damedame Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hos frisøren føler jeg meg alltid så ...lite pen... Misliker å se meg selv i speilet. Blir alltid så bleik, ser ikke spesielt glad ut og alle komplekser (som ble forkastet ved utgangen av tenårene) dukker opp igjen. Takke meg til speilene hjemme, i butikkvinduer , på prøverom og hos på badværelset. Noen flere som har det slik, eller som liknende, gjentakende opplevelser? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jepp! Ser alltid ut som en liten "blubbe" hos frisøren. Hater frisørspeilene for du juger deg rett opp i trynet :-) 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jepp, jeg ser i alle fall helt jævelig ut med vått hår klistret til ansiktet, sterk spottlys i trynet som fremhever en "lekker" blå-bleik hudfarge hvor alle mulige merker eller urenheter lyser som små, røde dioder. Sminken ser ut som den er tatt på i fylla, eller at jeg tror jeg er en satanist-fjortis. Horribelt... :-) Ingenting er bedre enn å komme hjem i det lune lyset på sitt eget bad og ordne håret etter man har vært hos frisøren :-p 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg har det på samme måte! Kan ikke fordra og sitte to timer i strekk og studere mitt eget speilbilde! Spesielt ikke med masse rare duppeditter i håret! 0 Siter
lillyann Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Endelig... Dette har jeg tenkt på så mange ganger når jeg har sittet i "stolen"... Trodde bare det var meg jeg... :-) Heldigvis ljuger speila.... (håper jeg;-) 0 Siter
Gjest har det også slik Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg føler det også slik! Og så er det så flaut når de spør om jeg har tenkt på å nappe øyenbrynene mine.... Det er litt store, men... 0 Siter
Freya Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Enig! Den frakken de har på deg gjør at alle dobbelthakene blir ekstra store og fine, pluss at jeg ser tydelig de flotte ringene under øynene, alle de herlige kvisene jeg har prøvd å skjule, og hvor fantastisk unappede øyenbrynene er, til tross for mine iherdige forsøk på å få til det motsatte. *grem* Men så blir man forhåpentligvis mye finere når man går derfra, da. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Kommer an på frisøren for min del. Slike grusomme fjortiskule jenter eller gutter er ikke hva jeg vil møte hos frisøren. Blir så irritert når de tydeligvis ikke har lyst å klippe slik jeg vil, men heller vil gi meg frisyre of the week. Nå har jeg funnet Frisøren i mitt liv. Han er flink, vet hva som kler meg og får meg til å føle meg som en prinsesse. Perfekt 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Næh..Speilet til frisøren min er konge det..;-) Men jeg er enig i at det er slemme og snille speil.. Jeg har veldig god greie på hvilke av speilene hjemme som øker selvtilliten og hvilke av de som rett og slett bomber den..:-o Men altså,prøveromsspeil?! Der har man jo innimellom noen direkte onde noen! Takke meg til frisørspeil når som helst! :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg pleier å føle meg pen hos frisøren jeg. Jeg synes jeg ser fæl ut hjemme, men når jeg sitter i frisørstolen så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg skal klippe og fikse håret, for da ligger det så pent :-) Men når blekehetta kommer på, da er jeg jo ikke så vakker da :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg pleier å føle meg pen hos frisøren jeg. Jeg synes jeg ser fæl ut hjemme, men når jeg sitter i frisørstolen så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg skal klippe og fikse håret, for da ligger det så pent :-) Men når blekehetta kommer på, da er jeg jo ikke så vakker da :-) Striper håret med folie jeg, ikke hette, ser ikke så mye glupere ut det heller i grunnen. ) 0 Siter
nypa Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Frisørspeil er noen forbanna løgnere!!!!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg har ikke vært hos frisør på...14 år, tror jeg :-) ".................................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg har ikke vært hos frisør på...14 år, tror jeg :-) ".................................." Erru skalla? 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Erru skalla? Tvert imot :-) ".............................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tvert imot :-) ".............................." Åh... 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Åh... De siste 14 årene har jeg bare klipt tupper, evt. en 5-10 cm., om gangen. Og slikt går jeg ikke til en frisør og betaler penger for :-) "..................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg har ikke vært hos frisør på...14 år, tror jeg :-) ".................................." Men pent hår - det har du! ) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Men pent hår - det har du! ) Nåja...det begynner å bli "gammelt" - ikke så altfor lenge til jeg må vurdere å fjerne mesteparten av det. Men - takk skal du ha :-) "..................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ah, trodde det bare var meg. Jeg ser også helvete ut i frisørspeilet. Alt forandrer seg. Nesa. Munnen. Ørene. Håret. Men det siste skulle kanskje bare mangle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.