Gå til innhold

hva inneholder DIN håndveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg akkurat en ny, og det meste av kaoset ligger fortsatt igjen i den gamle (viser hvor mye jeg har bruk for det..)

Skal vi se;Mobillader, Repsils, huskelapp til bursdagsinnkjøpet i ettermiddag, en bitteliten paraply, en pakke Extra og en med Fishermans Friend (mint), astmamedisin og adrenalinsprøyte til bruk ved vepestikk, og, i alle dager, en henger til å henge sokker i :)

hehe, henger til sokkene... :)

Alltid berett, liksom? :)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mil1365380270

10

• carma

6

• Goliath

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe, henger til sokkene... :)

Alltid berett, liksom? :)

*flire* Javisst! Der har du meg :)

Skrevet

- 2 mobiltelefoner

- lommebok

- sminkepunk med 5 lipgloss, pudder, dekkstift og en lebestift

- plaster

- pille-ekse med paracet

- zyrtec

- mac donalds leke

- tannpirkere

- 3 sett nøkler

- div. kvitteringer

- hårspray

- papirlommetørkler

- lightere

- "gul" tusj

- kulepenner

- visittkort

Gjest min veske
Skrevet

Lommebok, nøkler, migrene-medisin, lypsyl, en knøttliten lotion og en nesten tom tyggipakke.

Gjest min veske
Skrevet

Lommebok, nøkler, migrene-medisin, lypsyl, en knøttliten lotion og en nesten tom tyggipakke.

Moren min har en veske som er blytung. Jeg skulle gått gjennom den her, men det hadde blitt en altfor lang liste... Jeg tror hun har almanakk(er) og papirer i den samt sminkeveske + mer.

laguna1365380434
Skrevet

Lommebok, leppestift, kajal,speil, sigaretter &lighter, gaffel(!), par cdplater, våtservietter, en ring, diverse nøkler,hodepinetabletter,mentolatumsalve, jordbærleppepomade, 2lypsyl, 3 penner, 2 kvitteringer, 4-5 halvoppløste & uleselige lapper som jeg regner med har innholdt noens tlfnr/epost,skolisser,3 oppbrukte handle & gjøre lister, lapp med boggleresultater,en ubestemmelig tegning,lykkesteiner, en løs sneip(æsj!) og ett sett bilder. Dett var dett.

Må vist rydde vesken! Den var jo ikke rent lite skrotsprengt..Takk for påminnelsen!:-)

Skrevet

Her ser det ut som om det er MANGE som burde ryddet litt i veska...:-)

Det er helt klart ingen myte at damevesker ofte inneholder det utroligste - og det unødvendigste....he-he

Skrevet

Sjekket nå :-) En tampong, en barnetruse, våtservietter, hårstrikker, hårspenner, lommebok, ansiktskrem, et råttent eple. Ja, jeg har en stor veske :-)

Skrevet

Bytter håndveske ganske ofte, etter vær, antrekk og anledning. Derfor inneholder den ikke så mye: Lommebok, mobil, nøkler, lipgloss, Paracet og lighter.

Gjest Halling
Skrevet

Bare en kommentar: er det normalt å gå rundt med en uåpnet halv pils og en utbrukt, stor lyspære i veska en uke uten å oppdage det?

mil1365380270
Skrevet

Zyrtec, 4 lipgloss, mascara, tamponger, mange kvitteringer, nøkler, NAF-kort, sunblock, foundationstick + foundationtube, 4 hårstrikker, 2 hårspenner, røyk og lighter, kniv/saks/skrutrekker-i ett, lommebok, Reactine, papirlommetørkleer, leppepomade, lebestift, hårbørste, neglefil, to penner + et lite notatblokksett m/penn, kortisonkrem, Canesten og passordkalkulatoren til nettbanken gitt! Det var der den var?!!

Veldig nyttig med all sminken, jeg bruker ikke sminke til daglig... Ja, ja, det kan jo skje noe en dag, og da kan den sikkert komme godt med ;-)

Mangler egentlig bare tannbørste og passet, så er jeg klar til å dra hvor som helst ;-)

Skrevet

Min veske kaller jeg bare for avgrunnen...og den inneholder ganske mye.

Skal vi se:

kortmappe, pengepung, mobil, liten veske (som inneholder plaster, tabletter, aloe vera-gele,neglefil, tamponger), liten veske (som inneholder flaskeåpner, målebånd), kalkulator, kulepenn, sminkeveske (som inneholder leppestift, alt-i-ett-pudderkrem, mascara, eyeliner), nøkler, nøkkelkort, helsekort.

Tror jeg fikk med meg alt, nå.

;)

Skrevet

Min veske kaller jeg bare for avgrunnen...og den inneholder ganske mye.

Skal vi se:

kortmappe, pengepung, mobil, liten veske (som inneholder plaster, tabletter, aloe vera-gele,neglefil, tamponger), liten veske (som inneholder flaskeåpner, målebånd), kalkulator, kulepenn, sminkeveske (som inneholder leppestift, alt-i-ett-pudderkrem, mascara, eyeliner), nøkler, nøkkelkort, helsekort.

Tror jeg fikk med meg alt, nå.

;)

Åja, glemte at jeg har en pakke tyggis, en pose Lackerol og en hårspenne oppi også, hehe.

mil1365380270
Skrevet

Bare en kommentar: er det normalt å gå rundt med en uåpnet halv pils og en utbrukt, stor lyspære i veska en uke uten å oppdage det?

I alle fall ikke uten å knuse lyspæra. Tror kanskje jeg hadde funnet pilsen og drukket den... Nei - det er ikke normalt! ;-)

Skrevet

Når du leser en del av de andre innleggene her, så kan det nesten synes som om det ikke er så unormalt....:-)

Gjest Halling
Skrevet

Når du leser en del av de andre innleggene her, så kan det nesten synes som om det ikke er så unormalt....:-)

Hva med en muggen pizzabit med ukjent opprinnelse, innpakket i en serviett, avslørt av lukta?

Skrevet

Lommebok, lipliner og leppestift, mascara, en lighter, tyggis, neglefil, rutetider for Oslo Sporveier, førerkortet mitt og to regninger jeg skal betale.

Glemte visst mobil, nøkler og Ibux. :)

Skrevet

Hva med en muggen pizzabit med ukjent opprinnelse, innpakket i en serviett, avslørt av lukta?

Som sagt....

Intet overrasker meg lenger når det gjelder damevesker....:-)

Gjest Halling
Skrevet

Som sagt....

Intet overrasker meg lenger når det gjelder damevesker....:-)

Det er ganske komisk.

Tro det eller ei: jeg spurte om lov til å snu en slik på hodet og tømme ut alt, og se hva som var i. Som sagt så gjort. Så smeller det: "Næh, der er den!" 4 ganger!

Skrevet

Zyrtec, 4 lipgloss, mascara, tamponger, mange kvitteringer, nøkler, NAF-kort, sunblock, foundationstick + foundationtube, 4 hårstrikker, 2 hårspenner, røyk og lighter, kniv/saks/skrutrekker-i ett, lommebok, Reactine, papirlommetørkleer, leppepomade, lebestift, hårbørste, neglefil, to penner + et lite notatblokksett m/penn, kortisonkrem, Canesten og passordkalkulatoren til nettbanken gitt! Det var der den var?!!

Veldig nyttig med all sminken, jeg bruker ikke sminke til daglig... Ja, ja, det kan jo skje noe en dag, og da kan den sikkert komme godt med ;-)

Mangler egentlig bare tannbørste og passet, så er jeg klar til å dra hvor som helst ;-)

Kjenner vi hverandre? *S*

Ei jeg studerte sammen med hadde en diger bag av en veske med alt mulig oppi - klar for overnatting hvor som helst! ;-)

Husker en gang jeg hadde linsetrøbbel og spurte om hun tilfeldigvis hadde linesevann. Joda, sa hun, og dro opp av veska en diger flaske! ;-) Ikke noe "lommeformat" der nei! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...