Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp -og HVER gang angrer jeg på at jeg ikke har på festsminke. Men det er jo nettopp på sånne "dasstryne"-dager at jeg får lyst til å gå til frisøren...da når øyenbryna skulle vært nappet for en uke siden, og man har tørr hus i kinna og tunge øyelokk - sukk - og litt for trang genser og for stor bukse.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• amber sun

5

• Lillemus

5

• zapata

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nåja...det begynner å bli "gammelt" - ikke så altfor lenge til jeg må vurdere å fjerne mesteparten av det. Men - takk skal du ha :-)

"..................................."

Så lenge det ikke er synlig tynnere på toppen enn bak og på sidene kan du godt ha det sånn, men i det øyeblikk det begynner å tynnes oppå... *klipp klipp*

Skrevet

Ja, gjett om!!!

Får skikkelig dårlig selvtillit av å sitte og se meg selv i frisørspeilet. Føler meg gusten, grå, rynkete og kvisete....

Ser jeg meg i andre speil ser jeg slett ikke så verst ut. Kan det være noe med lyset tro?

*grubler*

Skrevet

Åhh, så godt å høre at man ikke er alene! Om jeg har planlagt frisørtime pleier jeg liksom å stelle meg litt ekstra, men allikevel ser jeg ut som et takras syns jeg, gusten og grå., merkelige greier.

Skrevet

Ja! Sånn syns jeg også.

Ser alltid så grå, gusten og fæl ut i frisørspeil, selv om jeg har sminket meg før jeg gikk dit til og med (nettopp av den grunn at jeg husker at jeg så grå ut forrige gang...hehe)

Skulle ønske de kunne bruke lys som gjorde at en så vanlig ut...

Skrevet

Så lenge det ikke er synlig tynnere på toppen enn bak og på sidene kan du godt ha det sånn, men i det øyeblikk det begynner å tynnes oppå... *klipp klipp*

Jepp - du ser ikke meg med hestehale og måne :-)

Jentungen1365380808
Skrevet

Var hos en frisør som hadde et forferdelig lys i salongen. Min gamle hårfarge, som så helt ok ut hjemme, ble grusom! Og etterveksten ble veldig tydelig. Og hun lurte selvfølgelig på om jeg ikke skulle farge håret (noe jeg ikke hadde råd til akkurat da). Går aldri dit igjen. Det var en krisesituasjon, min faste frisør hadde permisjon. Hun er heldigvis tilbake nå...

Skrevet

Jepp - du ser ikke meg med hestehale og måne :-)

*Puster lettet ut*

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hos frisøren må jeg ta av meg brillene så jeg aner ikke åssen jeg ser ut i det speilet. Ser bare en utydelig grøt der.

Skrevet

Jaaa, og derfor har jeg da heller ikke vært hos frisør på - skal vi se... hm, det må være fem år!

Har heldigvis ei god venninne som er frisør som klipper meg privat :-) UTEN speil!

Skrevet

Ja, gjett om!!!

Får skikkelig dårlig selvtillit av å sitte og se meg selv i frisørspeilet. Føler meg gusten, grå, rynkete og kvisete....

Ser jeg meg i andre speil ser jeg slett ikke så verst ut. Kan det være noe med lyset tro?

*grubler*

Bare det ikke er alle andre lys som lyver og gir oss at falsk bilde av oss selv... grøss!...

Skrevet

Bare det ikke er alle andre lys som lyver og gir oss at falsk bilde av oss selv... grøss!...

Ja, det spurte jeg faktisk mannen min om etter et frisørbesøk en gang. Han sa jeg var myyyye penere i virkeligheten enn i frisørspeilet. Kan man stole på mannfolka i sånne saker tro? ;-)

Skrevet

Jeg har ikke vært hos frisør på...14 år, tror jeg :-)

".................................."

Hvor gammel er du da, Prozaken?

Langt hår på menn forbinder jeg med alderen 40+

Men jeg har av en eller annen grunn trodd at du var en 28-29 år...

Skrevet

Hvor gammel er du da, Prozaken?

Langt hår på menn forbinder jeg med alderen 40+

Men jeg har av en eller annen grunn trodd at du var en 28-29 år...

Langt hår forbinder du med 40+?? De aller fleste klipper seg vel før de blir 40. Jeg har forøvrig rundet 30.

"...................................."

Skrevet

Jeg skriver under på det de fleste sier her.

Frisør med lekre klær, sminke og naturligvis ultrafin på håret + underlig belysning + frisørspeil + plastkapper kneppet oppunder haka + flattgredd hår + hår gredd i en tufs her og en tufs der + lyseblå farge + plasthetter av ukjent slag... nei, jeg tar meg ikke ut på mitt beste selv om jeg ut fra tidligere erfaring har tatt på lekker overdel og ekstra make-up for å matche den pene frisøren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...