Gå til innhold

hva inneholder DIN håndveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ser det ut som om det er MANGE som burde ryddet litt i veska...:-)

Det er helt klart ingen myte at damevesker ofte inneholder det utroligste - og det unødvendigste....he-he

Jeg så en gang et innsalg på TV der men tok en titt i diverse damers håndvesketr. En av dem hadde til og med med seg noen store servietter i damask - hun likte ikke papirservietter, og hvem vet når man plutselig ender opp på Mc Donalds eller en pølsebu? *S* Samme dama hadde også noen plastbeger i veska (engangs-), for hvis hun ble tørst og kjøpte seg noe å drikke i en kiosk, var det ekkelt å drikke av flaska!! *s*

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mil1365380270

10

• carma

6

• Goliath

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ganske komisk.

Tro det eller ei: jeg spurte om lov til å snu en slik på hodet og tømme ut alt, og se hva som var i. Som sagt så gjort. Så smeller det: "Næh, der er den!" 4 ganger!

he-he-he....

mil1365380270
Skrevet

Kjenner vi hverandre? *S*

Ei jeg studerte sammen med hadde en diger bag av en veske med alt mulig oppi - klar for overnatting hvor som helst! ;-)

Husker en gang jeg hadde linsetrøbbel og spurte om hun tilfeldigvis hadde linesevann. Joda, sa hun, og dro opp av veska en diger flaske! ;-) Ikke noe "lommeformat" der nei! *S*

He-he! Har nok ikke linsevann, men ville nok hatt det, om jeg av og til, en sjelden gang, brukte linser ;-)

Min er en sekk, får så vondt i skulderen. Hodepinen er nesten faværende også, for ikke å snakke om nakken, hjalp på den også :-)

Har forsøkt å ikke putte tilbake alt når jeg bytter, men det fylles opp med en gang...

Skrevet

Det vanlige... rullings, sveitserkniv, truseskift og nok parkeringspenger.

*he he*

Skrevet

Jeg så en gang et innsalg på TV der men tok en titt i diverse damers håndvesketr. En av dem hadde til og med med seg noen store servietter i damask - hun likte ikke papirservietter, og hvem vet når man plutselig ender opp på Mc Donalds eller en pølsebu? *S* Samme dama hadde også noen plastbeger i veska (engangs-), for hvis hun ble tørst og kjøpte seg noe å drikke i en kiosk, var det ekkelt å drikke av flaska!! *s*

Kvinnfolk assa....:-)

mil1365380270
Skrevet

Det er ganske komisk.

Tro det eller ei: jeg spurte om lov til å snu en slik på hodet og tømme ut alt, og se hva som var i. Som sagt så gjort. Så smeller det: "Næh, der er den!" 4 ganger!

Mun veske må som regel to ganger gjennom sikkerhetskontrollen, den røntgengreia. En stund tilbake var det noe de lurte på, og stakkars tolleren begynte å lesse ut... Og der står jeg, lettere beskjemmet, men det så ut som han syntes var litt komisk, faktisk ;-)

Skrevet

Kvinnfolk assa....:-)

*S*

Ja, du sier noe, Jeg har egentlig aldri forstått hvorfor mange damer drasser med så mye - tungt blir det og uoversiktlig er det.

Jeg har jo med meg mer enn en mann får i en vanlig innerlomme, men lite i "kvinnesammenheng", og jeg velger alltid vesker som bare passer akkurat til det lille jeg skal ha med meg! :-)

Derfor har gubbeluren forlengst skjønt at han ikke kan spørre om å få legge lommeboka si i veska mi når vi er ute på by'n!;-)

Skrevet

Mun veske må som regel to ganger gjennom sikkerhetskontrollen, den røntgengreia. En stund tilbake var det noe de lurte på, og stakkars tolleren begynte å lesse ut... Og der står jeg, lettere beskjemmet, men det så ut som han syntes var litt komisk, faktisk ;-)

Jeg ble også stoppet i veskegjennomlysningsdingsen på Gardermoen en gang. En stram vakt kom og henviste meg "pent" til et prøveromlignende avlukke like ved. Der måtte jeg tømme veska fordi det var noe som så farlig ut på gjennomlysningen - nemlig en kjempeskummel nøkkelring..!! Huff, jeg kunne jo drept noen med den! :-o

Gjest Halling
Skrevet

Den røntgengreia er fin å glane på når man må vente noen timers tid, og på en flyplass i Tyskland gjennomlyste de store kofferter ute i hallen. Der kunne jeg se på en diger skjerm en koffert som inneholdt to avlange greier med to batterier etter hverandre og en liten motor i den runde enden :-)

mil1365380270
Skrevet

Jeg ble også stoppet i veskegjennomlysningsdingsen på Gardermoen en gang. En stram vakt kom og henviste meg "pent" til et prøveromlignende avlukke like ved. Der måtte jeg tømme veska fordi det var noe som så farlig ut på gjennomlysningen - nemlig en kjempeskummel nøkkelring..!! Huff, jeg kunne jo drept noen med den! :-o

Jeg har glemt å ta ut ting som faktisk er farlige, lommekniv og sånn, uten at de har funnet den. Har bare mistet en ting. Så jeg synes de er for lite strenge.

Heldig du som fikk stå bak gardin, min ble tømt ute i rommet ;-)

Skrevet

Jeg har glemt å ta ut ting som faktisk er farlige, lommekniv og sånn, uten at de har funnet den. Har bare mistet en ting. Så jeg synes de er for lite strenge.

Heldig du som fikk stå bak gardin, min ble tømt ute i rommet ;-)

Jada, det er sant det. De bør jo sjekke opp alt mistenkelig.

Skal sies at dette var et par uker etter 11. september, så sikkerheten var jo max skjerpet. Måtte av med skoene for gjennomlysing av helene også den gangen :-)

Skrevet

Ikke så lenge etter 11/9 skulle jeg til utlandetl, og måtte da pent pakke min bitte-bitte lille brodérsaks i kofferten.

Vel ombord i flyet så jeg flere damer som satt og STRIKKET!

Skulle tro man kan utføre adskillig mer skade med 5 skarpe metallpinner enn med en bitteliten saks! ;-)

mil1365380270
Skrevet

Den røntgengreia er fin å glane på når man må vente noen timers tid, og på en flyplass i Tyskland gjennomlyste de store kofferter ute i hallen. Der kunne jeg se på en diger skjerm en koffert som inneholdt to avlange greier med to batterier etter hverandre og en liten motor i den runde enden :-)

Sikkert litt gøy for de som jobber der også, i en ellers kjedelig hverdag. Men jeg kan betakke meg for røntging i full offentlighet, selv om jeg ikke har for vane å frakte dildoer :-)

Skrevet

Ikke så lenge etter 11/9 skulle jeg til utlandetl, og måtte da pent pakke min bitte-bitte lille brodérsaks i kofferten.

Vel ombord i flyet så jeg flere damer som satt og STRIKKET!

Skulle tro man kan utføre adskillig mer skade med 5 skarpe metallpinner enn med en bitteliten saks! ;-)

Ja, dette var også rett etter 11. september. Det er jo bra at de passer på, men det var jo merkelig vurdering av farlige gjenstander syns jeg :-)

Gjest Halling
Skrevet

Diskriminering.

De fleste som jobber med slikt vet godt at det er lett å få med seg våpen. Et våpen kan lages slik at det ligner noe helt annet, og settes sammen av deler som ikke er identifiserbare som våpendeler.

Sprengstoff finnes i så mange former at det er umulig å finne alle.

Det er allerede framvist en sparyboks som virker som en håndgranat med flytende sprengstoff.

Skrevet

Diskriminering.

De fleste som jobber med slikt vet godt at det er lett å få med seg våpen. Et våpen kan lages slik at det ligner noe helt annet, og settes sammen av deler som ikke er identifiserbare som våpendeler.

Sprengstoff finnes i så mange former at det er umulig å finne alle.

Det er allerede framvist en sparyboks som virker som en håndgranat med flytende sprengstoff.

Hva mener du med diskriminering?

Skrevet

Ja, dette var også rett etter 11. september. Det er jo bra at de passer på, men det var jo merkelig vurdering av farlige gjenstander syns jeg :-)

Et par års tid FØR 11/9 slapp vi gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen uten at bamsen til sønnen min ble gjennomlyst, for han satte i DET vrælet dra de prøvde å ta fra ham bamsen.

Også dengangen tenkte jeg at det var litt slapt av dem å ikke ta bamsen likevel, men samtidig var jeg jo takknemlig for at de lot han få ha den i fred! ;-)

Skrevet

Svigermors råd: bruk så liten veske du kan så slipper du å drasse på andres saker.

Hodt poeng.

Hver gang vi skal av gårde får jeg alt fra en dukke, gubbens telefon og lommebok og tykke gensere i vesken....

Uansett- jeg drar aldri fra sminken, disc-manen og en tommestokk

Skrevet

Sikkert litt gøy for de som jobber der også, i en ellers kjedelig hverdag. Men jeg kan betakke meg for røntging i full offentlighet, selv om jeg ikke har for vane å frakte dildoer :-)

Apropos dildoer og lignende saker:

En ubetalelig scene i Austin Powers er der han - etter å ha blitt tint opp etter å ha vært nedfrosset i 20 år - skal få utlevert sakene sine. En av sakene er en Swedish penis enlarger! ;-)

mil1365380270
Skrevet

Apropos dildoer og lignende saker:

En ubetalelig scene i Austin Powers er der han - etter å ha blitt tint opp etter å ha vært nedfrosset i 20 år - skal få utlevert sakene sine. En av sakene er en Swedish penis enlarger! ;-)

Åh, jeg hater ham, så det har jeg ikke sett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...