Åsemor Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Skal vel klare å finne det telefonnr til fastlegekontoret, men om noen har det lett tilgjengelig tar jeg gjerne imot. Men, tror dere at jeg kan få oppgitt fastlegen til samboeren min? Har personnr hans da, men han ligger og sover og burde absolutt fått bestilt seg en legetime kjappest mulig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg tror nok de har taushetsplikt gitt. De opererer jo ikke med ventelister engang på grunn av det. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg fikk oppgitt navnet å fastlegen til mannen minn da han hadde prolaps i ryggen, forklarte jo situasjonen med at han ikke kunne komme til tlf. osv. mvh 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg fikk oppgitt min manns en gang. Vi var/er gift, mulig det har noe med saken å gjøre? Fastlegekontor-greier er det vel ett av i hvert fylke, så der kan jeg ikke hjelpe deg (du bor definitivt ikke i mitt fylke). 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Jeg fikk oppgitt min manns en gang. Vi var/er gift, mulig det har noe med saken å gjøre? Fastlegekontor-greier er det vel ett av i hvert fylke, så der kan jeg ikke hjelpe deg (du bor definitivt ikke i mitt fylke). Neida, det er en egen fastlegetelefon, et 815-nr eller noe. Men han får ringe når han våkner, er sikkert ikke mange timene til nå. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Neida, det er en egen fastlegetelefon, et 815-nr eller noe. Men han får ringe når han våkner, er sikkert ikke mange timene til nå. Å... Det var nytt for meg - da jeg ringte måtte jeg kontakte mitt eget legekontor for å finne det fastlegekontor-greiene, og da fikk jeg et vanlig telefonnummer. De holdt til i nabobyen, fikk jeg vite. Men det har sikkert blitt forandringer, ja, så da tar jeg tilbake hele innlegget mitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.