Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vel klare å finne det telefonnr til fastlegekontoret, men om noen har det lett tilgjengelig tar jeg gjerne imot. ;)

Men, tror dere at jeg kan få oppgitt fastlegen til samboeren min? Har personnr hans da, men han ligger og sover og burde absolutt fått bestilt seg en legetime kjappest mulig.

Skrevet

Jeg tror nok de har taushetsplikt gitt. De opererer jo ikke med ventelister engang på grunn av det.

Skrevet

Jeg fikk oppgitt navnet å fastlegen til mannen minn da han hadde prolaps i ryggen, forklarte jo situasjonen med at han ikke kunne komme til tlf. osv.

mvh

Skrevet

Jeg fikk oppgitt min manns en gang. Vi var/er gift, mulig det har noe med saken å gjøre?

Fastlegekontor-greier er det vel ett av i hvert fylke, så der kan jeg ikke hjelpe deg (du bor definitivt ikke i mitt fylke).

Skrevet

Jeg fikk oppgitt min manns en gang. Vi var/er gift, mulig det har noe med saken å gjøre?

Fastlegekontor-greier er det vel ett av i hvert fylke, så der kan jeg ikke hjelpe deg (du bor definitivt ikke i mitt fylke).

Neida, det er en egen fastlegetelefon, et 815-nr eller noe.

Men han får ringe når han våkner, er sikkert ikke mange timene til nå.

Skrevet

Neida, det er en egen fastlegetelefon, et 815-nr eller noe.

Men han får ringe når han våkner, er sikkert ikke mange timene til nå.

Å... Det var nytt for meg - da jeg ringte måtte jeg kontakte mitt eget legekontor for å finne det fastlegekontor-greiene, og da fikk jeg et vanlig telefonnummer. De holdt til i nabobyen, fikk jeg vite.

Men det har sikkert blitt forandringer, ja, så da tar jeg tilbake hele innlegget mitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...