Gjest isbjørnen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Noen som kan hjelpe meg. Jeg kommer bare innpå sider med innenriksfly i Norge og fly innen Europa. 0 Siter
Bunny Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 SAS har ikke (lenger) direkteflight til New York. Continental er eneste selskap som flyr nonstop mellom Oslo og USA (New York). Ellers er Island Air et godt alternativ, med mellomlanding på Reykjavik. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 SAS har ikke (lenger) direkteflight til New York. Continental er eneste selskap som flyr nonstop mellom Oslo og USA (New York). Ellers er Island Air et godt alternativ, med mellomlanding på Reykjavik. Ok takk for svar. Da får jeg sjekke Icelandair. 0 Siter
Juneau Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Gå til www. scandinavian.net og skriv Danmark som residence. Deretter kan du velge Norge som utreisested og komme til destinasjoner over hele verden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 SAS har ikke (lenger) direkteflight til New York. Continental er eneste selskap som flyr nonstop mellom Oslo og USA (New York). Ellers er Island Air et godt alternativ, med mellomlanding på Reykjavik. Ikke Island Air, men Iceland Air. En vesentlig forskjell. ) 0 Siter
Velouria Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Sjekk Icelandair, de er ofte ganske rimelige og om du er skikkelig lur tar du en overnatting i Reykjavik med også, det er en utrolig bra by! 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Sjekk Icelandair, de er ofte ganske rimelige og om du er skikkelig lur tar du en overnatting i Reykjavik med også, det er en utrolig bra by! Ja jeg ser at den turen er nok den raskeste. Har du vært i Reykjavik, og hva mener du med at det er en bra by? 0 Siter
zapata Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Vi brukte Northwestern Airlines, via Amsterdam, det var absolutt billigste alternativ! Og KLM! (De kjører sammen) Gå inn på http://www.gotogate.no og finn billigste alternativ der! :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja jeg ser at den turen er nok den raskeste. Har du vært i Reykjavik, og hva mener du med at det er en bra by? Det er fint der, atmosferen i byen og blandt menneskene er bare god. Det er en deilig by å ta en øl og litt god mat i. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Det er fint der, atmosferen i byen og blandt menneskene er bare god. Det er en deilig by å ta en øl og litt god mat i. Har en del islandske venner og de er varme og gode mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.