Gå til innhold

parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm..Tja, hva gjør man..Jeg tror det blir noe sånt..:

Tykke lag mascara på overvippene..Mørk øyenskygge(jeg bruker brun) på den delen av lokket som ikke synes når øyet er oppe, skjønner..? Kajalstrek som er tynn innerst i øyekroken ..ikke begynn den HELT inne ved nesa liksom, det blir feil..ørilitt utover..Breiere på midten, fortsett den ut til øyekanten..(viktig..Ikke lag den for kort..mange gjør den feilen..)avslutt den i en liten vipp oppover, ikke for bratt, og ikke for lang, det blir litt sånn jannicke liksom..;-)

Hvis du har lyse vipper er det kjempenøye at du får kajalen ordentelig og nedi mellom vipperøttene..

Deretter har jeg en lys skygge, mellom øyelokket og ytterste kant påøyenbrynet, det gir en kul touch..Den skal bare antydes..

Før jeg gjør noe av dette har jeg hatt på foundation og ting..Greit å ha litt pudder under øyet forresten, greiere å "flekkfjerne" da, om en søler med skyggen.

Lepper er jo greie , bare konturstift, lebppestift, og kanske noe glitrende og glossy på toppen, for skikkelig "kyss meg" effekt..;-)

Puh, det var da jævlig hvor komplisert da var å skulle formidle hvordan en sminker seg..! MYE lettere enn det høres hvertfall..Og øvelse gjør mester..Snart har du sikkert peil på hvordan du lager deg DE moviestar øya..Lykke til!

:-)

Får det til noen ganger, sjø! Men det hadde vært kult å være såpass dreven at man visste at man fikk det til akkurat når man skal på party, og ikke bare basere seg på flaksen. Hehe...

Jeg bruker å ta eyeliner først, så øyenskygge og mascara til slutt. Blir det ikke kladdete hvis du tar mascaraen først?

På leppene sverger jeg til lipgloss! Mmm, kissable. :)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

12

• laguna1365380434

12

• Mary Poppins

7

• Lips1365380508

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Intet problem! :) Synes bare det er er moro å snakke sminke jeg!

Lykke til med eksperimenteringen! :0)

Jo takk! :)

Får det til noen ganger, men det tror jeg er mest flaks... Den Chanel-øyenskyggen blir forresten veldig fin hvis man tar litt vann på kosten, blir vel som en kremøyenskygge, nesten.

Morsomt å eksperimentere litt! :)

laguna1365380434
Skrevet

Nei,nei,nei. Nå misforsto du meg. Når jeg skrev naturlig,mente jeg ikke helt _uten_ sminke,men "naturlig sminket." Jeg mener også at de fleste er penere med sminke,men jeg personlig liker ikke å oversminke meg, for det passer meg rett og slett ikke, og jeg syns ikke det er fint på andre heller. Til hverdags bruker jeg maskara, eyeliner, og brunkrem. Av og til øyenskygge og lipgloss. Men liker _ikke_ tykk lag med eyeliner og svart øyenskygge f.eks. syns DET er stygt, men det er fint med farger. Grønt eller blå er nydelige farger =)

Det blir jo en smaksak..Folk kler jo forskjellige ting & farger!

Mange kjempepene & stilige jenter som sminker seg annerledes enn meg så klart..;-)

Men det er uansett gøy å dolle seg litt..Og å få beundrende blikk når man er ferdig, ikke sant?

laguna1365380434
Skrevet

Får det til noen ganger, sjø! Men det hadde vært kult å være såpass dreven at man visste at man fikk det til akkurat når man skal på party, og ikke bare basere seg på flaksen. Hehe...

Jeg bruker å ta eyeliner først, så øyenskygge og mascara til slutt. Blir det ikke kladdete hvis du tar mascaraen først?

På leppene sverger jeg til lipgloss! Mmm, kissable. :)

Jeg tar mascaraen i flere omganger..Men jeg begynner med den..Det kladder ikke! Også avslutter jeg med den..Viktig å dra over med tuppen til slutt, sånn ytterst på vippen for ekstra langt vippeinntrykk..;-)

Jeg tror jeg følger mer eller mindre samme mønster hver gang, men det var vrient å videreformidle..;-) Det sitter liksom bare i henda.

Det jeg har lagt merke til er at det varierer hvor pen jeg blir, uansett..Enkelte ganger synes jeg blir DEN baben, og andre ganger mere tja.;-)

Jeg tror jaggu en ser litt forskjellig ut fra dag til dag!

Og jupp,lipgloss er snæksi!

Skrevet

Jeg tar mascaraen i flere omganger..Men jeg begynner med den..Det kladder ikke! Også avslutter jeg med den..Viktig å dra over med tuppen til slutt, sånn ytterst på vippen for ekstra langt vippeinntrykk..;-)

Jeg tror jeg følger mer eller mindre samme mønster hver gang, men det var vrient å videreformidle..;-) Det sitter liksom bare i henda.

Det jeg har lagt merke til er at det varierer hvor pen jeg blir, uansett..Enkelte ganger synes jeg blir DEN baben, og andre ganger mere tja.;-)

Jeg tror jaggu en ser litt forskjellig ut fra dag til dag!

Og jupp,lipgloss er snæksi!

Jeg må si jeg ble litt snurt da jeg kjempefornøyd hadde sminket meg "sotete" til fest, og hadde fått det til veldig bra, syntes jeg.

Så litt senere satt typen og fortalte om at han hadde sett The Grudge, og at det var noen skumle spøkelser med svarte øyne på den filmen. "Ja, sånn som du er rundt øynene nå!"

HRMPFH!

Da fikk han høre det, altså! :)

Lips1365380508
Skrevet

Det blir jo en smaksak..Folk kler jo forskjellige ting & farger!

Mange kjempepene & stilige jenter som sminker seg annerledes enn meg så klart..;-)

Men det er uansett gøy å dolle seg litt..Og å få beundrende blikk når man er ferdig, ikke sant?

Ja,det er klart.

Noen har store øyne,mens andre har små, så kler de jo ikke den samme sminken da, det samme med ansiktstrekk osv. Heldigvis for det =)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg må si jeg ble litt snurt da jeg kjempefornøyd hadde sminket meg "sotete" til fest, og hadde fått det til veldig bra, syntes jeg.

Så litt senere satt typen og fortalte om at han hadde sett The Grudge, og at det var noen skumle spøkelser med svarte øyne på den filmen. "Ja, sånn som du er rundt øynene nå!"

HRMPFH!

Da fikk han høre det, altså! :)

*lol*..:-)

Da kan jeg tenke meg du følte deg like fin..Mannfolk altså, de får innimellom lirt av seg de underligste ting..

Skrevet

*lol*..:-)

Da kan jeg tenke meg du følte deg like fin..Mannfolk altså, de får innimellom lirt av seg de underligste ting..

Ja, det foregår mye underlig i de skoltene deres av og til. :)

Han fossrodde og påsto at jeg var veldig fin etterpå da. :)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det foregår mye underlig i de skoltene deres av og til. :)

Han fossrodde og påsto at jeg var veldig fin etterpå da. :)

Godt å høre..;-)

Eksen min da, i våres..Jeg lurte på hvor jeg hadde gjort av sommerklærne og spesielt en shorts jeg liker..Og han mener : jammen får du på deg den fortsatt da..?:-o

Hmpf!!

Helt uprovosert var det og, jeg har fanden ikke lagt på meg! Han påsto etterpå at han prøvde å være morsom fordi jeg innimelomm fleiper med klær fra i fjor og sånn selv..Men særlig! Han syntes helt sikkert at jeg hadde blitt feitere!

Han sier bare SÅ mye rart ..Jeg tror mye av det faktisk var sånne glipper og underlig humor..Men DOG..;-)

Skrevet

Godt å høre..;-)

Eksen min da, i våres..Jeg lurte på hvor jeg hadde gjort av sommerklærne og spesielt en shorts jeg liker..Og han mener : jammen får du på deg den fortsatt da..?:-o

Hmpf!!

Helt uprovosert var det og, jeg har fanden ikke lagt på meg! Han påsto etterpå at han prøvde å være morsom fordi jeg innimelomm fleiper med klær fra i fjor og sånn selv..Men særlig! Han syntes helt sikkert at jeg hadde blitt feitere!

Han sier bare SÅ mye rart ..Jeg tror mye av det faktisk var sånne glipper og underlig humor..Men DOG..;-)

Haha, han har jaggu meg gode nerver! Hadde det vært typen min, så hadde det vanket deng. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...