Gå til innhold

Finner ikke flyruter til USA med SAS

Anbefalte innlegg

Gjest isbjørnen
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg. Jeg kommer bare innpå sider med innenriksfly i Norge og fly innen Europa.

Skrevet

SAS har ikke (lenger) direkteflight til New York.

Continental er eneste selskap som flyr nonstop mellom Oslo og USA (New York).

Ellers er Island Air et godt alternativ, med mellomlanding på Reykjavik.

Gjest isbjørnen
Skrevet

Ok takk for svar. Da får jeg sjekke Icelandair.

Skrevet

Gå til www. scandinavian.net og skriv Danmark som residence. Deretter kan du velge Norge som utreisested og komme til destinasjoner over hele verden.

Skrevet

Ikke Island Air, men Iceland Air. En vesentlig forskjell. :o)

Skrevet

Sjekk Icelandair, de er ofte ganske rimelige og om du er skikkelig lur tar du en overnatting i Reykjavik med også, det er en utrolig bra by!

Gjest isbjørnen
Skrevet

Sjekk Icelandair, de er ofte ganske rimelige og om du er skikkelig lur tar du en overnatting i Reykjavik med også, det er en utrolig bra by!

Ja jeg ser at den turen er nok den raskeste. Har du vært i Reykjavik, og hva mener du med at det er en bra by?

Skrevet

Vi brukte Northwestern Airlines, via Amsterdam, det var absolutt billigste alternativ! Og KLM! (De kjører sammen)

Gå inn på http://www.gotogate.no og finn billigste alternativ der!

:-)

Skrevet

Ja jeg ser at den turen er nok den raskeste. Har du vært i Reykjavik, og hva mener du med at det er en bra by?

Det er fint der, atmosferen i byen og blandt menneskene er bare god. Det er en deilig by å ta en øl og litt god mat i.

Gjest isbjørnen
Skrevet

Det er fint der, atmosferen i byen og blandt menneskene er bare god. Det er en deilig by å ta en øl og litt god mat i.

Har en del islandske venner og de er varme og gode mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...