fuji1365380447 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 "For once in my life" med Stevie Wonder! ...trallalala.. I`m not alone anymore..." 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 girls just wanna have fun:-) åh...det er så mange det.. - Sunday bloody sunday/U2 - When Doves Cry/Prince - Rich Girl/Gwen Stefani Akkurat nå er jeg veldig svak for Akon- Mr Lonely. Jeg liker all slags typer musikk, det er en del av jobben min. 0 Siter
Gjest leni45 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 åh...det er så mange det.. - Sunday bloody sunday/U2 - When Doves Cry/Prince - Rich Girl/Gwen Stefani Akkurat nå er jeg veldig svak for Akon- Mr Lonely. Jeg liker all slags typer musikk, det er en del av jobben min. you are beautyful-james blunt 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 åh...det er så mange det.. - Sunday bloody sunday/U2 - When Doves Cry/Prince - Rich Girl/Gwen Stefani Akkurat nå er jeg veldig svak for Akon- Mr Lonely. Jeg liker all slags typer musikk, det er en del av jobben min. Gjør bloody sunday deg glad?? Det gjør meg dyster til sinns.. mvh 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Gjør bloody sunday deg glad?? Det gjør meg dyster til sinns.. mvh ja, men jeg liker sånne dystre sanger, syns de er så nydelige, og da blir jeg glad......men tårene kan trille og da, kommer helt an på humøret ) 0 Siter
alba76 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 ja, men jeg liker sånne dystre sanger, syns de er så nydelige, og da blir jeg glad......men tårene kan trille og da, kommer helt an på humøret ) beautiful day med u2!! 0 Siter
favn Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 åh...det er så mange det.. - Sunday bloody sunday/U2 - When Doves Cry/Prince - Rich Girl/Gwen Stefani Akkurat nå er jeg veldig svak for Akon- Mr Lonely. Jeg liker all slags typer musikk, det er en del av jobben min. U2s Sunday, bloody sunday handler om konflikten i Nord-Irland og er en direkte referanse til en 'blodig søndag' i den historien der 13 irer ble drept. Ikke mye å bli glad for? Men teksten er jo også om håp gjennom Jesus. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 "Blister in the sun" med Violent Femmes er sånn herlig gladskranglete. ;o) 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 U2s Sunday, bloody sunday handler om konflikten i Nord-Irland og er en direkte referanse til en 'blodig søndag' i den historien der 13 irer ble drept. Ikke mye å bli glad for? Men teksten er jo også om håp gjennom Jesus. Det er ikke teksten som gjør meg glad, bare det at jeg digger U2 og det er favorittsangen. Vet hva teksten handler om, og den kan like gjerne få meg til å gråte. 0 Siter
Knotten Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Å, det er så mange det En god 80-talls melodi som drar frem gode minner, for eksempel TOTOs Africa 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Akkurat idag har jeg fått en grusomt irriterende sang på hjernen!! Går rundt og nynner "Karlsson, Karlsson, verdens beste Karlsson!" Sikkert like godt at jeg kun husker refrenget... Ugh, håper det går over snart.... 0 Siter
muriel Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Den sangen til Bryan Adams...husker ikke hva den heter - "If you love a woman" eller "have you ever really loved a woman". Kooooose ) 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jenter - 3 Busserulls Drive - Alan Jackson Har alt - Anne Grete Preus Nordmenn er gale - Banana Airlines Manic Monday - Bangles You win again - Bee Gees Jag går med dej - Björn Afzelius Alt du vil ha, En vakker dag - Bjørn Eidsvåg No surrender - Bruce Springsteen Vill, vakker & våt, Tigergutt - CC Cowboys Fire on the water, Ship to shore - Chris de Burgh Girls just wanna have fun - Cindy Lauper London calling - The Clash Woman next door - Corbin Turistens klagan, Brev från kolonien - Cornelis Wreeswijk Det meste med Creedence Clearwater Revival I just died in your arms tonight - Cutting Crew Opel Rekord, Æ har itj sagt, Norsk standard, Ainner sida av ælva, En herlig hem'lighet - D.D.E. Walk of life, Heavy fuel, Ride across the river, How long - Dire Straits Lunch i det grønne - Dum Dum Boys Your song, Mansfield, Crocodile Rock - Elton John Don't be cruel, Devil in disguise - Elvis Girls keep secrets in the strangest ways - Ephemera The final countdown - Europe Lemon tree - Fool's garden Sink to the bottom - Fountains of Wayne Much too young (to feel this damn old), Friends in low places - Garth Brooks Driving the last spike - Genesis Det meste med Gitarkameratene Basket case, American idiot - Green Day Sommartider, Flickan i en Cole Porter song - Gyllene tider Førr ei dame, Levende lyd, Prøv igjen, Sangen om i morra, Kjærlighetsvisa - Halvdan Sivertsen Fire fine lænestola, Førarkortet - Hans Rotmo Krasafaren steinbu, Den finast eg veit, Som eit lauv i eit vindkast - Hellbillies Jenta i Änglagård, Evig eies (kun et dårlig rykte), Til fots over Grønland, Veien hjem, Trengte ingen - Henning Kvitnes Stilig, Kor e alle helter hen - Jan Eggum Texas Jensen - Jonas Fjeld Kontroll på kontinentet, Mr. Kaiser, hans Constance og meg - Kaizers Orchestra Hurtigrute, Livet som blei borte - Kari Bremnes Wuthering heights - Kate Bush Pärlor, Sundance Kid - Kent De smukke unge mennesker, Susan Himmelblå, Rocco, Papirsklip - Kim Larsen Can't fight the moonlight - LeAnn Rimes First we take Manhattan, Take this waltz, Democracy, In my secret life - Leonard Cohen Sailing to Philadelphia, The last laugh, Boom like that, Nobody's got the gun - Mark Knopfler Før hanen galer, Spesiell, Fra vett og forstand, Stjålen båt, Tøffe tider, Lyseblå hagestolar, Så kom det skyer, Sommardrøm, Søster Cecilie - Matti Røssland Sakta lägger båten ut från land - Mikael Wiehe Det meste med MODS Sunday people - The Monroes Always look at the bright side of life - Monty Python Mye med New Jordal Swingers Kveldssong for deg og meg, Texas, Farvel til deg, Lause ting, Kom - Odd Nordstoga Ein nordmann sin draum, Stao no pao, Eventyr, Spelemann - Olav Stedje It's a sin - Pet Shop Boys We fly so close, You'll be in my heart - Phil Collins Comfortably numb, the thin ice, Another brick in the wall (part I & III), Learning to fly, Shine on you crazy diamond - Pink Floyd Det meste med Prima Vera Bohemian Rhapsody, We are the champions, We will rock you - Queen Leaving New York, The outsiders, Nightswimming, What's the frequenzy Kenneth? - R.E.M. Take it on the run - R.E.O. Speedwagon Tsjeriåu, Dødsøt - Ravi & DJ Løv Sing me a song, Change the attitude, Friends will be friends, United in a scream - Return It must have been love, Joyride, Big L, Almost unreal - Roxette I drove all night - Roy Orbison Det meste med Salhus Vinskvetten Still in love - Stage Dolls Fields of gold - Sting Lån mæ nå'n tima, Dele med dæ, Snart gryr en dag - Trygve Hoff Rom i regnet, Evangeline, Stackars Jack, Öppna landskap - Ulf Lundell Nåken gode ting, Våken drøm - Vamp I ei 60-sone - Vassendgutane Det meste med Vazelina Bilopphøggers Skipsekspedisjonen, God stund, Gutta på golvet, Vestlandet i meg - Vestlandsfanden Det var vel det, har sikkert glemt noen... 0 Siter
Gjest et par sanger Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 "It's fun to be in the W.M.C.A." og "D.I.S.C.O.". Jeg husker også en sang som går noe sånn: It's a wonderful, wonderful life. Og "Smooth" med Santana er fin. 0 Siter
Goliath Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 "Your song" med Elton John gjør meg glad. Ikke minst fordi den har en spesiell betydning for meg:-) Her er for øvrig teksten: http://www.eltonography.com/songs/your_song.html 0 Siter
Goliath Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jenter - 3 Busserulls Drive - Alan Jackson Har alt - Anne Grete Preus Nordmenn er gale - Banana Airlines Manic Monday - Bangles You win again - Bee Gees Jag går med dej - Björn Afzelius Alt du vil ha, En vakker dag - Bjørn Eidsvåg No surrender - Bruce Springsteen Vill, vakker & våt, Tigergutt - CC Cowboys Fire on the water, Ship to shore - Chris de Burgh Girls just wanna have fun - Cindy Lauper London calling - The Clash Woman next door - Corbin Turistens klagan, Brev från kolonien - Cornelis Wreeswijk Det meste med Creedence Clearwater Revival I just died in your arms tonight - Cutting Crew Opel Rekord, Æ har itj sagt, Norsk standard, Ainner sida av ælva, En herlig hem'lighet - D.D.E. Walk of life, Heavy fuel, Ride across the river, How long - Dire Straits Lunch i det grønne - Dum Dum Boys Your song, Mansfield, Crocodile Rock - Elton John Don't be cruel, Devil in disguise - Elvis Girls keep secrets in the strangest ways - Ephemera The final countdown - Europe Lemon tree - Fool's garden Sink to the bottom - Fountains of Wayne Much too young (to feel this damn old), Friends in low places - Garth Brooks Driving the last spike - Genesis Det meste med Gitarkameratene Basket case, American idiot - Green Day Sommartider, Flickan i en Cole Porter song - Gyllene tider Førr ei dame, Levende lyd, Prøv igjen, Sangen om i morra, Kjærlighetsvisa - Halvdan Sivertsen Fire fine lænestola, Førarkortet - Hans Rotmo Krasafaren steinbu, Den finast eg veit, Som eit lauv i eit vindkast - Hellbillies Jenta i Änglagård, Evig eies (kun et dårlig rykte), Til fots over Grønland, Veien hjem, Trengte ingen - Henning Kvitnes Stilig, Kor e alle helter hen - Jan Eggum Texas Jensen - Jonas Fjeld Kontroll på kontinentet, Mr. Kaiser, hans Constance og meg - Kaizers Orchestra Hurtigrute, Livet som blei borte - Kari Bremnes Wuthering heights - Kate Bush Pärlor, Sundance Kid - Kent De smukke unge mennesker, Susan Himmelblå, Rocco, Papirsklip - Kim Larsen Can't fight the moonlight - LeAnn Rimes First we take Manhattan, Take this waltz, Democracy, In my secret life - Leonard Cohen Sailing to Philadelphia, The last laugh, Boom like that, Nobody's got the gun - Mark Knopfler Før hanen galer, Spesiell, Fra vett og forstand, Stjålen båt, Tøffe tider, Lyseblå hagestolar, Så kom det skyer, Sommardrøm, Søster Cecilie - Matti Røssland Sakta lägger båten ut från land - Mikael Wiehe Det meste med MODS Sunday people - The Monroes Always look at the bright side of life - Monty Python Mye med New Jordal Swingers Kveldssong for deg og meg, Texas, Farvel til deg, Lause ting, Kom - Odd Nordstoga Ein nordmann sin draum, Stao no pao, Eventyr, Spelemann - Olav Stedje It's a sin - Pet Shop Boys We fly so close, You'll be in my heart - Phil Collins Comfortably numb, the thin ice, Another brick in the wall (part I & III), Learning to fly, Shine on you crazy diamond - Pink Floyd Det meste med Prima Vera Bohemian Rhapsody, We are the champions, We will rock you - Queen Leaving New York, The outsiders, Nightswimming, What's the frequenzy Kenneth? - R.E.M. Take it on the run - R.E.O. Speedwagon Tsjeriåu, Dødsøt - Ravi & DJ Løv Sing me a song, Change the attitude, Friends will be friends, United in a scream - Return It must have been love, Joyride, Big L, Almost unreal - Roxette I drove all night - Roy Orbison Det meste med Salhus Vinskvetten Still in love - Stage Dolls Fields of gold - Sting Lån mæ nå'n tima, Dele med dæ, Snart gryr en dag - Trygve Hoff Rom i regnet, Evangeline, Stackars Jack, Öppna landskap - Ulf Lundell Nåken gode ting, Våken drøm - Vamp I ei 60-sone - Vassendgutane Det meste med Vazelina Bilopphøggers Skipsekspedisjonen, God stund, Gutta på golvet, Vestlandet i meg - Vestlandsfanden Det var vel det, har sikkert glemt noen... Blant disse fant jeg også mange som bidrar til "sindets munterhet" :-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jenter - 3 Busserulls Drive - Alan Jackson Har alt - Anne Grete Preus Nordmenn er gale - Banana Airlines Manic Monday - Bangles You win again - Bee Gees Jag går med dej - Björn Afzelius Alt du vil ha, En vakker dag - Bjørn Eidsvåg No surrender - Bruce Springsteen Vill, vakker & våt, Tigergutt - CC Cowboys Fire on the water, Ship to shore - Chris de Burgh Girls just wanna have fun - Cindy Lauper London calling - The Clash Woman next door - Corbin Turistens klagan, Brev från kolonien - Cornelis Wreeswijk Det meste med Creedence Clearwater Revival I just died in your arms tonight - Cutting Crew Opel Rekord, Æ har itj sagt, Norsk standard, Ainner sida av ælva, En herlig hem'lighet - D.D.E. Walk of life, Heavy fuel, Ride across the river, How long - Dire Straits Lunch i det grønne - Dum Dum Boys Your song, Mansfield, Crocodile Rock - Elton John Don't be cruel, Devil in disguise - Elvis Girls keep secrets in the strangest ways - Ephemera The final countdown - Europe Lemon tree - Fool's garden Sink to the bottom - Fountains of Wayne Much too young (to feel this damn old), Friends in low places - Garth Brooks Driving the last spike - Genesis Det meste med Gitarkameratene Basket case, American idiot - Green Day Sommartider, Flickan i en Cole Porter song - Gyllene tider Førr ei dame, Levende lyd, Prøv igjen, Sangen om i morra, Kjærlighetsvisa - Halvdan Sivertsen Fire fine lænestola, Førarkortet - Hans Rotmo Krasafaren steinbu, Den finast eg veit, Som eit lauv i eit vindkast - Hellbillies Jenta i Änglagård, Evig eies (kun et dårlig rykte), Til fots over Grønland, Veien hjem, Trengte ingen - Henning Kvitnes Stilig, Kor e alle helter hen - Jan Eggum Texas Jensen - Jonas Fjeld Kontroll på kontinentet, Mr. Kaiser, hans Constance og meg - Kaizers Orchestra Hurtigrute, Livet som blei borte - Kari Bremnes Wuthering heights - Kate Bush Pärlor, Sundance Kid - Kent De smukke unge mennesker, Susan Himmelblå, Rocco, Papirsklip - Kim Larsen Can't fight the moonlight - LeAnn Rimes First we take Manhattan, Take this waltz, Democracy, In my secret life - Leonard Cohen Sailing to Philadelphia, The last laugh, Boom like that, Nobody's got the gun - Mark Knopfler Før hanen galer, Spesiell, Fra vett og forstand, Stjålen båt, Tøffe tider, Lyseblå hagestolar, Så kom det skyer, Sommardrøm, Søster Cecilie - Matti Røssland Sakta lägger båten ut från land - Mikael Wiehe Det meste med MODS Sunday people - The Monroes Always look at the bright side of life - Monty Python Mye med New Jordal Swingers Kveldssong for deg og meg, Texas, Farvel til deg, Lause ting, Kom - Odd Nordstoga Ein nordmann sin draum, Stao no pao, Eventyr, Spelemann - Olav Stedje It's a sin - Pet Shop Boys We fly so close, You'll be in my heart - Phil Collins Comfortably numb, the thin ice, Another brick in the wall (part I & III), Learning to fly, Shine on you crazy diamond - Pink Floyd Det meste med Prima Vera Bohemian Rhapsody, We are the champions, We will rock you - Queen Leaving New York, The outsiders, Nightswimming, What's the frequenzy Kenneth? - R.E.M. Take it on the run - R.E.O. Speedwagon Tsjeriåu, Dødsøt - Ravi & DJ Løv Sing me a song, Change the attitude, Friends will be friends, United in a scream - Return It must have been love, Joyride, Big L, Almost unreal - Roxette I drove all night - Roy Orbison Det meste med Salhus Vinskvetten Still in love - Stage Dolls Fields of gold - Sting Lån mæ nå'n tima, Dele med dæ, Snart gryr en dag - Trygve Hoff Rom i regnet, Evangeline, Stackars Jack, Öppna landskap - Ulf Lundell Nåken gode ting, Våken drøm - Vamp I ei 60-sone - Vassendgutane Det meste med Vazelina Bilopphøggers Skipsekspedisjonen, God stund, Gutta på golvet, Vestlandet i meg - Vestlandsfanden Det var vel det, har sikkert glemt noen... Phu! Jeg er jammen glad for at jeg ikke bor sammen med deg.. Da hadde det blitt mye krangling om musikken, altså ;-) Jammen godt at folk er forskjellige! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.