favn Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jenter - 3 Busserulls Drive - Alan Jackson Har alt - Anne Grete Preus Nordmenn er gale - Banana Airlines Manic Monday - Bangles You win again - Bee Gees Jag går med dej - Björn Afzelius Alt du vil ha, En vakker dag - Bjørn Eidsvåg No surrender - Bruce Springsteen Vill, vakker & våt, Tigergutt - CC Cowboys Fire on the water, Ship to shore - Chris de Burgh Girls just wanna have fun - Cindy Lauper London calling - The Clash Woman next door - Corbin Turistens klagan, Brev från kolonien - Cornelis Wreeswijk Det meste med Creedence Clearwater Revival I just died in your arms tonight - Cutting Crew Opel Rekord, Æ har itj sagt, Norsk standard, Ainner sida av ælva, En herlig hem'lighet - D.D.E. Walk of life, Heavy fuel, Ride across the river, How long - Dire Straits Lunch i det grønne - Dum Dum Boys Your song, Mansfield, Crocodile Rock - Elton John Don't be cruel, Devil in disguise - Elvis Girls keep secrets in the strangest ways - Ephemera The final countdown - Europe Lemon tree - Fool's garden Sink to the bottom - Fountains of Wayne Much too young (to feel this damn old), Friends in low places - Garth Brooks Driving the last spike - Genesis Det meste med Gitarkameratene Basket case, American idiot - Green Day Sommartider, Flickan i en Cole Porter song - Gyllene tider Førr ei dame, Levende lyd, Prøv igjen, Sangen om i morra, Kjærlighetsvisa - Halvdan Sivertsen Fire fine lænestola, Førarkortet - Hans Rotmo Krasafaren steinbu, Den finast eg veit, Som eit lauv i eit vindkast - Hellbillies Jenta i Änglagård, Evig eies (kun et dårlig rykte), Til fots over Grønland, Veien hjem, Trengte ingen - Henning Kvitnes Stilig, Kor e alle helter hen - Jan Eggum Texas Jensen - Jonas Fjeld Kontroll på kontinentet, Mr. Kaiser, hans Constance og meg - Kaizers Orchestra Hurtigrute, Livet som blei borte - Kari Bremnes Wuthering heights - Kate Bush Pärlor, Sundance Kid - Kent De smukke unge mennesker, Susan Himmelblå, Rocco, Papirsklip - Kim Larsen Can't fight the moonlight - LeAnn Rimes First we take Manhattan, Take this waltz, Democracy, In my secret life - Leonard Cohen Sailing to Philadelphia, The last laugh, Boom like that, Nobody's got the gun - Mark Knopfler Før hanen galer, Spesiell, Fra vett og forstand, Stjålen båt, Tøffe tider, Lyseblå hagestolar, Så kom det skyer, Sommardrøm, Søster Cecilie - Matti Røssland Sakta lägger båten ut från land - Mikael Wiehe Det meste med MODS Sunday people - The Monroes Always look at the bright side of life - Monty Python Mye med New Jordal Swingers Kveldssong for deg og meg, Texas, Farvel til deg, Lause ting, Kom - Odd Nordstoga Ein nordmann sin draum, Stao no pao, Eventyr, Spelemann - Olav Stedje It's a sin - Pet Shop Boys We fly so close, You'll be in my heart - Phil Collins Comfortably numb, the thin ice, Another brick in the wall (part I & III), Learning to fly, Shine on you crazy diamond - Pink Floyd Det meste med Prima Vera Bohemian Rhapsody, We are the champions, We will rock you - Queen Leaving New York, The outsiders, Nightswimming, What's the frequenzy Kenneth? - R.E.M. Take it on the run - R.E.O. Speedwagon Tsjeriåu, Dødsøt - Ravi & DJ Løv Sing me a song, Change the attitude, Friends will be friends, United in a scream - Return It must have been love, Joyride, Big L, Almost unreal - Roxette I drove all night - Roy Orbison Det meste med Salhus Vinskvetten Still in love - Stage Dolls Fields of gold - Sting Lån mæ nå'n tima, Dele med dæ, Snart gryr en dag - Trygve Hoff Rom i regnet, Evangeline, Stackars Jack, Öppna landskap - Ulf Lundell Nåken gode ting, Våken drøm - Vamp I ei 60-sone - Vassendgutane Det meste med Vazelina Bilopphøggers Skipsekspedisjonen, God stund, Gutta på golvet, Vestlandet i meg - Vestlandsfanden Det var vel det, har sikkert glemt noen... Det kaller jeg seriøst schizofren musikksmak. Endel av det der ler jeg rått av, andre ting betaler jeg gladelig for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.