morsan Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Sikkert litt gøy for de som jobber der også, i en ellers kjedelig hverdag. Men jeg kan betakke meg for røntging i full offentlighet, selv om jeg ikke har for vane å frakte dildoer :-) Nei, har du sett! Her fant jeg jammen hele dialogen! *S* Situasjonen er altså at A.P. stpr sammen med den vakre Vanessa, når en tjenestemann skal lever ut sakene hans, og A.P. blir nokså flau over det med penis-forstørrer-pumpa: ------------------------- Quartermaster Clerk: [returning Austin's personal property after reanimating him] One Swedish-made penis enlarger. Austin Powers: [to Vanessa] That's not mine. Quartermaster Clerk: One credit card receipt for Swedish-made penis enlarger signed by Austin Powers. Austin Powers: I'm telling ya baby, that's not mine. Quartermaster Clerk: One warranty card for Swedish-made penis enlarger pump, filled out by Austin Powers. Austin Powers: I don't even know what this is! This sort of thing ain't my bag, baby. Quartermaster Clerk: One book, "Swedish-made Penis Enlargers And Me: This Sort of Thing Is My Bag Baby", by Austin Powers. ---------------------- 0 Siter
zapata Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 lommebok, mobil, våtservietter, en bleie, to sett med nøkler, tre halspastiller, fire sukkertøy, 8 kvitteringer, en 50-øre, en liten bibel, en ob, paracet, naproxen og et skaut!... Får akkurat igjen glidelåsen!... :-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Sikkert litt gøy for de som jobber der også, i en ellers kjedelig hverdag. Men jeg kan betakke meg for røntging i full offentlighet, selv om jeg ikke har for vane å frakte dildoer :-) Min var full av små frosne frokost-bratwürst pakket i isopor :-) de smaker så herlig at du vil ikke tro det. Lidl er billig også. 0 Siter
morsan Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Åh, jeg hater ham, så det har jeg ikke sett :-) -------------------------Jeg synes han er veldig morsom, særliug film nr 1. Her er en annen herlig replikk, for dem av oss som liker prompehumor: A.P. sitter i hot tub'en med Alotta Fagina, da han slipper en fis: Alotta Fagina: How dare you break wind before me Austin Powers: I'm sorry I didn't realize it was your turn 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hva mener du med diskriminering? De som strikker får lov å ha med våpen, men ikke de som broderer. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Faktisk er det svært sjelden jeg har med håndveske. Pleier å holde med mobil og lommebok. Men om jeg nå skulle ta med meg den så er det vel kanskje en lighter eller to oppi der fra før av samt noen spenner og en liten saks. Putter oppi lommeboka, mobilen og kanskje en stor hårstrikk (om jeg går ut av døra med håret løst) 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 De som strikker får lov å ha med våpen, men ikke de som broderer. Ah, svaret ditt skulle kanskje vært til "morsan" :-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Som sagt.... Intet overrasker meg lenger når det gjelder damevesker....:-) Det var bikkja som fant den, satt pal ved siden av den duftende veska til vi sjekka innholdet, lange dådyrøyne ba så pent om å få den mugne pizzabiten. Matvrak. Hun fikk en hundekjeks i stedet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 -------------------------Jeg synes han er veldig morsom, særliug film nr 1. Her er en annen herlig replikk, for dem av oss som liker prompehumor: A.P. sitter i hot tub'en med Alotta Fagina, da han slipper en fis: Alotta Fagina: How dare you break wind before me Austin Powers: I'm sorry I didn't realize it was your turn Blir litt flau, jeg synes faktisk ikke det er det spor morsomt... Mangler vel ett eller annet i hjernen, siden det er så vanlig at andre liker det :-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ah, svaret ditt skulle kanskje vært til "morsan" :-) Mulig det. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Min var full av små frosne frokost-bratwürst pakket i isopor :-) de smaker så herlig at du vil ikke tro det. Lidl er billig også. Hah, og DU gjør narr av damevesker?!!! Har importert litt matvarer jeg også, må innrømme det :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Blir litt flau, jeg synes faktisk ikke det er det spor morsomt... Mangler vel ett eller annet i hjernen, siden det er så vanlig at andre liker det :-) Helt i orden! :-) Intet å bli flau over! :-)) Filmen er ene og alene verdt det bare for å høre dne kule åpningsmusikken og se A.P. danse bortover fortauet i glorete dress! *ha ha* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Skal vi se... akkurat nu har jeg; en hvit bolero p-pille brett kortholder mentos neglfil ørten penner en brett med piller der det står Dekadin Nycomed, er det halstabletter tro? Ob sminkepung superglue overhead penn strikk blyantspisser (jeg skriver aldri med blyant så skjønner ikke helt hva jeg skal med det) Juicy tube nøkler viskelær (igjen, hva skal jeg med det?) firkløver 2 lommebøker en rosa g-streng (?) kontaktlinser speil batterier nesespray og en lebestift som *kremt* vibrerer litt. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det var bikkja som fant den, satt pal ved siden av den duftende veska til vi sjekka innholdet, lange dådyrøyne ba så pent om å få den mugne pizzabiten. Matvrak. Hun fikk en hundekjeks i stedet. Det var ikke en spøk??! *vræler av latter* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Svigermors råd: bruk så liten veske du kan så slipper du å drasse på andres saker. Hodt poeng. Hver gang vi skal av gårde får jeg alt fra en dukke, gubbens telefon og lommebok og tykke gensere i vesken.... Uansett- jeg drar aldri fra sminken, disc-manen og en tommestokk Har du med deg tommestokk på date også? :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Telefon, handsfreesett, 3 leppepomader av forskjellige merker, paracet, ibux, mynter, kortmappe, papirlommetørkler, vaskeservietter, sokker (ubrukte til barneføtter), sandaler i str 26, sigaretter, lighter, bilnøkkel, en flaske vin og hårfarge. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det var ikke en spøk??! *vræler av latter* Nei. Det var nok meningen at bikkja skulle få den, men det glemte matmora helt, og der lå den og mugnet. Mugg er giftig, men jeg tror det lille matvraket hadde spist den likevel. Mistenker at den var en uke gammel. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hah, og DU gjør narr av damevesker?!!! Har importert litt matvarer jeg også, må innrømme det :-) Spekeskinke fra Italia! Choritzopølse fra Spania! Diger hvitløkspølse fra gamle Jugoslavia, vi stinka som troll i ukevis. Tørket kjøtt fra cajunene i Everglades, mange kilo. Sterkt krydret, vanvittig godt og vanvittig seigt. Håper det ikke var alligator? 0 Siter
favn Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 *he he* Jeg trodde aldri noen skulle ta den... 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Oi! Har visst ikke ryddet etter ferien: lommebok mobil 2 poser fra Liseberg kvittering fra campingplass i Sverige kassalapp fra Systembolaget kassalapp fra Konsum pose til Ole Brumm solskjermer kvittering fra enda en campingplass i Sverige en Akutt-spray til myggstikk billett til Hunderfossen tannkrem (der var den, ja) film som skal framkalles neglefil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.