Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere solarium?

Jeg syns det er så deilig å ligge der og grille seg, og det er jo fint å få litt farge også da.

Men jeg har ikke gjort det på evigheter, siden jeg ikke vil se ut som en rosin, og siden det har vært så mye snakk om farene ved det.

Men akkurat i dag frister det veldig. Solen har jo glimret med sitt fravær i sommer.

Skrevet

helt enig :-) deilig og ligge i solarium og drømme seg bort til sydligere breddegrader og samtidig få litt farge på kroppen ...men alt med måte..

Skrevet

helt enig :-) deilig og ligge i solarium og drømme seg bort til sydligere breddegrader og samtidig få litt farge på kroppen ...men alt med måte..

Ja og så er det så sinnsykt avslappende. Jeg får så og si aldri hvilt middag, men 20 minutter under solen en gang i blant gjør underverker når man er sliten.

Skrevet

Jepp, når jeg gidder. Noen ganger er det veldig tiltak å dra seg til solstudioet. :)

Men jeg skulle absolutt ha tatt noen timer nå, den lille sola som har vært i sommer har ikke hatt noen permanent virkning, dessverre. :P

Skrevet

Jepp tar solarium, nesten aldri om sommeren, men om vinteren :)

Skrevet

Jepp tar solarium, nesten aldri om sommeren, men om vinteren :)

Ja det burde jo ikke være nødvendig om sommeren, men i år er det faktisk det....

Den lille fargen jeg fikk den ene fine uken jeg hadde i Oslo er borte vekk nå...

Skal i 40-års dag snart, har en kjole jeg absolutt ikke kan være blek i, så jeg får ta et par soltimer og leve på vann og frukt 14 dagers tid, så jeg tar meg bra ut, hehe...

Skrevet

Jeg har planer om å bruke solarium nå utover høsten. Og før sydentur osv.

Syns det er ok å ha litt farge, og så får jeg sånn noia over skiller. Så da tenker jeg å ta sol for å minske skillene også. :)

Men ikke overdrive, vet jo at det ikke er lurt å overdrive solingen i solarium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...