Caines Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ok... opptelling etterhvert som jeg graver her...: En kvittering fra Clas Ohlson. En mobiltelefon. En myntpung. En inngangsbillett til Dyreparken i Kristiansand, fra juni. Et kaffekort fra Samson Et håndspeil. En pakke Ekstra (gul) En Lypsyl Shine (rosa) To egyptiske mynter En knapp. En Lypsyl Shine til (hvit) En nøkkel jeg ikke vet hva er til (koffert kanskje?) En almanakk for 2005 En pakke Paracet. En flaske Suprecur hormonspray. Enda en Lypsyl Shine (rød) Ett skaphåndtak fra Clas Ohlson som skal byttes... En Labello lipgloss. En annen lipgloss som merket er slitt av på. En kortmappe. Nøkkelknippe. En pilleeske. En eske Lacryl. En kvittering fra Princess. Og en mandarin Lip Balm. ...har jeg en lipgloss-fetisj...!? :-o Intet klarer å overaske meg over hva som befinner seg i en dameveske lengere. Den inneholder så mye rart. Riksarkivet får problemer med å matche. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 -lommebok -mobiltelefon -lipgloss -hårstrikk 0 Siter
andromaque Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Har du med deg tommestokk på date også? :-) Selvfølgelig! Da er den aller viktigst... he he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.