv om de kopmmer fra en familie som har gode moralske begreper og følger de lover og regler som gjelder? Du skjønner alt er ikke A4, det har jeg mange eksempler på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.