Gå til innhold

Hvilket parti framstår som mest intolerant syns du?

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

Jeg syns SV's politikere framstår som uhyre fientlige og bombastiske.

Er de nødt til å ha en fiende å bekjempe? Er de i tilfelle nødt til å utnevne ofre for den fienden?

I partiprogrammet prekes det intenst om toleranse, men det gjelder visst ikke "fiendene". Hvis de ikke skal tolerere de som er uenige i politikken, hvem skal de tolerere da?

Andre partier er også skyldige i intoleranse, men jeg syns SV er verst.

laguna1365380434
Skrevet

Krf og Frp.

Det er en helt naturlig og sympatisk trekk å mislike Dagfinn Høybråten.

Jeg hadde ikke stolt et sekund på noen som IKKe anså denne som en naturlig fiende.

Skrevet

Krf og SV går hverandre en god gang når det gjelder "konkurransen" om det mest intollerante partiet.

Og så er de alle omtrent like "gode" når det gjelder å kritisere alle andre og fraskrive seg selv et hvert ansvar.....

Skrevet

Demokratene. Uten tvil. Og KrF på en god andreplass.

Gjest høyrekvinne
Skrevet

Jeg får nesten lyst til å¨stemme på Kr.f nå i ren sympati men det blir nok ikke det. Det er en del ting jeg ikke er enig med de. Men SV er et parti som ikke eier respekt for andres synspunkt. Tipper de ikke ville hatt et demokratisk styre en gang om de fikk bestemme. De skremmer meg faktisk.

Gjest Halling
Skrevet

Krf og Frp.

Det er en helt naturlig og sympatisk trekk å mislike Dagfinn Høybråten.

Jeg hadde ikke stolt et sekund på noen som IKKe anså denne som en naturlig fiende.

Høybråten kaller jeg bare for "Mullah Dagfinn", iskalde øyne, en psykopats blikk.

FrP synes bare å nekte å tolerere intoleranse. Ingen er blitt møtt med så mye intoleranse som FrP. Her i kommunen gikk venstresida helt av skaftet av intoleranse overfor FrP, jeg ble direkte skamfull av deres opptreden, hatefulle idioter.

mil1365380270
Skrevet

Enig med Goliath her. Arrogansen renner over.

Gjest Halling
Skrevet

Jeg får nesten lyst til å¨stemme på Kr.f nå i ren sympati men det blir nok ikke det. Det er en del ting jeg ikke er enig med de. Men SV er et parti som ikke eier respekt for andres synspunkt. Tipper de ikke ville hatt et demokratisk styre en gang om de fikk bestemme. De skremmer meg faktisk.

Den gjengen presterte gjentagne ganger opp gjennom åra å støtte morderregimer i utlandet og inntok det mesterlige standpunkt å mene at det er viktigere hvem som dreper hvem enn at noen blir drept.

Gjest Halling
Skrevet

Krf og SV går hverandre en god gang når det gjelder "konkurransen" om det mest intollerante partiet.

Og så er de alle omtrent like "gode" når det gjelder å kritisere alle andre og fraskrive seg selv et hvert ansvar.....

Noen ganger ser jeg på debattprogrammer på TV og har bare lyst til å ringe og be dem holde kjeft og reise hjem hele gjengen.

Skrevet

Noen ganger ser jeg på debattprogrammer på TV og har bare lyst til å ringe og be dem holde kjeft og reise hjem hele gjengen.

Akkurat det samme som jeg tenker.

Jeg blir helt oppgitt, og mister fullstendig lysten på å stemme i det hele tatt.

Det som er helt klart er at det vil bli et valg mellom flere onder.....som pest og kolera....

Gjest Halling
Skrevet

Akkurat det samme som jeg tenker.

Jeg blir helt oppgitt, og mister fullstendig lysten på å stemme i det hele tatt.

Det som er helt klart er at det vil bli et valg mellom flere onder.....som pest og kolera....

Det blir også nesten komisk når to samtidig glefser irritert til skjermen: "DRIT I HVA DE ANDRE HAR SAGT, OG KOM TIL SAKEN, FOR HELVETE!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...