Gå til innhold

Superhast. Rustent sykkelkjede.

Anbefalte innlegg

Kjedet er rustet. På en skala fra 1-10 hvor ti er ekstremt, vil jeg tro at det ligger på 7.

Bør jeg kjøpe nytt i dag, eller kan jeg fikse det med rustfjerner?

Sykkelen går litt tregt fremover pga rusten...

Må suge på labben for tiden, så svar helst at det holder å spraye. Iallefall frem til jeg får første lønn etter en laaaaang ferie :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193918-superhast-rustent-sykkelkjede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det må komme på, nytt kjede eller ei :)

Har ikke tid til en bomtur hos sykkelreperatøren, så jeg får tenke på det mens jeg er hos frisøren og så sjekke hva et ev. flertall her inne måtte mene.

Hilsen fra en blondine :))

Sleng på litt olje og se hvordan det går.

Annonse

Såpass rustet at det ikke lønner seg å bare sykle videre. Vil ødelegge mer enn kjedet v. bare å olje. Tips til deg, fyrlykt :)

Mer enn _bare_ kjedet.

Huff, så uforståelig jeg skriver enkelte ganger. Hold tunga beint i munnen ved lesing av mine innlegg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...