alba76 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 kanskje litt rart spørsmål men...nysgjerrig jeg :-) min veske er nemlig helt kaotisk.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tar en titt: Lommebok, mobiltelefon, nøkleknippe, solbriller. Notisbok, 3 kulepenner, lommespeil, legofigur, fuktighetskrem, 8 Hour Cream, lighter, fyrstikker, Kleenex, tyggis og boka "Gudfaren - de ukjente årene". 0 Siter
Line Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nå har jeg så lita veske, at det kun er plass til mobil, pengebok og nøkkelknippe. 0 Siter
morsan Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 lommebok, mobiltelefon, nøkler, solbriller, 7. sans, en halv tyggispakke, to lipgloss, en lebepomade, 1 lommespeil, en kortholder for visittkort og en eske Läkerol. Og busskort! ;-) 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ok... opptelling etterhvert som jeg graver her...: En kvittering fra Clas Ohlson. En mobiltelefon. En myntpung. En inngangsbillett til Dyreparken i Kristiansand, fra juni. Et kaffekort fra Samson Et håndspeil. En pakke Ekstra (gul) En Lypsyl Shine (rosa) To egyptiske mynter En knapp. En Lypsyl Shine til (hvit) En nøkkel jeg ikke vet hva er til (koffert kanskje?) En almanakk for 2005 En pakke Paracet. En flaske Suprecur hormonspray. Enda en Lypsyl Shine (rød) Ett skaphåndtak fra Clas Ohlson som skal byttes... En Labello lipgloss. En annen lipgloss som merket er slitt av på. En kortmappe. Nøkkelknippe. En pilleeske. En eske Lacryl. En kvittering fra Princess. Og en mandarin Lip Balm. ...har jeg en lipgloss-fetisj...!? :-o 0 Siter
Aryane Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 - lommebok - mobiltelefon - nøkler - A-plan - noen paracet og et par Zyrtek - et eple - diverse leppestifter og lipglosser - en taxfreekatalog - en box B-total - ekstra SD kort til kamera - MP3 spiller - fjernkontroll til garasjeporten - brosjyre fra et Spa (drømme drømme) - noen prøver jeg fikk i et parfymeri - flere kulepenner -fjernkontroll til stereoanlegget, vet ikke hvordan den havnet der, men.... - et par postkort med kaptein Sabeltann på + noen gullmynter Tømte vesken på pulten for å sjekke, fant ikke noe mer jeg.... greit å ha litt å ta seg til i arbeidstiden ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 4 bleier, helskift til baby, tørkepapir, håndkle, gulpekluter, lommebok, fotoapparat, lommeespeil, dekkstift, to leppepomader, tyggis. Og mobilen når jeg går ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Bytta veske i morrest (sommerveska ble satt bort) så jeg tror jeg har oversikten: - lommebok - mobil - busskort - to nøkkelhanker - lebestift - lebepomade - saltpastiller - lommetørkle I grunnen ikke så veldig spennende ser jeg. 0 Siter
alba76 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Bytta veske i morrest (sommerveska ble satt bort) så jeg tror jeg har oversikten: - lommebok - mobil - busskort - to nøkkelhanker - lebestift - lebepomade - saltpastiller - lommetørkle I grunnen ikke så veldig spennende ser jeg. discman,et par cd`er,lipglosser,speil,fishermans friend,tyggis,parfyme,nøkler,batterier,kulepenn,leppestift,mobil og lommebok... og masse annet ræl!! 0 Siter
Knotten Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Kjøpte meg akkurat en ny, og det meste av kaoset ligger fortsatt igjen i den gamle (viser hvor mye jeg har bruk for det..) Skal vi se;Mobillader, Repsils, huskelapp til bursdagsinnkjøpet i ettermiddag, en bitteliten paraply, en pakke Extra og en med Fishermans Friend (mint), astmamedisin og adrenalinsprøyte til bruk ved vepestikk, og, i alle dager, en henger til å henge sokker i 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nøkler, solbriller, paraply, tyggis, saltpastiller, tampong, speil, leppomade, leppestift, minisize deodorant, mp3-spiller, to stk. batterier (til spilleren så klart), paracet, plaster, lommebok, og mobil =) 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 -Tobakk -Neglefil -neglesaks-til pus -DOVE lebepomade -mobil -en hårstrikk... Forstår ikke hvordan dere har plass til alt det dere går å bærer på hehe 0 Siter
muriel Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 er ikke "håndveske-typen", men jeg kjøpte meg en geniel liten sak for noen mnd siden, som jeg faktisk bruker. Den har innebygd lommebok - så det er vel derfor den er i bruk, hehe. Innhold for øvrig: Mobil. Punktum. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Huff, jeg orker ikke se over hva jeg har i veska, tror jeg har alt og ingenting ;-) Men jeg har mangen små vesker som blir brukt når jeg er på by`n o.l, og der er det bare plass til mobil, lommebok og en tyggispakke el. dropseske. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Lommebok, lipliner og leppestift, mascara, en lighter, tyggis, neglefil, rutetider for Oslo Sporveier, førerkortet mitt og to regninger jeg skal betale. 0 Siter
favn Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det vanlige... rullings, sveitserkniv, truseskift og nok parkeringspenger. 0 Siter
flisa Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Oj! Har ryggsekk jeg... lommepung 2 mobiler kamera m/ledning en boks 600 mg Ibux en boks Levaxin en pakka Paracet 1 gammel togbillet Nøkkelknippe Brilleetui med briller Letherman håndsåpe - en liten prøveflaske 3 lebestifter et armbånd Svart negllakk (den er for søren ikke min) limstift Brev om lønnsforhøyelse Venstre-brosjyrer Togtabell 3 bind 3 plastskjeer og 4 peanøtter 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Min var stappfull av alt mulig rot etter Danmarksturen, så da jeg skulle gå i dag, tømte jeg alt ut på golvet i vaskerommet... Nå inneholder den: Lommebok 3 filmer som jeg skal fremkalle Nøkler Ekstrabukse til minstejenta som hun skulle hatt med i barnehagen -OBS! Mobiltelefon Kvittering på to kubbelys jeg kjøpte i stad for å ha mynter til parkometeret. Ikke så dårlig???? 0 Siter
damedame Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Parfyme (liten flaske). Leppestift. Ob, q-tips, lommebok, mobil. Ligger ofte 3-5 hårspenner i bunnen av veska. Lapp med navne og telefonnummer i tilfelle jeg mister veska. Penn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.