Gå til innhold

hva inneholder DIN håndveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert litt gøy for de som jobber der også, i en ellers kjedelig hverdag. Men jeg kan betakke meg for røntging i full offentlighet, selv om jeg ikke har for vane å frakte dildoer :-)

Nei, har du sett! Her fant jeg jammen hele dialogen! *S*

Situasjonen er altså at A.P. stpr sammen med den vakre Vanessa, når en tjenestemann skal lever ut sakene hans, og A.P. blir nokså flau over det med penis-forstørrer-pumpa:

-------------------------

Quartermaster Clerk: [returning Austin's personal property after reanimating him] One Swedish-made penis enlarger.

Austin Powers: [to Vanessa] That's not mine.

Quartermaster Clerk: One credit card receipt for Swedish-made penis enlarger signed by Austin Powers.

Austin Powers: I'm telling ya baby, that's not mine.

Quartermaster Clerk: One warranty card for Swedish-made penis enlarger pump, filled out by Austin Powers.

Austin Powers: I don't even know what this is! This sort of thing ain't my bag, baby.

Quartermaster Clerk: One book, "Swedish-made Penis Enlargers And Me: This Sort of Thing Is My Bag Baby", by Austin Powers.

----------------------

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mil1365380270

10

• carma

6

• Goliath

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

lommebok, mobil, våtservietter, en bleie, to sett med nøkler, tre halspastiller, fire sukkertøy, 8 kvitteringer, en 50-øre, en liten bibel, en ob, paracet, naproxen og et skaut!...

Får akkurat igjen glidelåsen!...

:-)

Gjest Halling
Skrevet

Sikkert litt gøy for de som jobber der også, i en ellers kjedelig hverdag. Men jeg kan betakke meg for røntging i full offentlighet, selv om jeg ikke har for vane å frakte dildoer :-)

Min var full av små frosne frokost-bratwürst pakket i isopor :-) de smaker så herlig at du vil ikke tro det. Lidl er billig også.

Skrevet

Åh, jeg hater ham, så det har jeg ikke sett :-)

-------------------------Jeg synes han er veldig morsom, særliug film nr 1. Her er en annen herlig replikk, for dem av oss som liker prompehumor:

A.P. sitter i hot tub'en med Alotta Fagina, da han slipper en fis:

Alotta Fagina: How dare you break wind before me

Austin Powers: I'm sorry I didn't realize it was your turn

Gjest Halling
Skrevet

Hva mener du med diskriminering?

De som strikker får lov å ha med våpen, men ikke de som broderer.

Skrevet

Faktisk er det svært sjelden jeg har med håndveske.

Pleier å holde med mobil og lommebok.

Men om jeg nå skulle ta med meg den så er det vel kanskje en lighter eller to oppi der fra før av samt noen spenner og en liten saks.

Putter oppi lommeboka, mobilen og kanskje en stor hårstrikk (om jeg går ut av døra med håret løst)

:)

Skrevet

De som strikker får lov å ha med våpen, men ikke de som broderer.

Ah, svaret ditt skulle kanskje vært til "morsan" :-)

Gjest Halling
Skrevet

Som sagt....

Intet overrasker meg lenger når det gjelder damevesker....:-)

Det var bikkja som fant den, satt pal ved siden av den duftende veska til vi sjekka innholdet, lange dådyrøyne ba så pent om å få den mugne pizzabiten. Matvrak. Hun fikk en hundekjeks i stedet.

mil1365380270
Skrevet

-------------------------Jeg synes han er veldig morsom, særliug film nr 1. Her er en annen herlig replikk, for dem av oss som liker prompehumor:

A.P. sitter i hot tub'en med Alotta Fagina, da han slipper en fis:

Alotta Fagina: How dare you break wind before me

Austin Powers: I'm sorry I didn't realize it was your turn

Blir litt flau, jeg synes faktisk ikke det er det spor morsomt... Mangler vel ett eller annet i hjernen, siden det er så vanlig at andre liker det :-)

Gjest Halling
Skrevet

Ah, svaret ditt skulle kanskje vært til "morsan" :-)

Mulig det.

mil1365380270
Skrevet

Min var full av små frosne frokost-bratwürst pakket i isopor :-) de smaker så herlig at du vil ikke tro det. Lidl er billig også.

Hah, og DU gjør narr av damevesker?!!!

Har importert litt matvarer jeg også, må innrømme det :-)

Skrevet

Blir litt flau, jeg synes faktisk ikke det er det spor morsomt... Mangler vel ett eller annet i hjernen, siden det er så vanlig at andre liker det :-)

Helt i orden! :-) Intet å bli flau over! :-))

Filmen er ene og alene verdt det bare for å høre dne kule åpningsmusikken og se A.P. danse bortover fortauet i glorete dress! *ha ha*

Skrevet

Skal vi se...

akkurat nu har jeg;

en hvit bolero

p-pille brett

kortholder

mentos

neglfil

ørten penner

en brett med piller der det står Dekadin Nycomed, er det halstabletter tro?

Ob

sminkepung

superglue

overhead penn

strikk

blyantspisser (jeg skriver aldri med blyant så skjønner ikke helt hva jeg skal med det)

Juicy tube

nøkler

viskelær (igjen, hva skal jeg med det?)

firkløver

2 lommebøker

en rosa g-streng (?)

kontaktlinser

speil

batterier

nesespray

og en lebestift som *kremt* vibrerer litt.

:)

mil1365380270
Skrevet

Det var bikkja som fant den, satt pal ved siden av den duftende veska til vi sjekka innholdet, lange dådyrøyne ba så pent om å få den mugne pizzabiten. Matvrak. Hun fikk en hundekjeks i stedet.

Det var ikke en spøk??! *vræler av latter*

Skrevet

Svigermors råd: bruk så liten veske du kan så slipper du å drasse på andres saker.

Hodt poeng.

Hver gang vi skal av gårde får jeg alt fra en dukke, gubbens telefon og lommebok og tykke gensere i vesken....

Uansett- jeg drar aldri fra sminken, disc-manen og en tommestokk

Har du med deg tommestokk på date også? :-)

Skrevet

Telefon, handsfreesett, 3 leppepomader av forskjellige merker, paracet, ibux, mynter, kortmappe, papirlommetørkler, vaskeservietter, sokker (ubrukte til barneføtter), sandaler i str 26, sigaretter, lighter, bilnøkkel, en flaske vin og hårfarge.

Gjest Halling
Skrevet

Det var ikke en spøk??! *vræler av latter*

Nei. Det var nok meningen at bikkja skulle få den, men det glemte matmora helt, og der lå den og mugnet. Mugg er giftig, men jeg tror det lille matvraket hadde spist den likevel. Mistenker at den var en uke gammel.

Gjest Halling
Skrevet

Hah, og DU gjør narr av damevesker?!!!

Har importert litt matvarer jeg også, må innrømme det :-)

Spekeskinke fra Italia!

Choritzopølse fra Spania!

Diger hvitløkspølse fra gamle Jugoslavia, vi stinka som troll i ukevis.

Tørket kjøtt fra cajunene i Everglades, mange kilo. Sterkt krydret, vanvittig godt og vanvittig seigt. Håper det ikke var alligator?

Jentungen1365380808
Skrevet

Oi! Har visst ikke ryddet etter ferien:

lommebok

mobil

2 poser fra Liseberg

kvittering fra campingplass i Sverige

kassalapp fra Systembolaget

kassalapp fra Konsum

pose til Ole Brumm solskjermer

kvittering fra enda en campingplass i Sverige

en Akutt-spray til myggstikk

billett til Hunderfossen

tannkrem (der var den, ja)

film som skal framkalles

neglefil

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...