Gå til innhold

Lysterapi - Bright Spark

Anbefalte innlegg

Gjest noen som har prøvd?
Skrevet

Var inne på siden til Nordic Light care, og fant mange lysterapi lamper, men hvilken er best for meg? Hvordan finne ut av det? så på Bright light, den ser bra ut, også er den billigst. Noen som har prøvd?

Det står også at man kan prøve produktene i en måned, er dette da gratis? Er porten også gratis?

Skulle gjerne prøvd en lampe, for å se om dette er noe for meg. Litt kjipt å betale 3000 kroner for noe også virker det ikke.

Skrevet

Jeg fikk ei lampe til jul i fjor. Den heter visst LightBok eller noe sånt. Kostet rundt 2500 på apoteket.

Den virker på meg i alle fall. Skal starte i god tid i år så jeg ikke graver meg ned i u-tide.

Han en lysende høst/vinter!

Gjest villedende reklame
Skrevet

NOrdic Light Care driver villedende reklame. De skriver at man får prøve produktene i 1 mnd gratis. Men da jeg ba om det, fikk jeg mail tilbake om at det er ikke "slik" ment - men at man kan få igjen pengene hvis varen ikke tilfredsstiller kravene (altså jfr vanlig forbrukerrettigheter). De nektet meg å låne noe som helst gratis, selv om de averterte det. Derfor nekter jeg selvsagt også å kjøpe noe derfra.

Gjest noen som har prøvd?
Skrevet

NOrdic Light Care driver villedende reklame. De skriver at man får prøve produktene i 1 mnd gratis. Men da jeg ba om det, fikk jeg mail tilbake om at det er ikke "slik" ment - men at man kan få igjen pengene hvis varen ikke tilfredsstiller kravene (altså jfr vanlig forbrukerrettigheter). De nektet meg å låne noe som helst gratis, selv om de averterte det. Derfor nekter jeg selvsagt også å kjøpe noe derfra.

Åja, så pass. Ja, det var akkurat det jeg lurte på. Hmm, men tror jeg skal kjøpe lampa for det om. er SÅ desperat etter å ha prøvd mye forskjellig uten noen god resultat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...