Åsemor Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Må ha en swiffermopp, da det er meg som må gjøre alt husarbeid de nærmeste ukene med en midlertidig funksjonshemmet sambo. Men jeg liker ikke å støvsuge... De har jo swifferkluter over alt, men i følgende butikker har jeg lett etter swiffermopp uten å se en: kiwi, prix, ica, to forskjellige meny-butikker. Den har vel ikke blitt tatt vekk fra salg? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jif- moppene er jo ennå bedre - og de har de jo overalt!! 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jif- moppene er jo ennå bedre - og de har de jo overalt!! Jeg også ville heller kjøpt en jif mop, de kan brukes både til vått og tørt, hadde ikke klart meg uten. Swiffermopen syns jeg var så pinglete, og skaftet var altfor kort, måtte bøye meg og fikk vondt i ryggen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Jif- moppene er jo ennå bedre - og de har de jo overalt!! Har jif-mopp, men syns den er så stor den plata... 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Jeg også ville heller kjøpt en jif mop, de kan brukes både til vått og tørt, hadde ikke klart meg uten. Swiffermopen syns jeg var så pinglete, og skaftet var altfor kort, måtte bøye meg og fikk vondt i ryggen. Man får tørr og våt til swiffer og, og håndtaket kan justeres. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Har jif-mopp, men syns den er så stor den plata... Jøss, det har jeg da aldri tenkt på. Syntes at den fungere alldeles utmerket, og jeg digger at jeg kan skru opp skaftet til å bli høyt nok... 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Man får tørr og våt til swiffer og, og håndtaket kan justeres. Ja men uansett hvor mye man justerer det blir det ikke langt nok, jeg er 168, så det er ikke det at jeg er for høy heller. Mulig det er kommet en ny og bedre type siden jeg kjøpte min.Men til Jif får man mopper som man kan vaske i maskin og bruke om igjen, mer økonomisk, så vidt jeg vet får man ikke det til Swiffer 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Ja men uansett hvor mye man justerer det blir det ikke langt nok, jeg er 168, så det er ikke det at jeg er for høy heller. Mulig det er kommet en ny og bedre type siden jeg kjøpte min.Men til Jif får man mopper som man kan vaske i maskin og bruke om igjen, mer økonomisk, så vidt jeg vet får man ikke det til Swiffer Jeg har mange kluter som jeg gjerne ville brukt på gulvet, som jeg ikke får festet på jifen fordi den er så stor. Har ikke testa de på swiffern, men tror jeg ville fått festa de der. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 mamma kjøpte sin på nille. Takk for svar, får ta en tur dit da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.