Gå til innhold

Hvor får man kjøpt swiffer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha en swiffermopp, da det er meg som må gjøre alt husarbeid de nærmeste ukene med en midlertidig funksjonshemmet sambo. Men jeg liker ikke å støvsuge...

De har jo swifferkluter over alt, men i følgende butikker har jeg lett etter swiffermopp uten å se en: kiwi, prix, ica, to forskjellige meny-butikker.

Den har vel ikke blitt tatt vekk fra salg?

fuji1365380447
Skrevet

Jif- moppene er jo ennå bedre - og de har de jo overalt!!

Skrevet

Jeg også ville heller kjøpt en jif mop, de kan brukes både til vått og tørt, hadde ikke klart meg uten. Swiffermopen syns jeg var så pinglete, og skaftet var altfor kort, måtte bøye meg og fikk vondt i ryggen.

Skrevet

Har jif-mopp, men syns den er så stor den plata...

Skrevet

Jeg også ville heller kjøpt en jif mop, de kan brukes både til vått og tørt, hadde ikke klart meg uten. Swiffermopen syns jeg var så pinglete, og skaftet var altfor kort, måtte bøye meg og fikk vondt i ryggen.

Man får tørr og våt til swiffer og, og håndtaket kan justeres.

fuji1365380447
Skrevet

Har jif-mopp, men syns den er så stor den plata...

Jøss, det har jeg da aldri tenkt på. Syntes at den fungere alldeles utmerket, og jeg digger at jeg kan skru opp skaftet til å bli høyt nok...

Skrevet

Man får tørr og våt til swiffer og, og håndtaket kan justeres.

Ja men uansett hvor mye man justerer det blir det ikke langt nok, jeg er 168, så det er ikke det at jeg er for høy heller. Mulig det er kommet en ny og bedre type siden jeg kjøpte min.Men til Jif får man mopper som man kan vaske i maskin og bruke om igjen, mer økonomisk, så vidt jeg vet får man ikke det til Swiffer

Skrevet

Ja men uansett hvor mye man justerer det blir det ikke langt nok, jeg er 168, så det er ikke det at jeg er for høy heller. Mulig det er kommet en ny og bedre type siden jeg kjøpte min.Men til Jif får man mopper som man kan vaske i maskin og bruke om igjen, mer økonomisk, så vidt jeg vet får man ikke det til Swiffer

Jeg har mange kluter som jeg gjerne ville brukt på gulvet, som jeg ikke får festet på jifen fordi den er så stor. Har ikke testa de på swiffern, men tror jeg ville fått festa de der.

Skrevet

mamma kjøpte sin på nille.

Takk for svar, får ta en tur dit da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...